Parteneriatul va începe în sezonul 2014 şi include furnizarea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri şi a cutiilor de viteze, iar echipa rusă consideră că planurile pe termen lung sunt acum mult mai bine conturate.
"Nu numai că vom fi clienţii celui mai de succes producător de motoare din istoria Formulei 1, dar, dacă mai era nevoie, am primit şi confirmarea devotamentului nostru pentru sport şi determinarea de a menţine progresele noastră spre îndeplinirea ambiţiilor noastre pe termen lung", a declarat Andy Webb, CEO-ul Marussia.
În ciuda noului parteneriat cu Ferrari, Marussia va continua să colaboreze şi cu rivalii de la McLaren, întrucât aceasta prevede doar utilizarea unor facilităţi aerodinamice precum tunelul de vânt, care nu interferează cu trenul de rulare.
PAT SYMONDS PLEACĂ LA WILLIAMS
În aceeaşi zi, Marussia a confirmat despărţirea de consultantul tehnic Pat Symonds după o colaborare începută în 2011.
Britanicul, care şi-a câştigat reputaţia la Benetton şi Renault înainte de a fi suspendat din Formula 1 în urma scandalului Crashgate, va deveni noul Chief Technical Officer al Williams începând din 19 august. El îl va înlocui astfel pe directorul tehnic Mike Coughlan, îndepărtat de la echipa în urma rezultatelor modeste înregistrate de echipa în acest sezon."Sunt încântat că Symonds se alătura echipei. Abilităţile sale tehnice şi succesul sportiv vorbesc de la sine şi sunt sigur că cunoştinţele şi conducerea vor contribui considerabil la succesul pe care noi toţi la Williams încercăm din greu să-l obţinem", a declarat Frank Williams, co-fondatorul Williams.
Via Marussia, Williams
Comentarii (1)