Ferrari va schimba furnizorul turbocompresorului pentru motor

de Daniel Popescu
Joi, 26.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari caută un alt furnizor pentru turbocompresorul motorului, după ce a ajuns la concluzia că aceasta componentă afectează performanţele echipei, potrivit presei italiene.

A fost clar că echipele puternice la început îşi vor păstra avantajul pe parcursul sezonului. Este dificil să micşorezi diferenţă când regulamentul este mai mult sau mai puţin îngheţat.

Stefano Domenicali
Fost sef Ferrari
Ferrari a anunţat în această săptămână prin vocea şefului Marco Matticacci că a stabilit un plan concret pentru a trece peste debutul modest de sezon, însă a refuzat să ofere detalii despre modul în care se va organiza echipa.

Publicaţia italiană Autosprint susţine însă că una dintre deciziile majore luate de conducerea Scuderiei este schimbarea furnizorului pentru turbocompresorul motorului.

Chiar dacă Ferrari îşi construieşte propriul motor la Maranello, echipa se bazează pe numeroşi furnizori pentru o largă serie de componente, printre care se numără şi turbocompresorul. Potrivit sursei citate, acesta este semnificativ mai mic în dimensiuni decât cel utilizat de Mercedes, iar acest lucru împiedică echipa să obţină performanţe mai bune.

Turbocompresorul motorului Ferrari este construit de Honeywell, o companie americană cu venituri anuale de circa 40 de miliarde de dolari care realizează diverse proiecte inginereşti şi sisteme aerospaţiale pentru clienţi din întreaga lume. Honeywell este prezentă inclusiv pe piaţa din România, unde deţine, printre altele, o fabrică care produce sisteme electronice de siguranţă a vieţii în Lugoj şi o fabrică de plăcuţe de frâne în Ploieşti.

Via Autosprint

Comentarii (6)

  • Mda, daca fac si aceste turbine cum fac ELT-urile atunci ii clara treaba.... ne-om trezi ca osa arda si masina asa, din senin in timp ce sta prin avioane.....

    Tag 788. Etiopian, Boeing, ELT, Fire, London,
    4 6
  • Daca sunteti idioti si nu stiti despre ce ii vorba si vi greu sa puneti copita pe un goagal nu inseamna ca trebuie sa dati cu minus!
    http://www.ainonline.com/aviation-news/ainsafety/2014-06-23/787-elt-fire-caused-improper-battery-wiring
    2 5
  • La Ferrari este un cumul de factori ,la care nu cred ca avem noi acces ,eu cred ca trebuie sa ne limitam la comentatul curselor si speranta ca echipa sau pilotul favorit se plaseaza cit mai bine ....FORTZAAA ROSSAA
    7 0
  • Dar am si eu o intrebare: acest lucru nu inseamna a modifica motorul? ... Caci parca asta era interzis, nu? (daca stie cineva mai bine, va rog lamururi ca nu inteleg. Multumesc).
    3 2
  • @ccmax

    Elementele motorului trebuie sa se conformeze cu anumiti parametri indicati de regulament si cele inregistrate la inceputul sezonului ca unitate de propulsie produs finit

    fiindca nu stim care sunt acesti parametri(tehnici si/sau de design) care trebuie sa fie constante nu stim cat teren de joaca au comstructurii de motor ca sa modifcice orice

    daca furnizorul nou al turbocompresorului va face un produs care respectva acei parametrii dar este mai performant din orice punct de vedere (suporta mai multa presiune, ii mai flexibil cu setari de software, etc ... just guessing)

    in acest caz poate merita sa schimbe furnizorul
    0 0
  • @Soxy - merci. Scuze am vazut recent raspunsul tau.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru