Fernando Alonso a terminat pe locurile doi şi trei cele două sesiuni de antrenamente libere de vineri din cadrul Marelui Premiu al Coreei de Sud, spaniolul fiind învins de Lewis Hamilton şi, respectiv, Sebastian Vettel.
Cu toate acestea, Scuderia a anunţat prin vocea directorului sportiv Massimo Rivola că monopostul F2012 este foarte competitiv în regim de cursă, motiv pentru care anticipează performanţe majore.
"A fost o zi foarte bună, formă de cursă pare foarte bună pe pneurile soft, dar am fost buni şi pe pneurile supersoft. Evident, au existat probleme cu pneurile în termeni de degradare, iar deteriorarea acestora poate reprezenta o problemă aici, dar cred că situaţia este aceeaşi pentru toată lumea. Se pare că, cu pneurile soft, suntem foarte, foarte competitivi", a declarat el.
Ferrari a fost în mod regulat competitivă în curse, însă principala problemă a echipei a fost prestaţia slabă din sesiunile de calificări. Pentru Ferrari, situaţia este complicată de apropierea lui Sebastian Vettel la numai patru puncte de Alonso în clasamentul general, însă Rivola susţine că echipa nu a schimbat modul în care abordează Marile Premii."Abordarea nu se schimbă, situaţia este în continuare aceeaşi în încercarea de a obţine maximum din partea monopostului şi de a forţa victoria. Nu trebuie să reacţionăm şi să ne panicăm, Alonso este în continuare lider. Ştim că monopostul nu este cel mai rapid, dar este competitiv şi, dacă nu am fi avut cele două accidente campionatul ar fi fost diferit, am fid avut aproximativ 40 de puncte în faţă, dar astfel de lucruri se pot întâmpla şi altora", a mai precizat el.
Via SportingLife
1. problema cu avansul de 40 de puncte pe care il avea alonso. Diferenta aceasta de puncte nu mai putea fi recuperata in 6 curse doar daca Alonso ar fi castigat cam toate cursele ramase, ceea ce e putin mai greu de realizat.
2.ce spui tu acolo ca singura modalitate de a recupera punctele a fost sa il scoata din "joc"....teoria cosnpiratiei!!!? Fi rezonabil si ramai cu picioarele pe pamant;Daca ar fi ca tine, atunci de ce a mai abandonat vettel in italia, hamilton in singapore? Plus ca Raikkonen nu ar intra intr-un asemenea joc murdar sa isi scoata adversarul din cursa (Este mult prea integru si cred ca esti de acord cu mine.) Vina a fost a lui alonso, s-a plimbat de pe stanga pe dreapta dupa propria placere.
In marele accident de la Spa, sa nu uitam ca Grosjean l-a facut pilaf prima data pe Hamilton, si Hamilton s-a dus gramada catre Alonso, care a picat, daca nu ma-nsel de-abia al 3-lea sau al 4-lea in carambol...Hamilton putea sa ia o trasa diferita, aleatoare si sa nu dea-n Alonso, putea sa intre in zid, nu poti sti niciodata cum o ia masina dintr-o lovitura. cine voia sa-l scoata din cursa pe Alonso, dadea direct in el, nu in altul...
Cursa trecuta...hm, hai sa zici ca Raikkonen a dat direct in Alonso, dar oare se preteaza Raikkonen intentionat la asa ceva? din cate stiu, e destul de sportiv de fel...zau nu cred ca e o teorie a conspiratiei, pur si simplu asa a fost sa fie.
De exemplu Alonso putea sa cedeze in duelul cu Kimi si sa depaseasca in siguranta pe drs. Chiar daca abordarea asta nu garanteaza ca nu te agata alt grabit, e mai prudenta.
Kimi putea alege sa nu-i permita lui Ham sa-l depaseasca. Dar s-a ferit si a cedat o pozitie.
Alonso 2 abandonuri. Hamilton 4 abandonuri.
Ferrari merge bine in cursa. Poate castiga cursa daca isi vor alege si o strategie potrivita.