Ferrari va obţine 160 de milioane de dolari din noul contract de sponsorizare cu Marlboro

de Daniel Popescu
Vineri, 15.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a prelungit pentru încă trei ani contractul de sponsorizare cu producătorul de ţigări Philip Morris, proprietarul brandului Marlboro. Echipa va încasa în această perioadă 160 de milioane de dolari.

Esential 3 ani este durata noului contract de sponsorizare semnat de Ferrari cu Philip Morris
160 de milioane de dolari va obtine Ferrari de la Philip Morris in urmatorii trei ani
Ferrari a reuşit să-şi prelungească contractul de sponsorizare cu Philip Morris, producătorul ţigărilor Marlboro, pentru încă trei sezoane, în ciuda faptului că publicitatea la tutun este interzisă în Formula 1.

Noul contract este valabil în perioada 2016-2018, iar publicaţia Sports Pro susţine că Ferrari va încasa în total nu mai puţin de 160 de milioane de dolari. Logo-ul Marlboro nu poate apărea pe monoposturi sau echipamentele echipei, însă este vizibil pe site-ul oficial al Scuderiei Ferrari.

Ferrari a fost ultima echipa care a făcut publicitate directă unui brand de tutun în sezonul 2007, însă începând din 2008 nicio echipă de Formula 1 nu şi-a mai asociat numele în mod direct cu un producător de ţigări.

De altfel, informaţia despre prelungirea contractului de sponsorizare nu a fost confirmată oficial de echipă, ci a apărut pe fluxul de ştiri al agenţiei de presă Bloomberg.

Maurizio Arrivabene, actualul şef al Scuderiei Ferrari, a lucrat anterior ca şef al departamentului de marketing al companiei Philip Morris.

Via Motorsport

Comentarii (1)

  • mai sunt oameni care fumeaza? Acum toata lumea merge la sala :)
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru