Publicaţia italiană Autosprint susţine însă că una dintre deciziile majore luate de conducerea Scuderiei este schimbarea furnizorului pentru turbocompresorul motorului.
Chiar dacă Ferrari îşi construieşte propriul motor la Maranello, echipa se bazează pe numeroşi furnizori pentru o largă serie de componente, printre care se numără şi turbocompresorul. Potrivit sursei citate, acesta este semnificativ mai mic în dimensiuni decât cel utilizat de Mercedes, iar acest lucru împiedică echipa să obţină performanţe mai bune.
Turbocompresorul motorului Ferrari este construit de Honeywell, o companie americană cu venituri anuale de circa 40 de miliarde de dolari care realizează diverse proiecte inginereşti şi sisteme aerospaţiale pentru clienţi din întreaga lume. Honeywell este prezentă inclusiv pe piaţa din România, unde deţine, printre altele, o fabrică care produce sisteme electronice de siguranţă a vieţii în Lugoj şi o fabrică de plăcuţe de frâne în Ploieşti.
Via Autosprint
Tag 788. Etiopian, Boeing, ELT, Fire, London,
http://www.ainonline.com/aviation-news/ainsafety/2014-06-23/787-elt-fire-caused-improper-battery-wiring
Elementele motorului trebuie sa se conformeze cu anumiti parametri indicati de regulament si cele inregistrate la inceputul sezonului ca unitate de propulsie produs finit
fiindca nu stim care sunt acesti parametri(tehnici si/sau de design) care trebuie sa fie constante nu stim cat teren de joaca au comstructurii de motor ca sa modifcice orice
daca furnizorul nou al turbocompresorului va face un produs care respectva acei parametrii dar este mai performant din orice punct de vedere (suporta mai multa presiune, ii mai flexibil cu setari de software, etc ... just guessing)
in acest caz poate merita sa schimbe furnizorul