FIA a dezvaluit dovezile care au dus la excluderea McLaren

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 14.09.2007

FIA a publicat cateva rapoarte cu contactele dintre seful designerilor echipei McLaren, Mike Coughlan, si fostul inginer al Scuderiei Ferrari, Nigel Stepney, dovezi care au condus la decizia FIA de a exclude McLaren Mercedes din campionatul constructorilor in acest sezon.

Intr-un document de 14 pagini, FIA detaliaza modul in care Consiliul Mondial a ajuns la verdictul exprimat joi seara.

Asa cum era de asteptat, dovezile se refera la schimburile de mail-uri dintre pilotul de teste al echipei McLaren, Pedro de la Rosa, si campionul mondial Fernando Alonso, plus stenogramele apelurilor si mesajele SMS trimise intre Nigel Stepney si Mike Coughlan.

In mail-uri, de la Rosa vorbeste despre informatiile primite de la Stepney. Pe 21 martie, de la Rosa i-a scris lui Coughlan: “Salut Mike, stii despre distrubutia greutatii la Masinile Rosii? Ar fi important pentru noi sa stim pentru a putea incerca in simulator. Multumesc anticipat, Pedro. PS: Voi fi in simulator maine”.

Coughlan a replicat la acest mail printr-un mesaj scris cu detaliile care i-au fost cerute, chiar daca in cele din urma aceste setari nu au fost incercate.

Pe 25 martie, de la Rosa i-a trimis un mail lui Alonso in care i-a comunicat distrubutia greutatii pe fiecare masina Ferrari pentru Marele Premiu al Australiei.

Alonso i-a replicat apoi spunand: “Distributia greutatii ma surprinde. Nu stiu daca informatia este 100% de incredere, dar cel putin merita luata in considerare”.

De la Rosa i-a replicat ulterior: “Toate informatiile de la Ferrari sunt foarte sigure. Provin de la Nigel Stepney, fostul lor mecanic sef, nu stiu ce functie are acum. Este aceeasi persoana care ne-a spus in Australia ca Raikkonen va opri la boxe in turul 18. Este foarte bun prieten cu Mike Coughlan, seful nostru de la Design, si el i-a spus asta”.

Dovezile prezentate de FIA detaliza apoi mail-urile lui de la Rosa discutand despre o aripa flexibila, balanta aerodinamica, presiunea pneurilor, sistemul de franare si strategiile de oprire la boxe.

In plus, FIA a examinat rapoartele politiei italiene referitoare la stenogramele apelurilor dintre Coughlan si Stepney.

Astfel, in dovezile prezentate de FIA se mai arata:

“In total, Coughlan si Stepney au comunicat prin intermediul a cel putin 288 de mesaje SMS si apeluri intre 11 martie 2007 si 3 iulie 2007. Consiliul Mondial a descoperit ca:

- Couglan a avut mai multe informatii decat s-a estimat initial si a primit in mod sistematic informatii pe o perioada de cateva luni.

Informatiile au fost raspandite, cel putin pana la un anumit nivel (de exemplu intre De la Rosa si Alonso) in cadrul echipei McLaren Mercedes.

Informatiile raspandite in cadrul echipei McLaren includ nu numai informatii tehnice foarte sensibile, ci si informatii secrete referitoare la strategia sportiva a echipei Ferrari.

Domnul De la Rosa, exercitandu-si functia din cadrul echipei, a cerut si a primit informatii secrete de la o sursa nelegitima si a sustinut ca scopul cererilor sale a fost sa ruleze teste iin simulator.

Informatiile secrete aduse in discutie au fost impartite cu Fernando Alonso.

A fost o intentie clara din partea unor anumiti membri ai echipei McLaren sa foloseasca o parte a informatiilor secrete de la Ferrari in propriile lor teste.

– Rolul lui Coughlan in cadrul echipei McLaren l-a pus intr-o pozitie in care cunostintele sale despre informatiile secrete ale Scuderiei Ferrari i-ar fi putut influenta performantele in cadrul echipei McLaren.

Comentarii (58)

  • si de la rosa??
    si de ce a-ti dat cu - lu de la rosa?

    ca el a sos adevaru la iveala,datii cu +30 !!
    0 0
  • asa e !!
    pedro !
    pedro trebuie sa ia cu + , ca a dezvaluit magariile lu mclaren,datii cu + !!
    0 0
  • doar +15
    hai sa fim seriosi
    0 0
  • Iar minus ?
    Parca McLaren a mai primit o data minus pt. acest scandal, acum de ce a-ti mai dat? La piloti no comment.
    0 0
  • punctare
    "pedro trebuie sa ia cu + , ca a dezvaluit magariile lu mclaren,datii cu + !!" - Propun ca acest comentariu sa fie declarat cea mai buna gluma a anului.
    0 0
  • georgedaniel
    daniel,ce faceti? :))
    daniel, parca a-ti mai puntat o data,in cazul asta de spionaj , iar lu de la rosa trebuie sa ii dati cu + , pentru ca nu e vinovat de nimic,ba mai mult a ajutat FIA sa scoata adevaru !!
    0 0
  • Campion mondial!
    Oare face asa ceva un campion mondial??sa infunde propria echipa???in sfarsit a facut ceva bun si alonso dar cred ca dc era reanult in locul lui mclaren cred ca nu facea la fel.........oricum ma bucur pentru ferrari si puteau fi penalizati mai drastic......
    0 0
  • Candino
    cum?
    adica De La Rosa e pilot de teste la McLaren si voi cereti sa i se dea + pentru ca "a scos adevarul la iveala"???? asta a fost complice la furtul de informatii de la ferrari si voi vreti sa ii dati plus???
    0 0
  • Ce sa inteleg?
    De aici reiese doar ca Pilotii au aflat ceva informatii despre setarile masinilor Ferrari si pt. asta a fost condamnata echipa? Cica asta se numeste furt asa de grav? Poate daca era vorba despre schitele masinii mai ziceam dar nu despre strategie. Asta pare mai mult un spectacol de circ decat ceva intradevar serios. Cred ca mai bine isi vedeau de treaba si pe viitor poate erau mai atenti la secretele lor.
    0 0
  • @georgedaniel
    De la Rosa nu e vinovat? Pe bune? "De la Rosa a cerut si a primit informatii secrete de la o sursa nelegitima". Tot nevinovat e saracu'? Eu iti recomand calduros sa incetezi cu astfel de afirmatii...
    0 0
  • minime
    ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    si alea -30 de la mclaren pentru ce au fost ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
    0 0
  • tot eu...
    minime
    ati dat IERI -30 mclaren ... sau va place sa punctati de 3 ori aceeasi stire ?
    0 0
  • georgedaniel
    @minime
    o alta depunctare...si o sa mai dea la mclaren si maine si poimaine -30, va zic eu :))
    0 0
  • georgedaniel
    acum serios...
    acum vb. serios trebuia -30 lu alonso si de la rosa ca mclaren cu -30,a fost ieri punctata,iar ferari +15 a fost ieri fericita pt.descalificare... ;)
    0 0
  • Cea mai importanta informatie
    Distributia greutatii era cea mai importanta informatie pentru McLaren pentru ca au schimbat cauciucurile.

    Renault nici acum n-au nimerit-o si a trecut deja sezonul.
    0 0
  • georgedaniel
    @daniel
    De la Rosa nu e vinovat? Pe bune? "De la Rosa a cerut si a primit informatii secrete de la o sursa nelegitima". Tot nevinovat e saracu'?

    da man,dar MClaren a-ti depuntat ieri -30!ferari a-ti punctat ieri cu +10 !!!

    deci acum,vorbind serios trebuia lu alonso si lu testaru de la mclaren -30,adica:alonso,de la rosa - 30 ...fara mclaren.da fie,scazi cate puncte vrei... :)
    0 0
  • - pentru toti, inclusiv ferrari
    un campionat de toata ..., astept campionatul urmator.
    0 0
  • Ce porcarie ...............................!!!!!!!!!!!!!!
    poate explicati si cum ati dedus k trebuie -30 lui Alonso si de la Rosa din moment ce FIA a confirmat k nu sunt pasibili de nicio pedeapsa,mai mult,ei au contribuit la aflarea acestor informatii de catre FIA in urma caruia McLaren a fost descalificata !!!???


    P.S. sunteti din ce in ce mai penibili in punctarea stirilor,probabil maine mai apare un paragraf din dezvaluiri si mai dati -30
    0 0
  • hehe
    hehe ia ganditi-va ca acum la mclaren nu mai sunt ordine de echipa si nici la ferrari deci imaginati-va ce macel iese pe pista de acu in colo!!! gogogogoooo!!
    0 0
  • AIUREA
    ce a facut McLAREN este un lucru regretabil pt o echipa care are un pilot de talia lui ALONSO,care ar fi trebuit sa vina la FERRARI de anul trecut,ar fi facut o echipa senzationala cu RAIKKONEN
    0 0
  • georgedaniel
    @daniel
    daniel,vezi toata alumea zice ca nu trebuia sa ii scazi din nou puncte lu mClaren !!astept modificarea punctajului man !!
    0 0
  • as vrea sa vad unde-s fanii McLaren
    care spuneau ca McLaren nu trebuia penalizata.
    Dupa ce-am citit intregul raport am ajuns la concluzia ca ar fi trebuit penalizati si pilotii.
    E incredibil ce echipa de kkt e McLaren
    0 0
  • ShArKy
    DUAMNE
    AM PIERDUT 90 DE PUNCTE LA O STIRE ALONSO SHI DELAROSA TREBUIAU NOTATI CU + :(( ce e cu punctajul asta ? am cazut dp 20 pe 200
    0 0
  • Sorin Blaj
    Sigur
    Hotia trebuie premiata.

    Ce gandire!
    0 0
  • Prea buni McLaren?
    Ati vazut ca tot primii sunt si v-ati mai gandit sa scadeti niste puncte sau asa este replica la Ferraristi care spuneau mai ieri ca incercati sa completati cele 30pt. pierdute ieri? Poate daca si maine vor fi tot primii poate mai gasiti o stire sa mai dati -30pt. ca asa e la romani.
    0 0
  • gata
    Mai terminati odata cu punctajele astea aiuristice si lamentari
    Gata ,de ieri pina azi achipa McLaren si pilotii au fost depunctati vreo 120 pct.
    Ori mergem pe competitie ori pe bursa stirilor
    E regretabil ca McLaren a furat , pedepsiti-i odata ca merita si gata, hai sa vedem cine e mai bun pe pista
    Ma raliez ca ideile furate de la Ferrari nu cred ca i-au ajutat prea mult pt. ca altfel Rosii ar fi fost in fata
    0 0
  • G.P
    TOTI se uita an gradina vecinului...de dragul campionatului era bine sa fi lasat balta .Asa la anul se mai trezesc alti piloti???
    0 0
  • Luchian
    ...............
    Foarte interesant Sorin Blaj ! Daca imi aduc aminte bine, la Melbourne, Ferrari a fost mult superioara; la doar 2 saptamani in Malaezia, Mclaren a cam rupt baraka deci e foarte probabil ca informatiile despre distribuirea greautatii (obtinute in perioada aia) sa fi fost decisive. Despre Renault ce sa zic, cred ca vor face o masina noua pt la anu' ca sa o nimereasca.
    0 0
  • minime
    mircea & co
    astemptam si noi sa ne spuneti ce tot de(punctati) aceeasi stire ...
    0 0
  • minime
    pentru ca nu e aceeasi stire
    dumbass
    0 0
  • georgedaniel
    :))
    nu-mi vine sa cred ce se intampla...daniel trebuie punctajul ala neaparat modificat ca altfel aproximativ 500-1000 useri vor abandona din acest acest joc!!

    ori nu mai punctati in teste,antrenamente,etc deloc McLaren,ori ce faceti ca nu inteleg??

    acum McLaren,pe pista e buna,acum daniel.popescu o "re"penalizeaza...nu mai inteleg...:(
    0 0
  • McLaren
    ar trebui scoasa din concurs.
    Daca mai sunt inconstienti ce in momentele astea au ca echipa McLaren, nu pot spune decat: ce-si face omul cu mana lui se numeste la... ,ahem, lucru manual
    0 0
  • @billy
    E incredibil cat esti de kkt mah mapetzule:))
    0 0
  • Mikka
    hai serios? si cum ai ajuns tu la mareata concluzie? Ti-ai pus neuronul la lucru?
    0 0
  • ShArKy
    @billy
    yo iti propun ceva : mai taci si tu ca mam plictisit
    0 0
  • @billy
    Mori mah oligo:))
    0 0
  • minime
    @billy
    nu stii sa citesti ? care parte din "EXCLUDEREA MCLAREN" nu o intelegi din titlul stirii ? normal k nu e aceeasi stire k nu i`au dat copy+paste ... e vorba DE ACELASI EVENIMENT ... mai ai ceva neclar ca sa iti explic sau te potolesti ?
    0 0
  • minime
    @adi
    atunci inseamna k tu eji retardatu sef
    0 0
  • georgedaniel
    @minime
    :)) gg man.ai zis-o bine ;)
    0 0
  • @adi
    Si tu te`ai ratacit mah manelistule?
    0 0
  • bruxelles
    hotiiiiiiiiiiiiii
    nu pot sa cred asa ceva!! mclaren si toti mecanici trebuie sa accepte ca kimi sa le dea foc la toti ......trebuie exclusi pe viata mclaren ca si asa au mai fost 10 ani exclusi pt ca numai cu nereguli se ocuupa.asta e au tehnica ferrari sa dispara din f1 mclaren ca altel e aiurea
    0 0
  • exploziv_2003
    Decizie gresita
    Lasati-le naibii de puncte....e vreun pasionat de Formula 1 pe aici? In loc sa va certati pe amaratele de puncte, mai bine ati comenta hotia celor de la McLaren-Mercedes...care a primit o pedeapsa bine meritata. Bravo FIA!
    Problema si mai mare este ca ambii piloti au concurat cu o masina imbunatatita si setata dupa inventia, ideea, tactica Ferrari. Ar trebui sa ii depuncteze si pe cei 2 piloti, iar Alonso sa fie si amendat....parerea mea. Iar lui Pedro de la Rosa ar trebui sa i se suspende certificatul de pilot!
    Pacat ca s-a ajuns la asa ceva...si mai pacat pt mine ca era sportul preferat!
    Bafta!

    P.S.: Am si eu echipa mea de F1 aici la automarket, dinainte sa inceapa sezonul, dar e doar un hobby...
    0 0
  • Super
    =)) ii aveam pe toti in echipa gold =)) ce tare ... oricum abia astept weekend-ul cred ca o sa fie o super cursa. Sa vad ce face McLaren cand nu mai are informatii din interior. Oricum mi se pare foarte ciudat cum au intrat cei de la Fia in posesia acestor stenograme, oricum nu mai conteaza acum, au furat o sa plateasca, pacat ca este echipa mea preferata.
    0 0
  • Alonso shet
    Alonso ar trebui descalificat findca stia ca sofeaza o masina copiata dak era caracter nu conducea acea masina deci e si el hot la fel ca mclaren DESCALIFICAT trebuia ce sa mai vb FIA mare circ.
    0 0
  • :(( se putea sa nu-i penalizeze
    ma bucur macar ca au fost domnii si au zis ca pe pilotii nu-i depuncteaza deoarece sunt noi in echipa si nu au nici o vina , dar oricum asa o amenda nu am mai vazut 100.000.000 mil de dolari :-O
    0 0
  • horted
    sport?
    Ma intreb ce fel de sport mai e si automobilismul si in special Formula 1 in momentul in care pilotii primesc imunitate pentru ca au furnizat marturii in ancheta, cu toate ca existau dovezi impotriva lor.
    Probabil ca in conditiile astea ar trebui luati in vizor de justitia din tarile unde deja este deschisa ancheta.
    Nu sunt cu nimic mai prejos decat Coughlan si Stepney.
    0 0
  • Punctare!
    Citesc comentariile si ma uimesc si nu-mi vine sa cred. Aceeasi oameni care ieri criticau decizia Automarket de a mentine McLaren in concurs- decizie total justificata si in urma evolutiei faptelor- azi critica faptul ca am depunctat serios aceasta echipa si eventual pilotii ei.

    In masura in care judecatile domniilor voastre se pot indeparta de implicatiile personale legate de componenta echipelor din F1Champ incerc sa dau cateva explicatii.
    1. Asa cum explica si FIA pilotii nu au fost depunctati din clasamentul real pentru ca au comunicat dovezi in acest caz.
    2.Dupa cum se observa Alonso si De la Rosa au acceptat acest deal - Hamilton NU!
    3. daca citim cu atentie - observam cat de vinovati si cat de bine stiau despre spionaj pilotii echipei- deci din punct de vedere moral sunt si ei vinovati!
    4.va reamintesc ca Automarket puncteaza stirile exclusiv si nu cazul-evenimentul in sine! (de cand a inceput si pana s-a terminat).
    5. Publicarea dovezilor arata intr-un grad cat se poate de mare cat de implicati au fost cei doi piloti mai sus mentionati- deci cat de vinovati au fost ei!


    Am fost de multe ori criticati ca tinem cu McLaren- Eu personal tin cu Ferrari de pe vremea lui Alesi si Berger desi marele meu idol a fost Senna.
    De ce nu mai apar acum criticile legate de faptul ca noi, de la Automarket, suntem legati sufleteste de McLaren si punctam ca atare???!!!!

    De asemenea, cum pot unii dintre dvs. sa ne acuze de incorectitudine cand ei insasi au mai multe conturi de echipe, folosesc mai multe CNP-uri, imprumutate sau nu?
    Poate unii dintre voi, se stiu ei care, ar trebuie sa dea explicatii vizavi de moralitatea lor in acest caz! Repet- moralitate nu legalitate.

    Sincer sa fiu daca ar fi sa castige unul dintre cei care are mai multe conturi as fi bucuros sa o faca cu unul marcat de un CNP care nu ii apartine- ca sa mearga bunica/bunicul la cursa de la Istanbul! atunci sa va mai vad! la asta nu cred ca v-ati gandit!

    In rest va multumesc ca sunteti aproape de noi- dar va rog sa judecati gravitatea faptului si sa intelegeti ca punctarea este coerenta, impartiala si corecta - chiar daca ii afecteaza pe unii!
    0 0
  • John cel Negru
    Special olympics
    Dupa ce ca redactorul care "a incercat" sa traduca partile importante din comunicatul FIA s-a facut de tot rahatul prin stirea asta, voi userii nu puteti macar sa cautati sursa oficiala (www.fia.com) si sa cititi de la cap la coada comunicatul. E cam lung, intr-adevar, dar veti fi uimiti de cate elemente au fost omise in aceasta asa-zisa "stire", pe langa faptul ca FIA si-a aratat adevarata fata cu ocazia acestor "dezvaluiri". Daca FIA ar fi fost supusa legilor internationale (dupa care se rezolva "adevaratele" procese), aceste "dovezi" ale lor ar fi fost distruse la prima audiere.

    PS: nu sunt fan Mclaren, daca asa pare. Un sfat prietenesc:
    fiti destepti, cititi mai cu atentie (lasand la o parte fanatismul) si triangulati sursele. Nu e totul ceea ce pare.
    0 0
  • red-dog
    @robertg
    " azi critica faptul ca am depunctat serios aceasta echipa si eventual pilotii ei "

    pai normal,practic pe aceiasi stire o sa dati cu -30 in prostie,stii de ce ? pentru k or sa fie tot felul de stiri pe acest subiect si voi aveti marea dibacie de a extrage cate o fraza diferita de stirea anterioara si punctati pe masura...practic ati depunctat doar k FIA a dezvaluit dovezile in baza carora s-a decis descalificarea echipei McLaren,stire pentru care deja ati dat -30

    Ce nu ati facut voi ? nu ati tinut cont de faptul k fara acele dovezi McLaren nu patea nimic ...k Alonso si dela Rosa nu au fost penalizati de FIA,ba mai mult li s-au promis imunitate

    Practic cu deciziile voastre in punctarea acestei stiri(total gresite) ati anulat avantajul in puncte adus in sesiunea a-2-a de teste de echipa McLaren si piloti....ma intreb de ce mai pastrati echipa in F1Champ din moment ce sunteti impotriva ei si nu pierdeti nicio okazie pentru a le da puncte cu -
    0 0
  • Mircea Mester
    Punctaje
    Dragii mei,

    Am urmarit cu extrem de mare atentie intreaga discutie pe marginea punctarii unor echipe sau a altora. Concluzia este una singura: acest concurs se desfasoara in conditii 100% egale pentru toata lumea. A te plange ca o echipa sau alta ia mai multe/mai putine puncte in conditiile in care fiecare user este foarte liber sa faca ce schimbari vrea in fiecare zi este cel putin trist.
    Red dog, ne acuzi ca suntem "impotriva echipei McLaren". Cateva comment-uri mai sus si cu cateva stiri in uma avem o multime de useri care ne acuza ca tinem pe fata cu Ferrari. Normal, atunci cand fost cazul, in functie de punctele pierdute/castigate am tinut cu Renault, BMW, Spyker sau Toro Rosso. Sau cu cine a vrutfiecare user care a pierdut puncte pe mana sa.

    V-m pus in tema de foarte multe ori. Puntajele stirilor sunt date pe criterii extrem de clare pentru noi si care daca voua nu va sunt clare este pentru ca voi va bateti pentru niste premii si e normal sa avem in ecuatie o necunoscuta. Dar va repet: punctajele sunt 100% egale pentru toti. Nu se poate plange absolut niciun user de faptul ca este dezavantajat din moment ce este liber sa isi schimbe echipa cu alta in ce moment al jocului doreste sa faca acest lucru. Userii care sunt in frunte au stiut sa profite de fiecare schimbare mai bine decat ceilalti. Asta este diferent, nu faptul ca Automarket da anumite puncte sau altele.

    Nimeni din echipa www.automarket.ro nu va puncta si nu va scrie stirile aici in functie de preferinte sau de alte criterii subiective. Ne-am trage singuri presul de sub picioare.

    Va rog sa acceptati punctarea stirilor asa cum este ea. Prin comentarii de genu celui de mai sus nu faceti decat sa ne pierdem timpul. Si noi, si voi.

    Multumesc.

    Mircea Mester
    0 0
  • pai eu ce am spus ?
    ai ocolit cu dibacie raspunsul la intrebarea mea...

    de ce nu ati punctat pe Alomso si de la Rosa cu + pentru dezvaluirea dovezilor?

    poate k nu sunteti pro McLaren/ferrari/BMW si nici contra,dar cum am spus si sustin in continuare,aveti probleme la interpretarea stirilor si prin punctajul acordat dezavantajati in mod clar unii useri
    0 0
  • horted
    red-dog
    Nu Alonso si de la Rosa au dezvaluit dovezile.
    Ei au depus marturie in schimbul imunitatii.
    Daca citesti stirea bine vei vedea ca este vorba despre ce au facut ei de-a lungul acestei perioade, adica utilizarea cu buna stiinta a unor informatii furate. Asta s-a punctat aici.
    Am mai zis, un -30 pentru fapte de asemenea gravitate este foarte putin in conditiile in care se da +4 daca lui Yamamoto i-a placut cum ia curba Spyker-ul lui.
    Se pare ca dovezile au fost aduse la cunostinta FIA chiar de catre Ron Dennis. Din onestitate vor spune unii, ca sa o ia inaintea lui Alonso (care ameninta ca va face asa ceva) vor spune altii.
    There's more to come!
    0 0
  • georgedaniel
    @reddog
    asa e reddog,ai zis bine...
    mestere,problema era alta:nu trebuia sa depuntati "din nou" , atentie ECHIPA MCLAREN pentru a doua oara!!chestia asta a-ti facut-o ieri "nr.joi" ,adica a-ti depunctat de doua ori mclaren,pentru aceeasi chestie!!!
    0 0
  • @horted
    au depus si marturie,adevarat,dar tot ei au prezentat aceste dovezi cu ceva timp in urma,dovezi fara de care McLaren scapa cu fata curata
    0 0
  • Alonso si McLaren
    mai fratilor nu mai luati apararea lui Alonso. a venit si el acum pe cand mai mai ca va lua din nou campionatul cu dovezile astea. cum era daca nu li se asigura imunitate? credeti ca proceda la fel? s-au folosit de informatii si de asta au avut un anumit avantaj. si pentru asta tb sa fie depunctati la orice stire ce tine de acest scandal. si mclaren de fiecare data cand se poate pentru ca -30 a fost MULT prea putin pentru ceea ce ei au putut face.
    0 0
  • ??????????????????????????????
    SA-MI SPUNA CINEVA CUM POTI FI MAI BUN FATA DE FERRARI CAND SE PRESUPUNE K AI FURAT DE LA EI ? IN CEL MAI BUN CAZ ERAI EGAL CU EI,NU CU MULT PESTE


    merci,nu am tipat,vreau sa nu treaca postul neobservat
    0 0
  • baaaa...
    Asta-i un concurs de tot rahatu' . Cred ca se stie de la inceput cine trebuie sa-l castige.... In primul rand ...pilotii si mai ales cei de incercare...nu fac modificarile la masini ...ci mecanicii echipei... Echipa a fost depunctata de vreo cateva ori...si nu mai vad rostul unei noi depunctari..Ori din moment ce a fost depunctata echipa...de ce se mai depuncteaza pilotii....Apropo...cum se iese din concursul asta de rahat?????
    0 0
  • 768
    normal este ca toti care au beneficiat de pe urma informatiilor sa fie sanctionati (inclusiv pilotii)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru