Ferrari: "Suntem extrem de dezamagiti dupa MP al Turciei"

De Alin Furdui
Publicat Marti, 09.06.2009
Desi se asteptau la rezultate bune in Turcia, pilotii Ferrari au reusit de abia locurile 6 si 9. Prilej de frustrare pentru componentii intregii echipe.

Sefii Ferrari se arata extrem de dezamagiti de modul in care au decurs ostilitatile la Marele Premiu al Turciei, sustinand ca se asteptau la mult mai multe din partea masinii si a pilotilor. Felipe Massa a terminat cursa pe locul al saselea, Kimi Raikkonen nereusind sa intre in puncte dupa ce a trecut linia de sosire pe pozitia a noua.

"Am asteptat mult mai multe in acest weekend, mai ales avand in vedere ce am realizat pana sambata, cand nivelul setupului nostru era foarte bun. Trebuie sa intelegem de ce comportamentul masinilor noastre a evoluat in sens negativ in decursul celor trei zile. Asta pentru ca nivelul nostru nu numai ca n-a ajuns la maximum, dar nu s-a situat nici macar la nivelul celorlalti concurenti de pe grila. Trebuie sa ne continuam munca", a spus Stefano Domenicali, directorul tehnic al echipei italiene.

Daca Kimi Raikkonen si-a asumat vina la start, Felipe Massa sustine ca masina sa nu a reusit pur si simplu sa se ridice la nivelul adversarilor: "A fost o zi extrem de dificila pentru noi.

Trebuie sa acceptam faptul ca locul al saselea este maxim din ceea ce puteam sa scoatem in aceasta cursa, pentru ca nu am fost detul de rapizi incat sa ne luptam cu cei din fata noastra. Trebuie sa continuam sa tragem de dezvoltarea masinii pentru a recupera la capitolul performanta", crede brazilianul de la Ferrari.

Comentarii (24)

  • NeoGalaxy
    @Alin...
    Sper sa corectezi textul de mai sus... este un dezastru... Oricum atitudinea celor de la Ferrari corespunde greselilor facute. Baieti... puneti-va cu burta pe calculatoare si gata cu joaca. Avem nevoie de o masina buna sau foarte buna ca sa luam, locul 2 la general. Work, Work, Work = Results :)
    0 0
  • mircea
    @NeoGalaxy
    Scuza-mi intrebarea, dar nu prea vad greselile care fac din textul de mai sus "un dezastru". Poate ma edifici.

    Multumesc.

    Mircea.
    0 0
  • ptr neogalaxy
    Mai baiatule,echipa ferrari ii un DEZASTRU,sunt intr-un haos total
    0 0
  • tot ptr neogalaxy
    ha,ha campioni mondiali la constructori Ferrari.DEZASTRU
    0 0
  • @0313
    de unde ai aparut si u baiatu`??..lasa mah...ferrari is varza..mclaren ia tot anu asta...ai rabdare...ferrari fata de mclaren au evoluat foarte mult sezonul asta..vi u acuma si incepi cu ferrari dezastru..hai lasa-ne
    0 0
  • Erata pt admin
    "Desi se asteptau la rezultate buna"
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Erata
    "detul", "brazlianul" "Desi se asteptau la rezultate buna in Turcia, pilotii Ferrari au reusit de abia locurile 6 si 9." - aici este tradus mot a mot. "Daca Kimi Raikkonen si-a asumat vina de la start" - poate si-a asumat greseala de la start...
    0 0
  • NeoGalaxy
    @0313
    Se pare ca haos total este un pleonasm... dar nu stii la ce ma refer. Si da, activitatea de la boxele Ferrari este in haos... Asta este :) Mai vedem ce se mai intampla pana la sfarsitul sezonului, este posibil sa ne remontam putin cate putin :)))
    0 0
  • mircea
    @neoGalaxy
    Ok, sa inteleg ca trei erori de tastare inseamna "un dezastru"? Cred, sincer, ca ar trebui sa reviuiesti semantica termenilor pe care ii utilizezi.

    Poti sa iti asumi vina. la fel cum poti sa arunci vina asupra cuiva. Nu vad care e greseala aici.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mircea
    Scuze ca-ti spun dar ori de cate ori va atrag atentia asupra unor greseli gramaticale sau de semantica... incepi cu: ca va grabiti, ca nu conteaza, ca sunt greseli de la tastatura... Scuze... dar voi puteti folosi functia: "EDIT"... noi nu avem asa ceva... Si scuze ca-ti spun... dar cand scrii gramezi de texte in fiecare zi... inveti tastatura pe de rost :) Textul trebuia corectat si in cel mai rau caz, comentariul meu sters. Atat si nimic mai mult.

    Pot sa ma ofer sa va corectez orice text introduceti pe site? Gratis.
    0 0
  • mircea
    NeoGalaxy
    Asa spuneam si eu inainte sa lucrez in online :)

    Trust me, se poate si muuult mai rau. mai ales ca aici problemele sunt mici. E adevarat ca sunt condamnabile, dar extrem de mici.

    Merci de sesizari, anyway.

    Mircea.
    0 0
  • @0313
    Ia sa ghicesc... tu ai tinut cu Brawn GP in toata viata ta , nu? Exceptional!!!
    0 0
  • ferrari
    baieti nu va certati ca macaronarii sint varza.Masina este o caruta, echipa este incompetenta,dezorientarea este totala.Pilotii sint aceiasi din anii anteriori daca le dai o caruta cu caruta se vor da.Chiar credeti ca au uitat sa piloteze intre timp?.Spiritul ferrari incepe sa se piarda
    0 0
  • ptr jolerto
    Nu ma baiatule,nu cu brawn cu Mercedes.Am spus eu ca ferrari fara un neamt sau englez merge in cap
    0 0
  • ptr scuderia
    Ce vrei sa spui ca nu-i asa?Anul 2009 ii inceputul sfarsitului ptr ferrari;)
    0 0
  • @0313
    anul acesta este o exceptie...mai trebuie sa ia si ferrari o gura de aer...in ultimii 10 ani caruta lor a luat 8 titluri mondiale la constructori si 6 la piloti...eu zic ca este o realizare pt "caruta"....mai bine v-ati vedea de harbul vostru "Mclaren"
    0 0
  • Ferrari
    Am subiect de meditatie pt toti fanii echpei Ferrari: Unde credeti ca era astazi Ferrai fara Michael Schumacher si Ross Brawn? Va rog sa-mi raspundeti sincer.
    P.S. Nu contest tot ceea ce Ferrari a castigat in ultimii 10 ani, doar vreau sa vad daca puteti fi si voi sinceri odata in viata.
    0 0
  • Brawn+Schumi=reteta de succes absoluta!
    In anii '90 Ferrari era o echipa de pluton.Din 1990 abia in 1997 Ferrari a avut o masina capabila sa lupte pentru un titlu mondial, moment in care Schumi avea deja doua titluri mondiale in buzunar cu Benetton castigate cu acelasi..Ross Brawn!Brawn pleaca de la Benetton Ferrari-1997-iar masina capata consistenta.In 1999 Ferrari castiga titlul la constructori dupa o pauza de 16 ani!Abia in 2000 Schumi ia titlul cu Ferrari.Prin urmare, lui Schumi i-au trebuit nu mai putin de 3 ani ca sa poata castiga cu o masina Ferrari, ca mai apoi sa domine fara drept de apel pana in 2005.Deci, mare atentie, Brawn+Schumi o constanta care inseamna succes, indiferent de echipa din care au facut parte.Anul asta avem un "deja vu"...:).Fanii Ferrari, uneori prea pasionali, au nevoie de rabdare, istoria se poate repeta.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @cristian123
    Problema este mai simpla dar medatia este mai complicata. Nu stim unde era Ferrari fara Michael Schumacher si Ross Brawn pentru ca sunt gramezi de posibilitati. Putea sa fie mult mai rau sau mai bine. Evident ca cele cel putin 10 posibilitati diferite sunt discutabile, dar de dragul discutiei... eu raspund ca nu stiu. Stiu in schimb unde este Ferrari cu Michael Schumacher si Ross Brawn :). Sa nu-l uitam si pe Jean Todt care a reusit ceva ce putini au reusit. Comparatia directa Jean Todt s-ar putea face cu Ron Dennis. Sau stai... alta discutie filozofica... Ce-ar fi fost McLaren fara Ron Dennis? