Ferrari a înregistrat progrese vizibile în prima parte a sezonului comparativ cu anul trecut, însă performanţele au fost limitate de un design necorespunzător pentru turbina motorului.
Din cauza acestei deficienţe, monopostul Ferrari a pierdut circa o jumătate de secundă pe tur, însă inginerii au reuşit în cele din urmă să rezolve problema. Informaţia a fost dezvăluită de publicaţia germană Auto Motor und Sport, care susţine că noua turbină va putea fi utilizată începând cu Marele Premiu al Canadei de la sfârşitul acestei săptămâni.
Prin prisma acestor îmbunătăţiri, Ferrari speră să se apropie decisiv de performanţele rivalilor de la Mercedes, care vor introduce la rândul lor un update pentru motor. Totuşi, modificările la unitatea de propulsie vor fi făcute cu unicul scop de a îmbunătăţi fiabilitatea, astfel că producătorul german nu va folosi niciunul dintre jetoanele pe care le mai are la dispoziţie.Totuşi, Mercedes se teme mai mult de progresele majore realizate de Red Bull datorită motorului Renault decât de echipa italiană. "În Formula 1 eşti atât de bun cum ai fost în ultima cursă. La început, Ferrari era considerată inamicul principal pentru că obţinuseră rezultate mai bune. Acum, Red Bull a câştigat o cursă la Barcelona, iar Red Bull a fost destul de competitivă la Monaco. Dintr-o dată, Red Bull este considerată drept principala rivală", a explicat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.
Via GrandPrix
Nu stiu cum dar Mercedes introduc mereu update-uri la motor pentru fiabilitate si care nu costa jetoane dar in schimb, aduc performante majore in termeni de viteza....asta e pe fata... La fel au procedat si anul trecut si dupa update, iar erau la 0.5-0.7 secunde de ferrari care se apropiasera la 0.2s. Bun asa.
bernie - nu au nici o vina piloti, se vede cu ochiu liber ca masina nu performeaza.
Si Ferrari, mai mult ca toti ceilalti, are probleme de fiabilitate; nu am vazut multe echipe in acest sezon cu motoare sparte sau in flacari cum a avut Ferrari.
Nu stiu daca vor recupera 0,5 sec cu noua turbina,trebuie sa si fie fiabila,sa nu se prajeasca...! Oricum,nu doar puterea sau curba de distributie a acesteia sunt neaparat lipsurile din acest an,se observa ca pilotii se chinuie de cele mai multe ori cu volanul si cu iesirile din viraje,sta rau pe trasa,sau mai bine spus nu prea sta.De aici si numeroasele greseli in cursa si mai ales in calificari...parerea mea ca actualul monopost nu se impaca cu pneurile,isi schimba comportamentul aproape de la un tur la altul...sau chiar in acelasi tur ...!?