FIA a remediat problemele la sistemul de telemetrie

de Daniel Popescu
Vineri, 03.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Piloţii vor beneficia la Barcelona de sistemul de semnalizare în cockpit pentru steaguri şi sistemul DRS, după ce FIA a remediat problemele de telemetrie.

Esential 4 este numarul curselor in care pilotii nu au putut utiliza sistemul DRS
În primele patru curse ale noului sezon competiţional, piloţii nu au avut la dispoziţie semnalizarea în cockpit pentru apariţia steagurilor galbene, albastre sau roşii şi nu ştiut precis când sistemul DRS poate fi folosit, din cauza unor defecţiuni la sistemul de telemetrie.

După ce iniţial au existat speculaţii că FIA va renunţa la serviciile furnizorului Riedel Communications, forul mondial susţine că sistemul de telemetrie va fi funcţional începând de la Marele Premiu al Spaniei.

Informaţia a fost dezvăluită de fostul pilot Derek Warwick, în prezent comisar ocazional de cursă şi preşedinte al British Racing Drivers Club. "Ni s-a spus că au făcut un upgrade pentru Barcelona şi că sistemul va fi funcţional", a declarat britanicul pentru agenţia de presă Reuters.

La finalul Marelui Premiu al Chinei, nu mai puţin de opt piloţi au fost investigaţi de comisarii de cursă pentru utilizarea neregulamentară a sistemului DRS, însă niciunul dintre ei nu a fost penalizat.

Warwick a negat însă speculaţiile potrivit cărora decizia a fost luată din caza defecţiunilor la sistemul de telemetrie. "Nu poţi da vina pe pilot dacă ne-am încurcat în privinţa pachetului de sprijin. FIA ne-a cerut doar să micşorăm amenzile, dar avem aceleaşi instrumente pentru a dicta penalizări", a adăugat el.

Via Reuters

Comentarii (9)

  • Oare daca mai era Senna, ar mai conta asa ceva ptr el?, nu cred .....era unic ;).
    10 3
  • pe 1 mai s-au implinit 19 ani de la moartea legendarului AYRTON SENNA si nimic pe aici, pauza totala, cum putem intelege prezentu daca nu respectam trecutul?
    15 4
  • Este vorba la ceea ce putea sa faca Senna (tot felul de implementari minore fie ele pozitive si negative-ptr el nu ar fi contat), nu este vorba de a intelege prezentu mareanalx. Prefer sa respect si sa inteleg numai trecutu, deoarece prezentu se pare a fi unul negativ din cauza FIA. Trecutu si era lui Senna va ramane cea mai valoroasa era in F1 de cand exista.
    8 4
  • sunt de acord cu tine fafa, dar am vrut sa spun ca pentru a ne da seama de ce a ajuns Formula 1 din anul 2013 asa cum este acum trebuie sa respectam si sa intelegem ce a fost in trecut
    6 2
  • @mareanalx
    Senna a murit de mult, odihneasca-se in pace!. In rest, nu-i nimic de spus. Fie ca-i "legendarul Senna" sau alti piloti, au murit si nu-i nimic de facut. Asa cum mor copii de foame pe strada in fiecare zi si tu in ignoranta ta nu faci nimic. Te rog scuteste-ma de "trebuie sa respectam si sa intelegem ce a fost in trecut". Trecutul este trecut pentru ca nu se mai poate face nimic. Prezentul si viitorul conteaza, asa daca nu cumva ai ramas deja prins in trecut.
    2 2
  • Bravo MAREANALX pt comentariul tau vizavi de data de 1 mai 1994 in care inegalabilul AYRTON SENNA trecea in lumea viselor ''gratie'' monopostului F W 16 proiectat de celebrii NEWEY si HEAD cei care au si decis modificarile facute la coloana de directie a monopostului in acea cursa ,in care in turul cu nr 7 in virajul TAMBURELLO ,SENNA ne paresea.Trist este ca s-a modificat acea intrare in viraj printr-o sicana mai mica ,abia dupa decesul lui SENNA, desii a mai avut loc mai multe accidente groaznice in delungul anilor in acel viraj blestemat. Pt mine SENNA a ramas unicul GRAND MASTER OF F1
    10 2
  • vyctor7
    Aveti dreptate baieti ... cu o zi inainte i-am pus in tema cu un mesaj ca pe 1 mai se fac 19 ani de cand a plecat cel mai bun pilot vazut vreodata pe pistele de formula 1 dar ei nu...trebuie sa fie crudute gigei liga1 cacaturi rasuflate!
    2 2
  • da 444, iar dupa parerea mea cel mai mare ghinion in viata lui nu a fost ca a acceptat sa mearga la Williams ci ca a concurat in aceiasi perioada cu femeia intruchipata in barbat pe nume Prost care era intr-un fel sau altul "protejatul" presedintelui FIA din acele vremuri francezul Belestre sau cum il cheama ca nu prea i-am acordat importanta pentru ca este un papitoi, dar prin talent inegalabil SENNA a reusit sa le faca fata ambilor monstri, un exemplu evident dupa parerea mea este celebra sicana CASIO de pe circuitul din Japonia, restul incidentului cred ca se cunoaste
    1 6
  • Vizavi de fostul presedinte al FIA pe nume de PAPAGAL [nr Jean -Marie Balestre] care i-a furat pur si simplu titlu lui SENNA la SUZUKA in 1989 a fost cel mai mare partinitor pt un pilot [PROST] din istoria F1.Cat despre MAX MOSLEY va las pe voi sa apreciati munca lui depusa la presedintia FIA
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru