- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Ferrari va analiza fiabilitatea monopostului
Publicat Luni, 04.08.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Felipe Massa a fost la numai trei tururi de obtinerea unei importante victorii in Ungaria, insa motorul monopostului Ferrari a cedat, iar brazilianul a fost nevoit sa abandoneze. In plus, italienii au avut probleme cu pneurile in timpul cursei de la Hockenheim. Stefano Domenicali, seful Ferrari, a admis ca Scuderia trebuie sa analizeze cu mare atnetie aceste aspecte.
"In privinta fiabilitatii nu putem accepta astfel de probleme, chiar daca a fost vorba de numai 10 kilometri pana la final. Nu ne permitem sa avem astfel de probleme pentru ca pretul platit este prea mare", a declarat Domenicali.
"Pe de alta parte, calificarile sunt cruciale si duminica diferenta a fost ca, pe de o parte, am fost capabili sa ajungem in frunte, iar pe de alta parte, in prima parte a cursei am fost in plutonul de mijloc, stiind ca era imposibil sa facem ceva".
Domenicali a admis ca echipa va opera schimbari in privinta setarilor in cursele urmatoare. "Cu siguranta trebuie sa pregatim setarile si pneurile intr-un alt mod, pentr uca am vazut ca am suferit, de exemplu, in Germania".
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
p.s. Si crede-ma ca nu sunt fan massa deloc ,e slabutz oricum .
Daca ai umbla pe circuite si nu numa' la televizor ai putea observa cat de simpatizat e Hamilton... Oare de ce 90% il huiduie din spectatori si nimeni nu are treaba cu Heikki. De ce Alonso este iubit inclusiv de fanii Ferrari? Parca si el a concurat la McLaren anul trecut, dar nici urma de antipatie. Aceasta antipatie de unde apare oare? Toti si repet, TOTi pilotii care sunt in F1 sunt piloti buni. Diferenta 80% o face tehnica de sub ei. Hakkinen era mai bun ca Schumacher? Poate, doar l-a batut de 2 ori la rand. Dar dupa aceea nimic n-a mai schitat. Hill a fost mai bun ca Schumi? Villneuve? Sunt cativa piloti care ies din mediocritate. Dar nu inseamna ca restul e slab. Schumi s-a batut cu toata lumea, a fost invins dar a si castigat mult. Indiferent cat de buna era masina de sub el. In momentul in care a avut masina perfecta parca deja in etapa a 10-a era campion mondial.
Nu contest valoarea lui Hamilton. E un mare pilot dar e foarte arogant si inca nu e campion mondial. Nici Massa intr-adevar. Dar Kimi este Alonso este. Si pe circuit cum poti sa spui ca Massa nu e bun? Diferenta intre piloti e sub 1 secunda. Circuitul hungaroring are 4381 de m. Stii ce inseamna sa fii sub 1 secunda timp de 70 de tururi? Incearca o data si atunci sa spui ca unul sau altul nu-i pilot. Nu cred ca daca ai fi tu acolo cu masina ta particulara ai reusi trei tururi consecutive care sa se incadreze in diferente de 5 secunde.
SEBABAUR- sunt CONTRA ferari pentru ca apartin de FIAT care fac masini slabute rau si nu vor sa aplice tehnologiile decat in masura in care sunt depasiti de ceilalti constructori. Tu ce ai alege un Fiat sau un Mercedes, un Ferari sau un McLaren? Prietene KEMPO: Merita sa aiba pana de cauciuc?
Si ce valoare are Hamilton? Cum il compari cu alonso sau Schumacher? Daca va avea 2 titluri de campion mondial o sa-l poti compara cu Alonso. Si la sapte titluri cu Schumacher. Pan' atunci ramane o mare speranta, dar mari sperante au mai fost in F1 si si-au terminat cariera in aceasi ipostaza: adica sperante, niciodata campioni.