- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Ferrari va analiza eroarea de la Singapore
Publicat Luni, 29.09.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sansele lui Felipe Massa de a obtine victoria in Singapore au fost ruinate dupa ce acesta a primit prematur unda verde de a pleca de la boxe.
Pilotul Scuderiei Ferrari a luat insa cu el si furtunul de realimenare, motiv pentru care a pierdut cateva zeci de secunde pana cand mecanicii au reusit sa rezolve problema.
Pentru urmatoarea oprire la boxe, Ferrari a utilizat clasica pancarta, chiar daca eroarea a fost de natura umana.
"Din nefericire a fost o eroare", a declarat Domenicali. "Nu a fost e eroare a sistemului electronic, pentru ca acesta a fost rulat manual. Este mai bine sa ai o pancarta, dar din nefericire a fost o eroare. Vom analiza ce am facut la celelalt pitstop... pentru ca a fost un moment tensionat".
"Din nou, un om a fost pus la pamant, este ok, nicio problema, dar este un moment tensionat. Asa ca am preferat sa nu mai folosim sistemul la alte pitstopuri pentru ca am vrut sa slabim tensiunea. Este un sistem care incearca sa dea cea mai buna performanta".
Cu toate acestea, Domenicali sustine ca aceasta problema ar fi putut sa apara chiar si prin folosirea pancartei.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Obiectivitate 100% nu exista, dar noi facem tot posibilul sa ne apropiem de acest deziderat.
Conform celor afirmate la inceputul editiei 2008 din F1 Champ, sectiunea de comentarii este dedicata exclusiv discutiilor referitoare la continutul stirii, nicidecum la modul in care s-au dat puncte.
Pentru astfel de probleme, exista de la bun inceput adresa de mail f1champ@automarket.ro sau, de ce nu, casuta de mesaje private. Mesaje private la care, fie vorba intre noi, ai primit (aproape) intitdeauna un raspuns promt.