Marele Premiu al Spaniei marchează debutul sezonului european al Formulei 1 şi reprezintă în mod tradiţional cursa în care sunt introduse primele update-uri majore ale anului.
Ferrari se pregăteşte deja intens pentru cursa din 11 mai cu un update semnificativ al cărui punct de referinţă este un nas mai scurt, asemănător din punct de vedere al conceputului cu cel introdus de Mercedes în etapa precedentă din China.
Pe internet a apărut deja un clip video care prezintă o posibilă variantă de design pentru nasul monopostului în Marele Premiu al Spaniei.
În plus, Ferrari va introduce o nouă aripă faţă, o nouă aripa spate şi va modifica inclusiv podeaua monopostului F14 T. De asemenea, italienii lucrează şi la o suspensie spate asemănătoare cu cea folosită de McLaren încă de la începutul sezonului. În cazul echipei britanice, cele patru braţe ale suspensiei spate sunt acoperite cu patru plăci distincte conectate la întregul dispozitiv.
Între timp, Ferrari a iniţiat un amplu proces de restructurare a procedurilor din cadrul departamentului tehnic.
Echipa a anunţat pe site-ul său oficial că furnizorii vor fi capabili să livreze mai rapid noile componente, iar procedurile interne pentru update-uri au fost simplificate cu acelaşi scop. Toate aceste schimbări apar la scurt timp după ce Marco Mattiacci l-a înlocuit pe Stefano Domenicali în funcţia de şef al echipei.
De stirea asta ce zici?
Ferrari F14 T - new front wing 02 March 2014
"In the final Bahrain test Ferrari introduced a completely new front wing, different in all details from the previous version (inset). The endplate (1) is simpler, with a thin vertical slot, while the main plane is more complex - beside the endplate (2) it is more curved, with two slots to better direct airflow on the outside. The new upper flap (3) is an updated version of the one introduced last year in Hungary, while the new main flap (4) and the other two flaps also have a different shape. Finally, the horizontal plate (6) is different, wider but still with the middle slot."
Sursa: http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1153.html
Ce le mai place unora sa dea cu pietre!
da vericule, asa e, Todt se pricepea. De parca ar fi singurul care se pricepe pentru ca a mai lucrat pe nu stiu unde ...