Şeful Stefano Domenicali consideră că operarea acestui va permite echipei să reducă o bună parte din diferenţă care o separă de Red Bull Racing în termeni de performanţă.
"Da. Este ca şi cum ai juca baschet cu o mână la spate. Te poţi antrena aşa, dar când joci este mai bine să foloseşti două mâini. Ar trebui să revenim şi noi la jocul cu două mâini. Este crucial pentru noi. Am suferit timp de doi ani din cauza lipsei de corelare. Aşa că aşteptăm cu nerăbdare să îl deschidem pentru că este un instrument major", a declarat italianul pentru publicaţia Autosport.
Ferrari a întâmpinat probleme majore în corelarea datelor obţinute în tunelul de vânt cu cele de pe circuit, motiv pentru care în luna octombrie a anului trecut a luat decizia radicală de a închide facilitatea de la Maranello.
În acest timp, echipa a utilizat tunelul de vânt al constructorului japonez Toyota de la fabrica de la Koln (Germania).Tunelul de vânt a căpătat o importanţă majoră în dezvoltarea monoposturilor de Formula 1 după interzicerea testelor în timpul sezonului începând din 2009.
Via Autosport
Domnule Stefano ... performanta se face ... nu doar se vorbeste despre ea...
Asta e. Nu poti sa fii mereu in top. Daca Ferrari era an de an in top, nu cred ca va mai facea placere sa priviti F1. Echipe care se fac de ras ar fi Mercedes si McLaren. Mercedesul ala care la inceput de sezon lua pole si pe urma primea 2 sec. pe tur in cursa. McLarenul ala care abia intra in top 10. Ferrari e singura echipa care in ultimii 4 ani a pus probleme celor de la Red Bull. Nicio alta echipa n-a mai reusit asta din 2010 pana in prezent. Nu-i putin lucru sa termini la 1 punct in spatele unui monopost Red Bull superior monopostului Ferrari. Nici Alonso si nici Ferrari nu s-au facut de ras. Le-a lipsit norocul si sansa.
Cat despre Red Bull... Vor fi in F1 atat timp cat isi vor promova produsele si vor obtine profit. Cand nu se va mai intampla asta se vor retrage. N-au un trecut ca fiind constructori autor, n-au nicio treaba cu acest domeniu s.a.m.d. Cand vor incepe sa piarda titlu dupa titlu, se va sparge echipa.
Parerea mea este k prb lui Ferrari nu este tunelul ci luminita care nu se vd la capat. Pentru ca a stins-o Alonso cu nepriceperea lui. Iar Domenicalli a aruncat pe gem sigurantele:))))))
Tot aud promisiuni de astea de la carnatii astia de Ferraristi. Ba tunelul de vant, ba au reusit sa coreleze datele, ba in sfarsit update-urile functioneaza, pe cand ei se dezumfla ca o gogoasa expirata in fiecare an. Iau starturi bune, au strategie, trage Alonso tractorul dupa el, dar infdiferent de motive, situati, factori masina e de rahat mereu.
Demisia odata macaronari caraghiosi, ar fi mult mai bine fara voi.
Daca analizezi curs ade cursa pe site-urile de specialitate, Ferrari a a adus din punct de vedere cantitativ cele mai multe update-uri, si au investit mai multi bani in dezvoltare decat Red Bull (anul acesta), dar masina strict din punct de vedere valoric nu este nici macar pe locul 3. Mclaren macar de la sfarsitul lui iunie lucreaza la masina de anul viitor, aduc update-uri minore si doar ce are relevanta pentru 2014, Ferrari arunca tot, da tot ce e mai bun dar majoritatea solutiilor adoptate nu au dat mare rezultat. Acolo va e locul broscarilor, unde v-a fost locul si intre 1979-2000.
Bine ca e Kimi arogant ca omu' ala are masina de locul 10 si este pe 4 in clasamentul general.Daca avea Kimi masina lu Falfonzo facea minuni mai mult ca sigur . :)
Falfonzo pe maisna lu Kimi ea la coada plutonului.
Atat de tare v-a terminat la pshic tot ce inseamna Ferrari incat cum prindeti o declaratie sau etc cum ca le merge rau parca aveti orgasm sau a venit craciunul.grow up.....KIDS