Ferrari susține că va finaliza "foarte curând" negocierile cu Vettel pentru un nou contract: "Am început discuțiile"

de Daniel Popescu, Foto: Ferrari
Vineri, 28.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a început negocierile cu Sebastian Vettel pentru semnarea unui nou contract și anticipează că discuțiile vor fi încheiate pozitiv "foarte curând".

Contractul lui Sebastian Vettel cu Ferrari expiră la sfârșitul acestui sezon, iar presa internațională a relatat anterior că Scuderia ar putea fi interesată de serviciile lui Lewis Hamilton.

Totuși, la prezentarea noului monopost pentru sezonul 2020, oficialii Scuderiei au afirmat că Vettel reprezintă prima opțiune, iar șeful Mattia Binotto susține acum că negocierile pentru un nou acord vor fi finalizate "foarte curând".

"Începem o discuție preliminară cu Vettel. Suntem conștienți că acordul lui se încheie, dar vom finaliza foarte curând discuțiile și vom vedea care este cel mai important pentru ambele părți. Mai important este proiectul nostru și viziunea pe termen lung, așa că vom ajunge foarte curând la o înțelegere", a declarat italianul.

În schimb, Vettel susține că în prezent este preocupat de testele de la Barcelona premergătoare noului sezon.

Întrebat cât de mult se gândește la un nou contract, cvadruplul campion mondial cu Red Bull a replicat:

"Acum suntem foarte ocupați cu alte treburi și prin urmare aș spune că răspunsul este zero.

Timpul va decide, dar cred că nu se schimbă nimic în prezent. Știm ce vrem să obținem, unde vrem să mergem și unde suntem acum, așa că răspunsul este zero".

Via Autosport

Comentarii (60)

  • AlexRKN
    Sunt fan Ferrari, dar, parerea mea ca,trebuie lasat la vatra ...el cand nu ajunge la struguri, zice sunt acri...nu stiu, nu imi place caracterul lui, mi se pare prea rasfatat, ii se pare ca totul ii apartine .... habar n-am ...ar merge mai bine un Occon sau, pnm Kvyat :) ca aripa pentru LeClerc
    22 13
  • corny39
    de multe ori leclerc nu a putut performa din cauza lui vetel.probabil lucrurile vor continua si anu acesta
    25 10
  • Dacă nu îl vor aduce pe Ricci și îl vor păstra pe Vettel, până când nu se va retrage Hamilton, Ferrari nu va câștiga niciun titlul, și nici piloții de la Ferrari.
    Pe Vettel nu-l văd capabil să mai câștige vreun titlu, iar Leclerc nu mi se pare încă destul de copt încât să câștige titlul în următorii 2-3 ani.
    Dpmdv cei de la Ferrari ar face o greșeală imensă păstrându-l pe Vettel, în contextul în care ar avea posibilitatea să aducă un alt pilot.
    Să-ți dorești să extinzi contractul cu pilotul care a terminat pe locul 5 sezonul trecut, pilotand una dintre cele mai bune mașini de pe grilă, denotă amatorismul și ridicolul în care se zbate acum echipa Ferrari.
    24 12
  • Poate ia salariu mai mare ca Hamilton :))
    10 2
  • Probabil ca in noul contract, daca va exista u nou contract, Vettel nu va mai avea statut de pilot numarul 1. Ceea ce intr-un fel mi se pare normal avand in vedere ca Leclerc e viitorul, plus ca anul trecut s-a descurcat destul de bine avand in vedere varsta lui cat si presiunea care este la o echipa precum Ferrari.
    In alta ordine de idei, FIA si Ferrari au ajuns la o "intelegere", la care noi oamenii de rand nu avem acces, vizavi de viteza pe care masinile italienilor a capatat-o peste noapte dupa pauza competitionala de vara trecuta si care a disparul la fel dupa ce RBR si Mercedes au inceput sa faca galagie. Altfel spus, daca forumul international nu-i prindea cu pisica vopsita, nu exista aceasta intelegere.
    8 7
  • THE SPINNING GERMAN
    fetel daaa.....o veste foarte buna. Asa sunt sigur ca vor fi fara titluri.
    10 12
  • nu cred ca va semna nicio echipa cu niciun pilot inainte de pauza de vara. asta pt ca la anul masinile vor fi construite dupa un alt regulament tehnic iar cartile vor fi amesecate din nou (putin probabil ca Mercedes sa ramana echipa dominatoare). Hamilton e constient ca e ultima sa sansa sa piloteze un Ferrari in F1 din cauza varstei. pe de alta parte daca se muta la italieni renunta la confortul psihic pe care il simte la Mercedes si va trebui sa inceapa totul de la inceput, inclusiv sa isi asume stresul de a lupta impotriva lui Leclerc (cam cum se simtea când era in echipa cu Rosberg)

    declaratiile astea sunt de curtoazie iar Ferrari nu ai interesul sa isi demoralizeze pilotul inainte de începutul sezonului
    5 3
  • Publicati si voi ca FIA i-au prins pe Ferrari cu smecherii la motor in iarna. In sfarsit i-au dat de cap. Dar fiind vorba de numele Ferrari i-au iertat. Nici macar o amenda. Totul ramane secret intre FIA SI Ferrari.
    14 19
  • In curand o sa-i prinda pe Mercedes "cu smecherii" la volan ...
    15 8
  • GrosJan
    Hai sa facem putina treaba in locul/folosul lui Daniel. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=0Cet-hHG-40
    1 2
  • Mirciulică, hoțul neprins e negustor cinstit. E tot un fel de ingeniozitate, dar nu căzută din cer ci avută prin muncă înțeleaptă. Ceea ce e un defect, așa e? Și încă ceva: nu există umbră fără lumină; așadar cu cât mai multe atacuri primește Ferrari din mai toate unghiurile cu atât dă mai multă dovadă că e o echipă de mare valoare ce pe mai mulți îi înfricoșează.
    11 10
  • @FanF1
    Ti se pare tie. Trisorul triseaza pentru ca e neputincios nicidecum ca e ingenios. Nu razbeste regulamentar. Altii pot. El nu poate. Asa ca incearca sa-si atraga un avantaj pe care altii nu il au pentru ca ei nu sunt trisori si pentru ca nu e regulamentar. Ca daca ar fi regulamentar aka folosit de toti, trisorul iarasi ar pierde. Pentru ca altii sunt mai buni.
    9 4
  • Evident ca va ramane la Ferrari - alta echipa buna nu are. Si oricum, va avea salariu mare, nu neaparat cat al lui Hamilton, insa pe aproape.
    6 3
  • The Dot
    Din ciclul 'FIA este impotriva Ferrari':

    https://www.motorsport.com/f1/news/analysis-fia-settlement-ferrari-engine/4703298/
    6 0
  • The Dot
    Si din ciclul 'intunericul mintii': "așadar cu cât mai multe atacuri primește Ferrari din mai toate unghiurile cu atât dă mai multă dovadă că e o echipă de mare valoare ce pe mai mulți îi înfricoșează."
    8 3
  • Unde dracu nu a fost prins negustorul ala cinstit? Mai exista intelegerea dintre FIA si Ferrari daca nu era prins?
    3 0
  • @@FanF1, "Ca daca ar fi regulamentar aka AFOLOSIT DE TOTI, trisorul iarasi ar pierde. Pentru ca altii sunt mai buni."- x-ul folosit de toți, y-ul folosit de toți, z-ul folosit de toți... ar dispărea campionatul constructorilor! Par monoposturile a fi identice, cu excepția culorilor, dar fiecare prezintă un "ceva" propriu ce-l poate avantaja, ceva la care s-a muncit cu capul și cu mâna. Atâta vreme cât acel lucrul ce avantajează Ferrari nu e descoperit și numit "lucru ilegal", rivalii pot să-și roadă unghiile, să se dea cu capul de pereți, dar nu pot spune despre Ferrari că hoțește, încalcă regulile.
    5 6
  • Mercedes F1
    Si eu zic ca vor finaliza.
    1 1
  • @FanF1
    "folosit de toti" adica regulamentar bai. Daca Ferrari foloseste ceva neregulamentar, descoperit sau nu, tot trisare e. Altii nu o fac pentru ca respecta regulamentul. Daca mai si castiga respectand regulamentul impotriva unora care nu il respecta e cu atat mai lamentabil pentru trisori. Sa trisezi degeaba, trista soarta. Adica te bat altii pusi in dezavantaj.

    Daca ai mentalitatea asta sigur esti un trisor in viata reala.
    7 6
  • @Dany
    Nu cred că Hamilton își dorește neapărat să ajungă la Ferrari. Știe și el că acolo sunt mulți incompetenți, și s-a văzut asta în sezonul trecut, atunci când mulți din echipă au greșit sau au greșit strategia. Să meargă la Ferrari și să se certe cu ăia, că au greșit strategia? Nu cred!
    Plus că aici la Mercedes se înțelege bine cu toții din echipă, este pilotul nr.1, și lucrează mulți englezi la Mercedes.
    Nu văd de ce și-ar dori să meargă la Ferrari. El ar merge la Ferrari doar în cazul în care s-ar retrage Mercedes.
    Poate fanii Ferrari si-ar dori mai mult să meargă Hamilton la ei, pt că mulți știu că Ferrari nu va câștiga nimic cu Vettel. Și cu Hamilton ar avea mai multe șanse.
    Însă eu cred că își va prelungi contractul cu Mercedes și după ce îi va expira se va retrage, și locul său va fi luat de Max.
    5 1
  • @@FanF1, sau poate că anii de studiu în domeniul juridic m-au învățat că unui acuzat nu i se închide dosarul pe cale intuitivă ci cu ajutorul unor probe semnificative aprobate de justiție. ;)
    Mă opresc aici pentru că "nu reușesc să fiu sincer până la capăt, fără să mă intereseze cât îmi va dăuna mie sau cât i-ar jigni pe alții sinceritatea mea"- Octavian Paler
    6 7
  • @FanF1
    Pai tu sustineai ca trisorul neprins e ingenios si cinstit. E diferit de competitorul care poate fi vonovat sau nevonovat. Intelegi? Trisorul e cel care a trisat. Deja a facut asta. Cu siguranta.

    Deci lasand pe Ferrari, vorbeam de trisor in general. Trisorul este unul care a trisat. Cu siguranta. Ei bine, acela e un neputincios nicidecum un ingenios. Era ingenios daca obtinea ceva stralucit jongland cu regulamentul. Cand incerci sa calci pe langa regulament iti manifesti neputinta.
    1 0
  • Campionul de carton Vitel a spus un lucru genial,intrebat cât de mult se gândește la un nou contract,a răspuns ca este zero,ceea ce si este de cativa ani la fierrari,un zero,iar daca fierrari in vor prelungi contractul si in 2021 si ei la rândul lor vor fi un zero:zero campionate la piloti,zero la constructori.
    5 9
  • Costel ai legatura :)
    8 1
  • Trebuie facut ceva de catre Mercedes si Red Bull plus echipele lor satelit. Sa ameninte ca ca se retrag toate si fac un campionat separat si ii lasa pe Ferrari cu Haas si Alfa in F1, daca nu se intampla ceva s ale dea peste bot la Ferrari. Va dati seama cat de mare e Hamilton cel Mare si ce bestie de șasiu a fost Mercedes W10 Hybrid daca au reusit sa ia campionatul impotriva acului monstru de motor. Sa speram ca, virusul Corona loveste din plin si Maranello, divizia de motoare. Daca nu ne salveaza coronavirusul iarais vor avea 50 de cai putere in plus in al 7 an de regulament tehnic la motoare cand trebuia sa asistam la o covergenta a performantei.
    8 12
  • Neutru
    Mircea 1984.Înțeleg că anul acesta faci 60 de ani și ar trebui să ai mai multă logică decât la tinerețe.De unde știi tu că Mercedes au fost corecți?Că în toți acești ani au câștigat corect?Nu uita anul 2009 când FIA a permis pentru Braun totul numai să rămână în F1 pentru că urma să o cumpere Mercedes.Lasă-l pe Hamilton(flebețea ta)că nu mai este pata de culoare din 2007și se învârtea toți în jurul său Acum e matur și-a arătat valoarea și caracterul în jurul lui au rămas doar cei care trag foloase și binențeles cei obsedați și cu același caracter.Ca la fotbal.
    11 10
  • Neutru
    Ultima parte e valabilă și pentru Vettel.
    6 8
  • @Neutru
    Mercedes, Renault si Honda au respectat regulamentul,Burrari a trisat.Sa fii multumit ca hotii au scapat fara amenda si descalificare.In locul tau mi-ar fi rusine sa sustin niste trisori si n-as avea nesimtirea ta sa calomniez pe altii.
    Hamilton inainte era pata de culoare, astazi este o legenda vie ce bate record dupa record. Premiul Laureus Sport Award castigat pe merit arata ca-i este recunoscuta valoarea.
    Te faci de ras daca-l compari pe Hamilton cu Trompettel.Hamilton este pilot, Trompettel este balerina, Hamilton s-a maturizat si a invatat sa se comporte, Trompetel intra in altii intentionat, injura si schimba pozitiile dupa cursa dupa bunul lui plac.
    Inainte tineai cu Trompettel, azi l-ai abandonat.Poate daca ai abandona si scuderia Burrari n-ai mai fi asa frustrat.Tu,FanF1 si Costel postati numai comentarii cu venin.Ma bucur ca a revenit Mircea si sper sa fie mai activ.El are mai multa logica ca voi.
    10 1
  • Senna Fan
    Imi amintesc cand Ham era tanar facea foarte multe gafe. Unele acrosaje erau intentionate.
    Acum insa e matur. Intr-adevar, are si material care il face sigur pe el.
    Vettel insa nu reuseste sa faca "pasul" acela catre un comportament matur. banuiesc ca este reminiscenta din era RBR (2010 - 2013), cand era un copil cu o jucarie foarte tare.
    Nu sunt fan al niciunuia din ei.
    16 0
  • Neutru
    Nu sunt fanul nimănui,sunt Neutru.Pe sub mine au trecut multe mii de kilometri de șosea sau macadam de asta sunt fan F1.Am văzut multe motoare,demontate și montate.Asta-i pasiunea mea și oamenii că am cunoscut(studiat)mulți la viața mea.Sunt născut la jumătatea secolului 20.Nu tot ce se vede și aude în Media e adevărat,mai judecați și cu mintea voastră,dar obiectivi(neutri).E greu și adevărul doare dacă nu corespunde cu pasiunea ta.
    6 6
  • Aoleu cata hatereala pe metru patrat,.....este foarte clar ca nu isi mai fac efectul pastilele pentru tensiune.
    1 3
  • Ma intreb cateodata ce ar fi acum daca ramanea Alonso la Ferrari.
    7 3
  • @Radu Alonso ar fi fost într-o situaţie identică cu Vettel. Promovat de echipă ca prim pilot (în special pt marketing) dar depăşit în rezultate de pilotul nr 2. Alonso a fost un pilot foarte bun cu ani în urmă, care s-a stins pe parcurs. Acum e un pilot bun care cu siguranţă e sub Hamilton (aspect dovedit şi în trecut) Verstapen şi Leclerc. Poate chiar şi sub alţi piloţi din F1 (ex. Botas, Saniz )
    3 4
  • @Neutru

    "Nu tot ce se vede și aude în Media e adevărat"

    Da, nu tot ce se aude in Media este adevarat. Media spunea ca Mercedes se va retrage din F1, ca pe 12 februarie se va face o sedinta in care se va decide retragerea echipei, dar uite ca nu a fost asa, a fost dezmintit acest lucru chiar de CEO-ul Mercedes.

    Eu am spus inca de la inceput ca este doar o fumigena de presa, dar tu sustineai sus si tare ca echipa se va retrage la sfarsitul anului.
    Ceea ce este ciudat, este ca, tu spui ca nu tot ce se aude in presa este adevarat, dar tot tu ai fost acela care se lua dupa presa, fara sa astepte comunicatul oficial.
    5 0
  • Și Raikonnen a fost cândva bun dar s-a dus vremea lui. Așa și Alonso: un dublu campion mondial la volanul unei mașini inedite, treburile s-au schimbat, rivalii n-au lenevit, el a mai îmbătrânit, au apărut noi talente așa că e evident cum că azi nu ar mai face nimic bun. Cineva se întreba cum e sexul la 80 de ani. Iar unul îi răspunde: precum pescuitul cu o funie nu undiță. Asta ca să înțelegi mai bine ideea cu Alonso.
    5 0
  • Alonso lua titlul cu masina din 2019. Intrebati specialistii. Era sa ia titlul cu masini mai slabe de atat. Din fericire Sainz nu l-a mai prins la Mclaren ca era inca o tanara speranta distrusa de Alonso. Inca una. Hamilton poate rasufla usurat ca nu il are pe Alonso pe circuit intr-o masina buna. In rest Hamilton ia titlul cu nr.7.
    4 4
  • Alonso ca Vettel? N-avea cum. Spaniolul nu stie atat de bine sa faca cerculete si nici sa intre in adversari atat de crancen. Lasand gluma la o parte, Vettel s-a batut singur in ultimii 2 ani. Destul de rusinos pentru cele 4 titluri mondiale. Nu cred ca va mai fi la Ferrari in 2021. Ce declara Ferrari acum e doar pentru presa Vettel stie cel mai bine asta. Sa vina Ricciardo.
    7 3
  • @Pompi
    N-as fi prea sigur despre a 7-a coroana pentru Hamilton. Cel putin din partea lui Leclerc ar putea apare ceva impotriviri.
    7 2
  • Am intrebat specialistii. Au zis ca Mercedes e cea mai buna masina din 2014 incoace. Iar pe Hamilton nu il bate Alonso nici cu masini egale. Ferrari au avut cea mai buna masina in unele curse, dar atat. Un campionat are in jur de 20 de curse, iar Mercedes a fost deasupra tuturor in cele mai multe curse. Tot specialistii au spus ca Alonso ar fi fost batut si de Vettel si de Leclerc pe Ferrari 2019.

    Ba eu nu stiu ce va tot intoarceti la Alonso. E un fost campion mondial (a avut sansa lui). Dar asta nu inseamna ca orice fost ar face o treaba mai buna. Pilotii nu se retrag degeaba inainte de 40 de ani. O spun specialistii. Unde ati mai vazut voi, in ce sport, un sportiv care putea castiga titlul suprem dar se retrage. Pe bune? Atat de naivi sunteti?
    5 1
  • A, si sa nu spuneti ca Alonso nu a avut noroc, masina. Nu era un incepator. Avea background, a avut si oferte, nu s-a dus. Stie el mai bine decat voi de ce nu. Iti trebuie tupeu si skill sa il ataci pe unul intr-un viraj avand o roata pe iarba. Iti trebuie curaj si skill sa ataci orice echipa iti da masina cu care sa poti castiga. Senna s-a dus peste Prost la Williams. Omu avea incredere in propriile forte. Ala era campion. Alonso e un agarici care doar se lauda si fuge.

    Mrgi la orice echipa, catiga competitia cu coechipierul si campionatul. Asa se face. Hamilton a pierdut un an in fata lui Rosberg si a ramas. Rosberg a dat bir cu fugitii. Unul are 6 titluri, altul are numai unul. Despre asta e vorba ... asa se fac titlurile. Skill si tupeu.
    3 3
  • https://www.youtube.com/watch?v=83alJdDw0is
    6 0
  • Asa si?

    https://www.youtube.com/watch?v=DhFCTMOd3Ks
    0 0
  • @Bradu
    Bine ca n-a crapat masina finlandezului de la Mercedes ca a celuilalt "prieten" finlandez de la Mercedes ...
    https://www.youtube.com/watch?v=emNuqd4L2NA
    7 0
  • Ba cam crapa, asa s-a vazut si Alonso cu primul titlu. Bogdaproste!
    1 1
  • Neutru
    VJ ai puțină răbdare.Doar n-ai vrea acum la început de campionat să anunțe că se retrage.Și Rosberg a anunțat că se retrage la sfârșit că alfel nu mai câștiga.Vedem în vară mișcarea lui Hamilton.Eu am răbdare și știu că e posibil să mă înșel cu toate retragerile(Mercedes,Hamilton,Vettel).Acum Mult a fost puțin a rămas(12 zile)și va începe competiția.
    3 0
  • Neutru
    PS.Îți dau o mânuță verde că aici ai avut dreptate.
    0 0
  • https://www.youtube.com/watch?v=7JaFaTRJjzw
    1 1
  • Costel
    Trebe sa fii beteag la cao sa il compari pe vetel cu Alonso. In afara de faptul ca primul il avea pe Newey sa-i faca masina suprema atat. In era hibrida lui Newey nu i-a mai iesit ca deh, era motorul si gata. Vetelica si-a luat-o rau de la Ricci, (nu de la Hamilton cu toata echipa de partea lui, care termina in aceleasi puncte cu Alonso). Spalatii pe creier au spus ca vetelica a vrut si-a dres ca sa ajunga la ferrari. Ca sa vezi, la Ferrari, si-o ia la scor de la un novice, Leclerc, desi avea echipa de partea lui(vezi Red Bull-Ricci). Sa nu mai vorbim de cascadoriile de film ca din toata istoria numai el a facut asta la ferrari. Ghinion. Da, 4 titluri. Valoare mare.
    4 4
  • @Bradu
    Nu stiu cum a castigat Alonso, dar stiu cum a pierdut fetel 2 titluri cu Ferrari. Desi avea masina pe care o baga pe iarba, in gard, sau in adversari dar mai ales in coechipieri. Nu-ti mai dau linkuri ca iar iti bagi gheara in gat. Oricum, Singapore a fost misto. Ferrari cu fetel nu vor fi campioni. Sa nu uiti, ca-ti aduc iar aminte la final de an.
    8 0
  • Esti partinitor. Da, a avut Vettel niste erori, cum au pilotii cand forteaza. De ce oare forta? O fi fost masina prea buna. Oricum chiar si fara greseli tot nu ar fi castigat pentru ca Mercedes controla situatia, scotea performanta atunci cand avea nevoie. De fiecare data pe final de campionat Mercedes erau de neatins si luau punctele.
    Tu esti precum microbistul ala din tribuna care vede un atacant cum rateaza. Dar ignora faptul ca atacantul ala si-a facut singur ocazia. Altii nu o fac nici pe aia si nu au ce rata. Par fara greseala, nu?
    0 6
  • Deci inceteaza sa ti se mai para ca daca era Alonso nu ar fi gresit ca Vettel si deci ar fi luat campionatul. Pai oare Alonso ar fi avut viteza lui Vettel in primul rand sa ia alte puncte? Si din nou, Mercedes a avut masina mai buna in mai multe curse. Domina de cativa ani buni. Daca nu-i asa inseamna ca Hamilton castiga titlu dupa titlu cu masini mai slabe, lucru care din nou nu iti convine. Can vine vorba de Hamilton zici ca oricine castiga in masina aia, cand vine vorba de Vettel zici ca ar fi castigat daca nu iesea pe iarba de doua ori. Hai las-o ca e prea de tot.
    0 5
  • Leclerc nu e novice. E in F1 de ceva vreme. Hamilton era novice in 2007. De asta in prima parte a campionatului Alonso a facut mai multe puncte. Apoi Hamilton s-a acomodat si a trecut in fata, deja era o clasa peste campionul en titre. Alonso a macanit el ca har ca mar, dar uite ca Hamilton a reconfirmat. Esingurul care a castigat aproape in fiecare an o cursa de atunci, indiferent de masina.
    1 4
  • THE SPINNING GERMAN
    Vetel a fost si inca este pilotul cel mai penibil de la Ferrari. Si ma gandesc ca inca nu e gata. Mai urmeaza un sezon. Va fi amuzant. Si primul pilot Ferrari nr.1 care ajunge nr.2 .Umilit de Ricci apoi de Leclerc.
    10 6
  • Massa a fost cel mai penibil de la Ferrari, cel putin din era moderna. Facea slipstream in calificari pentru Alonso in loc sa-si vada de calificarile lui. Implicit si Alonso era penibil. Marele vitezist avea nevoie sa-i deschida cineva calea ca sa concureze cu altii care erau pe cont propriu.
    2 2
  • BOOOOMMM!!!!

