Ferrari: "Titlul se va decide în ultima cursă"

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 26.10.2010
Stefano Domenicali susţine că titlul mondial se va decide în ultima cursă, întrucât Red Bull Racing este foarte puternică în calificări.

În urma victoriei obţinute în Marele Premiu al Coreei de Sud, Fernando Alonso a devenit liderul clasamentului general şi are oportunitatea de a deveni pentru a treia oară campion în Brazilia.

Cu toate acestea, Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari, a avertizat că Red Bull Racing nu poate fi încă exclusă din calcule, în special datorită rezultatelor obţinute de austrieci în calificări în acest sezon.

"Sunt un tip pragmatic. Dacă ei au fost capabili să obţină 15 pole position-uri în 17 curse, asta înseamnă ceva. Aşa că ei au o maşină fantastică. dar pentru mine cel mai important lucru este că, în ciuda monopostului fantastic al celor de la Red Bull, sunt acolo, în luptă, şi vom lupta până în ultimul viraj al ultimei curse. Trebuie să luăm asta în considerare pentru că este o recompensă pentru echipa că suntem încă acolo şi cu abordarea potrivită, chiar dacă rivalii sunt foarte puternici. Ştim că în ultimele două curse nu putem pierde nicio oportunitate", a precizat italianul.

Pe de altă parte, Ferrari rămâne încrezătoare că poate câştiga şi titlul constructorilor, deşi ocupă locul 3 în clasament la 52 de puncte în urma celor de la Red Bull.

"Trebuie să luptăm pentru două campionate şi cu siguranţă în Brazilia nu-l putem câştiga pe al doilea.

Vrem să mergem înainte şi să rămânem cu picioarele pe pământ", a mai precizat el.

Alonso va obţine titlul mondial la Interlagos dacă câştiga cursa, iar Webber termina cel mult pe locul 5. De asemenea, spaniolul poate cuceri titlul dacă termină pe locul 2, iar Webber obţine cel mult locul 8, sau dacă termină pe ultima treaptă a podiumului, iar australianul câştiga cel mult un punct.

Via | Autosport

Comentarii (8)

  • Diesel
    Stefano
    A fost criticat nu de putine ori.Eu insa cred ca este un bun conducator, este lipsit de aroganta si conciliant, nu l-am vazut sa faca ce au facut alti lideri de echipa, a stat umil a tacut si a mers mai departe chiar daca altii erau mai buni si veneau cu idei conceptuale radicale.El nu a aratat pe nimeni cu degetul, nu s-a plans si nu a criticat.Pentru asta si nu numai merita respect.Pe al meu il are deja.
    16 1
  • EndlessDarkness
    Beyond My Fear
    Cel mai bun manager nu este cel care lucreaza singur si toti fac ce spune el ci este cel care stie sa foloseasca talentelor celor pe care ii conduce in asa fel incat sa dea randament maxim. Inginerii care lucreaza pentru Ferrari nu sunt niste forumisti cum spunea cineva (the name not spoken) ci sunt buni si foarte buni in ceea ce fac. Exact ca si restul inginerilor de la orice alta echipa. Diferenta apare cand un manager stie sa se foloseasca de talentele lor (ma refer la indemanare si experienta) acolo unde conteaza. Sau mai bine spus, omul potrivit la locul potrivit. Ferrari au gresit in 2008, si au pierdut un titlul (l-au pierdut la boxe de fapt), in 2009 au fost total in ceata, iar 2010 l-au inceput timid, si cu multe greseli tactice & logistice. Au invatat ceva din toate esecurile de mai sus? Jumatatea sezonului 2010 ar spune ca da. Sunt capabili sa sustina acest mars fortat si in ultimele 2 curse ramase? Vom vedea, totul la timpul lor :)
    13 0
  • Spartanu
    ferrari
    eu cred ca va fi urmasul lui montezemolo:d
    2 3
  • Titlu
    Dupa ultimele stiri Alonso , Hamilton si Webber vor fi cei intre care se va decide lupta pentru titlu F1 2010.
    1 2
  • sunt de acord
    Nu stiu cine merita titlul,dar sper sa fie Vettel.
    2 4
  • Vettel e mai frumos sau de ce sa merite.Sa vedem ca strange mai multe puncte.Deocamdata are 3 victorii.
    2 1
  • ???
    eu am spus ca sper sa fie vettel,nu ca il merita.
    2 0
  • mobius (cel autentic)
    opinii
    Domenicali este in intr-adevar, asa cum s-a spus mai sus, dar in privinta calitatilor sale manageriale, eu personal, nu spun ca nu le-ar avea dar nu sunt, dupa parerea mea la cel mai inalt nivel. Imi sustin afirmatia spnand ca scandalul ordinelor de echipa i se poate imputa, incidente de genul piulitei nestranse, pentru care Alonso ar fi putut pierde cursa, nu se intamplau pe vremea lui Todt, gestionarea motoarelor, iar evolutia lui Massa este un alt argument. A facut un lucru bun atunci cand a hotarat sa mearga pe mana lui Alonso, moment in care echipa a inceput sa mearga mai bine
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru