Ferrari va introduce în Spania un nas scurt pentru monopost după modelul Mercedes

de Daniel Popescu
Joi, 24.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari va concura în Marele Premiu al Spaniei cu un nas scurt pentru monopost, după un model introdus de Mercedes în China, dar pregăteşte şi alte componente noi.

Marele Premiu al Spaniei marchează debutul sezonului european al Formulei 1 şi reprezintă în mod tradiţional cursa în care sunt introduse primele update-uri majore ale anului.

Ferrari se pregăteşte deja intens pentru cursa din 11 mai cu un update semnificativ al cărui punct de referinţă este un nas mai scurt, asemănător din punct de vedere al conceputului cu cel introdus de Mercedes în etapa precedentă din China.

Pe internet a apărut deja un clip video care prezintă o posibilă variantă de design pentru nasul monopostului în Marele Premiu al Spaniei.

În plus, Ferrari va introduce o nouă aripă faţă, o nouă aripa spate şi va modifica inclusiv podeaua monopostului F14 T. De asemenea, italienii lucrează şi la o suspensie spate asemănătoare cu cea folosită de McLaren încă de la începutul sezonului. În cazul echipei britanice, cele patru braţe ale suspensiei spate sunt acoperite cu patru plăci distincte conectate la întregul dispozitiv.

Între timp, Ferrari a iniţiat un amplu proces de restructurare a procedurilor din cadrul departamentului tehnic.

Echipa a anunţat pe site-ul său oficial că furnizorii vor fi capabili să livreze mai rapid noile componente, iar procedurile interne pentru update-uri au fost simplificate cu acelaşi scop. Toate aceste schimbări apar la scurt timp după ce Marco Mattiacci l-a înlocuit pe Stefano Domenicali în funcţia de şef al echipei.

Via SpeedWeek, Ferrari

Comentarii (13)

  • sopael
    moaama da ce eficient e Multicracci asta ... in ritmul asta il intrece pe Domenicalli la ... intoxicarea presei cu upgrade-urile pe care le fac ei
    15 22
  • Laferrari
    Forza!
    22 6
  • ce sa spunem ,, MULTE SUCCESURI ;;; FORTZAA ALONSOO
    16 9
  • si daca mercedes in spania vine cu alt nas, in urmatoarea cursa ferrari il va copia si pe acesta? cred ca baietii astia rosii sunt total depasiti de situatie daca au ajuns sa copie ce fac altii.. cred ca in stilul asta vor fi batuti de red bull :))
    16 34
  • @x-zonele
    nu mai crede tu atatea
    11 13
  • daca il copiau nu veneau asa de repede cu el cred totus ca au avut si ei aceles concept numai ca aia de la mercedes sau miscat mai repede cel mai importatn cred ca este sa aiba benefici din asta ramine de vazut
    20 3
  • mai bine te- ai uita la ciclism poate ai intalege ceva mai bine ce se intampla:)))))
    15 1
  • pablo256r
    X_Zone
    De stirea asta ce zici?
    Ferrari F14 T - new front wing 02 March 2014

    "In the final Bahrain test Ferrari introduced a completely new front wing, different in all details from the previous version (inset). The endplate (1) is simpler, with a thin vertical slot, while the main plane is more complex - beside the endplate (2) it is more curved, with two slots to better direct airflow on the outside. The new upper flap (3) is an updated version of the one introduced last year in Hungary, while the new main flap (4) and the other two flaps also have a different shape. Finally, the horizontal plate (6) is different, wider but still with the middle slot."
    Sursa: http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1153.html

    Ce le mai place unora sa dea cu pietre!
    16 2
  • deci Ferrari isi ia noul nas la purtare?
    21 0
  • hahahahaha ,bine spus..........
    13 0
  • Test Driver 01
    Ferrari are nevoie de un manager capabil, care sa inteleaga de ce are nevoie echipa, si ma refer la componente, persoane (adica tehnicieni) si cladiri + unelte. Jean Todt se pricepea la asa ceva pentru ca lucrase pentru echipa Peugeot in Le Mans, care sincer sa fim seriosi desi este o cursa anuala este nevoie de multa pregatire si mai ales logistica pana la primul tur, si ala de incalzire. Domenicali poate era simpatic, dadea bine dar... nu stia ce inseamna sa fie manager. Echipe era in haos, testau componente la "misto", cursa dupa cursa masina mergea din ce in ce mai prost, plus le-a luat nu mai putin de 4 ani pentru a se prinde ca tunelul de vand... le da informatii gresite... si asta considerand ca acest tunel de vand este o unealta de o importanta vitala pentru o echipa din Formula 1. Sincer stiu ca vor face pasi inainte dar trebuie sa renunte in a mai prezenta astfel de informatii publicului. Lupta in Formula 1 la fel ca in orice lupta se bazeaza doar pe "deception". Cum spunea cineva "War Is Deception", m-as bucura daca cei de la Ferrari s-ar concentra pe a lucra mai mult la masina lor si poate s-o lase moale (adica sa se opreasca de tot) din a scrie aceste articole. In rest, probabil vor face progrese, dar nu vor bate prea repede echipa Mercedes, si din pacate asta este ceea ce conteaza. Locul 2... nu inseamna decat cu sunt primii ca au pierdut.
    14 1
  • "Jean Todt se pricepea la asa ceva pentru ca lucrase pentru echipa Peugeot in Le Mans"

    da vericule, asa e, Todt se pricepea. De parca ar fi singurul care se pricepe pentru ca a mai lucrat pe nu stiu unde ...
    3 8
  • pac-pac
    X_Zone tu esti sigur telespectatorul lui GIDEA de pe A3-numai aia gindesc asa
    8 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru