Noul sezon al Formulei 1 va începe în 5 iulie cu Marele Premiu al Austriei, iar echipele de top au profitat de întârzierea de aproape 4 luni pentru a îmbunătăți performantele monoposturilor.
Inginerii Ferrari au semnalat numeroase probleme la monopostul echipei în cadrul testelor de la Barcelona, astfel că abordează cursa de pe circuitul Red Bull Ring cu o serie de noutăți importante.
Ferrari va introduce încă din Austria a doua versiune a motorului cu combustie internă, iar presa internațională susține că aceasta va aduce un progres de circa 15 cai putere.
Noul update include și noutăți pentru sistemul de răcire, care sunt justificate și de faptul că primele două curse se desfășoară pe un circuit atipic aflat la o altitudine de 660 de metri.
De asemenea, Ferrari va introduce o serie de noutăți și la cutia de viteze, care vizează în special modul în care sunt asamblate componentele interne. Îmbunatățirile vor avea un efect negativ asupra masei și aerodinamicii, însă inginerii anticipează un progres în ceea ce privește manevrabilitatea monopostului și performanțele și durata de viață a pneurilor.
În mod tradițional, Ferrari a avut numeroase probleme în termeni de performanță pe circuitele Red Bull Ring și Hungaroring, care vor găzdui primele trei curse din noul sezon competițional.
Via Motorsport
Prietene, ma intreb tu ce ai citit?
De unde ai scos 20CP cand in stire se vb despre 15CP?...
Mi-a scapat mie ceva?
PS:Treaba cu "ridurile de expresie" si cu "inderizabili" le trec cu vederea...
Alte chestiune, datorita conditiilor, nu cred ca Austria e circuitul pe care sa vii cu imbuntatirile.
Parerea mea este ca Ferrari si-a asumat un risc inutil, vor sa inceapa in forta, dar daca nu le iese probleme vor avea chiar de la inceput.
Am un feeling ca Mercedes va fi bulletproof anul asta. Dominare totala.
de ce te-oi grabit cu prognoza acestui sezon?
is inca indecis daca in cazul tau ii vorba de subiectivism cronic sau malitiozitate desantata...
te-oi gandit vreo secunda ca s-ar putea sa te hazardezi cu estimarea ta?
ti-o trecut prin minte faptul ca strategia celor din Maranello in acest sezon unic fara doar si poate chiar impune o strategie neasemuita care sa se muleze perfect notoriei devize insulare: Who dares wins!
domne', de unde atata ostilitate pentru cativa armasari in plus ?!?
chiar or ajuns sa deranjeze intr-atat competentele motoristilor de la Maranello incat un castig cert de15 CP, adica "aproape 20 CP" cum oi afirmat eu, sustin si-acu ca deloc eronat in prima interventie, trebuia sa apara pe AM astfel incat sa nu cumva sa genereze frisoane fanilor Benz & RBR iar comment-ul subsemnatului dar poate ca si stirea oferita de D-nul Daniel Popescu impunea sa se rezume la "oportuna" exprimare :
"un castig de putin peste 10 CP pentru propulsorul italian" ???
hmmm....
Cronic cred ca esti tu cu Maranello tau :)
Dat fiind nr de curse gestionarea punctelor va fi cruciala, de asta spuneam ca este un risc inutil, cred ca mai degraba s-ar preta un echilibru risk/win (safe). Mercedes asa va face, vei vedea. Si va castiga.
Si hai sa recunoastem, suspansul il da RedBull o echipa imprevizibila dar capabila de multe surprize. Eu spun ca echipa asta da farmecul competititei. Sunt fan Max, recunosc
n-am de ales, chiar ii momentul sa dau tot din casa ca sa-nteleaga toata lumea strategia ferrari ....
abordarea precauta care o insotit scuderia de-a lungu' timpului si parca in prea multe randuri ii categoric data uitarii in acest atipic sezon de cavallino rampante, sub nicio forma nu-s circumstantele pentru jumatati de masura, incertitudinea generata de pandemie in bifarea a macar si zece gp-uri in acest pseudocampionat mondial pan' la urma ii va metamorfoza intr-atat pe bonotto-vettel-leclerc-SF1000 incat sa transpuna incepand de la prima cursa si evident la adresa tuturor adversarilor taman eficienta, forta, dinamismul, chiar ferocitatea unui comando, NavySealTeam6 daca nu-i prea fortata comparatia