Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia germană Auto Motor und Sport, Ferrari va omologa motorul pentru 2015 cu 20 de modificări, astfel că pe parcursul sezonului va putea introduce îmbunătăţiri pentru alte 12 componente.
În schimb, cei de la Renault au decis să păstreze şapte componente pentru timpul sezonului, în timp ce Mercedes ar urma să adopte o strategie cu numai şase componente de modificat pe parcursul sezonului.
Sursa citată afirmă că Mercedes avea iniţial o strategie radical diferită prin care să păstreze cele mai multe schimbări pentru cursul sezonului, însă şi-a schimbat planurile după ce FIA a anunţat că va permite celor de la Honda să dezvolte de asemenea motorul în funcţie de numărul de opţiuni rămase ale celorlalţi trei constructori.
Astfel, producătorul japonez va avea posibilitatea să modifice un număr de componente egal cu media componentelor pe care le vor mai avea rivalii de îmbunătăţit.În cazul în care informaţiile despre opţiunile alese de Mercedes, Ferrari şi Renault se vor adeveri, Honda va putea modifica opt componente pe parcursul anului. Japonezii nu sunt însă mulţumiţi nici de această soluţie şi considera că ar trebui să aibă posibilitatea de a modifica 32 de componente după startul sezonului.
Via Motorsport
Comentarii (1)