Preşedintele Luca di Montezemolo oferă ca exemplu dominaţia Scuderiei din prima jumătate a deceniului trecut, când Michael Schumacher şi-a adjudecat cinci titluri mondiale consecutive.
"Pentru anul viitor mi-ar plăcea să-i ofer lui Alonso un monopost mai bun decât Red Bull. Să nu uităm că ştim să facem asta, dacă ne gândim la perioada de cinci ani dintre 2000 şi 2004 şi la victoriile din 2007 şi 2008. Îi mulţumesc lui Alonso pentru eforturile şi determinarea pe care le-a arătat în acest an si pentru faptul că era pregătit să-l lase pe Felipe Massa pe podium în cursa din Brazilia, ceea ce demonstrează atmosfera frumoasă din echipa noastră", a precizat el.
Declaraţiile sale pot fi interpretate ca o recunoaştere a valorii monopostului Red Bull dezvoltat de reputatul director tehnic Adrian Newey, însă Montezemolo consideră că adevăratul rival al lui Alonso este Vettel."Newey nu este oponentul lui Alonso. Oponenţii lui sunt piloţii, începând cu Vettel, apoi Lewis Hamilton şi Nico Rosberg, care a progresat foarte mult. Iar apoi este Kimi Raikkonen, care va încerca să câştige, ceea ce ne va oferi un avantaj şi ar trebui să ne aducă punctele de care am dus lipsă în acest an", a adăugat el, referindu-se la faptul că Ferrari nu a putut lupta cu Red Bull nici în clasamentul constructorilor.
Via ESPNF1
In cursele de masini conteaza "echipa " masina + pilot". Degeaba ai pilot daca nu ai masina. Si invers!
Dati un monopost competitiv celor doi piloti si veti avea numai de castigat. Bani aveti, ingineri aveti. Acum ori niciodata!
Lasati palavrageala pentru alte echipe. Insa nu faceti chestiuni ilegale ca si RBR. Ca pe voi va vor amenda de nu va vedeti!
Dar Kimi ce e?
Cand vrei sa castigi cu orice pret, faci orice. Dar cand stai si astepti sa-ti cada titlurile in brate, e foarte greu. Montezemolo l-a adus pe Alonso si a crezut ca o sa fie suficient, l-a lasat sa se lupte fara prea multe sanse la victorie. In rest n-am vazut o echipa Ferrari care sa lupte cu toti oamenii disponibili. De prin 2010 se pare ca la Ferrari lucreaza 2-3 oameni, iar restul asteapta rezultate. Ferrari are nevoie de Montezemolo si trebuie sa-si regaseasca acel lider care se implica 100%.
Eu consider ca principalul rival al lui Alonso este monopostul Ferrari, un monopost mult inferior celui Red Bull.
De ce tot dati atata importanta fanfaronadei celor de la Ferrari in fiecare an? Chiar nu v-ati prins ca e gargara ce spun in fiecare an incepand cu 2009? Aceleasi promisiuni, aceleasi intimidari, aceleasi declaratii pompoase pe care le dau la sfarsitul fiecarui sezon competitional? Faceti o sectiune pentru sponsorii Ferrari pentru ca doar ei mai inghit vrajeala asta ieftina pe care ne-o tot repeta Domenicalli, Montezemolo, Fry, Alonso in fiecare an.
Ii clar (poate doar cei mai loiali fani Ferrari nu vor sa o recunoasca) ca acolo sunt probleme structurale mult mai profunde decat ce poate acoperi declaratia lui James Allison de acum cateva saptamani? Nu-i mai bagati atata in seama pentru ca oricate promisiuni bombastice ne fac, nu are cum sa scoata o masina de top 2, toata mascarada asta ii pentru sponsori si pentru ca intereseul pt Ferrari sa nu se diminueze datorita mediocritatii in care din punct de vedere real se zbat. Credeti ca pot face o masina buna daca l-au adus pe Allison, si l-au schimbat pe Nicolas Hennel cu Dirk de Beer? Fiti domne serios, problema lor este in calitatea sutelor de ingineri pe care Ferrari o are. Fry a dus echipa spre neant practic de cand a venit din iulie 2010 (Aldo Costa spune ca updateurile care le-au pus in august-septembrie pe masina erau rezultatul muncii lui si a echipei lui de deisgneri, nu a lui Fry). Cand Jonathan Neale a spus ca Fry nu a fost luat de Ferrari ci ca "we told him to go" nu ati dat atat de multa importanta. Cand tot ne abureste Nicolas Tombasiz si Simone Resta cu ce masini fac ei (mereu pt anul urmator) ne-o prezentati ca pe o realitate. Da intelegeti odata ca vointa si directie incotro sa merga au, dar nu au putinta si asta vine din calitatea sutelor de angajati pe care ii are Ferrari, aproape toti fiind adusi dupa 2006-2007 luati cu latul fara nici o noima si implantati in locurile ramase goale de oamenii care au fost in jurul lui Ross Brawn si Schumacher. Cred ca trebuie sa fi fost o reglare puternica de conturi daca atat de multi oameni au plecat dupa 2006 si atat de multi au venit (recrutati fara cap) in locul lor.
Sugestia mea este sa nu mai luati de bune toata gargara asta ce ne-o tot piseaza in fiecare an. Va zic ca in 2009 si inca un an i-am crezut (si chiar mi-a fost frica)dar acum ma amuz pe cinste cand ii aud cu promisiunile, cred ca trebe sa imi fac un folder doar cu asa ceva.Daca is asa tari si se tot lauda atata de ce in toti acesti ani nu au luat nici un inginer de calitate de la Red Bull (si nu ma refer la Newey pt ca el oricum e o utopie). Pt ca in afara de bani nu pot oferi alceva, cine se duce acolo se ingroapa, o sa vedeti inclusiv pilotului lui nr1. Acuma Pat Fry nu mai e bun (le-a luat 3 ani) si incearca sa-l paseze la Torro Rosso, Gerhard Berger il vrea, dar Marko i-a spus sa isi vada de treaba. Allison a mers la ei pentru ca e unul de-al casei si l-a tras dupa el pe Dirk de Beer, Jarrod Murphy (seful departamentului CFD de la Lotus) a avut de ales intre a-l urma pe Allison sau a accepta oferta lui Totto Wolff de a veni la Mercedes, a ales sa vina la Mercedes, desi la Ferrari i se ofera functia de Team Leader in cadrul departamentului de CFD. Nu o sa vina nimeni sa arucne cu noroi in Ferrari pentru ca este cea mai galonata echipa din F1, dar pentru carierele lor, oamenii din lumea Formulei 1 cam stiu ce facilitati ce putere de dezvoltare, ce oportunitati spre succes ai la o echipa sau alta, si nu aleg mereu doar banii pe care ii da Montezemolo. Au negat cei de la Ferrari, dar atat surse italiene cat si britanice au spus ca bugetul celor de la Ferrari a fost de departe cel mai mare (peste 300 de milioane) depasindu-l cu cateva zeci de milioane ( cel mai putin zic 15, cel mai mult zic 30) pe cel al lui Red Bull. Intrebarea mea unde sunt toti acesti bani, din moment ce update-urile pe monopost au curs constant si la cel putin la fel de multe cantitativ ca pe RB9. Acest lucru se vede clar consultand forumurile dedicate fiecare masini de anul acesta de pe F1technical, consultand http://www.blogf1.it/, consultand http://thewptformula.wordpress.com/, consultand http://www.omnicorse.it/, consultand http://www.f1analisitecnica.com/, consultand http://scarbsf1.com/, etc. Deci scuza cum ca lucreaza pt 2014 nu tine, pentru ca pana dupa weekendul din Singapore, veneau cu cel mai mare pachet tehnic.
CONCLUZIA: au bani, dar lucreaza fara cap, si merg spre nicaieri. Este unic faptul ca tot ce au pus pe masina dupa Canada (deci mijlocul lui iunie) nu doar ca nu faceau masina mai rapida, dar o faceau mai lenta, utilizand in mare aceeasi specificatie de masina pe care o au incepand cu Spania (mai 2013). PENIBILLLLLL
Totusi sa nu uitam, de la anul vom avea motor nou, sasiu nou, aerodinamica noua, iar asta aduce foarte multe necunoscute si nu se stie de unde sare iepurele. Totusi cred ca tot Newey va fi starul.
cu parere de rau pt fani anti-Alonso de pe automarket