    https://www.motorsport.com/f1/news/shocked-teams-ferrari-fia-legal-action/4716003/
    4 2
  • Au început să li se bage bețe-n roate celor de la Ferrari: posibil ca în Vietnam să concureze fără ei.
    3 2
  • @SPINNING GERMAN
    Om mai toxic ca tine nu am vazut in viata mea, practic toata existenta ta se rezuma la Vettel. A inteles toata lumea ca nu il inghiti neam cred ca ne-ai plictisit pe toti cu aceleasi texte obosite....ceva nou in repertoriu mai ai? Ca oricum aberezi si nu te baga nimeni in seama.
    Este primul pilot care nu se integreaza perfect? Care nu se intelege cu monopostul? Care greseste? Care este invins de coechipier?
    Nu, doar tu esti bolnav.
    4 2
  • THE SPINNING GERMAN
    Ma bucur sa vad ca existenta ta efemera este tulburata de postarile mele. Da, sunt un mare fan fetal. Asa ca tine. Doar ca pe sens opus. Eu te las sa bati campiile asa, cum esti, fan inrait fetal. Eu sunt omonimul, stimabile costel, sau ce alt id mai ai. ;) Fi brav, calm, nu te lasa manat de sentimente. Fetal al tau e cel mai slab pilot cu titluri care a descalecat la ferari. Si inca nu e gata. Ne vom mai bucura de prestatiile lui.
    3 1
  • bring back KIMI
    0 1
  • @SPINNING GERMAN
    Esti un caz pierdut e clara treaba nici pastilele si nici alt creier nu te-ar ajuta. Spre deosebire de tine care nu mai poti de grila lui Vettel ma tulbura alte lucruri mai importante in viata tu esti un element nesimnificativ.
    Nu sunt Costel, nu sunt fan Vettel sunt un simplu user care intra rar si mai citeste una alta. Tu iesi in evidenta prin mizeriile pe care le postezi si nu sunt singurul care este de aceeasi parere....intr-o comunitate mai mare nu aveai ce cauta cu aberatiile astea, aici unde te urmaresc 2-3 persoane este ok.
    Am vazut de alde tine, tipic viteazul de dupa tastatura daca te intreaba cineva ceva mai in detaliu despre Formula 1 nu poti sa articulezi 2 cuvinte.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru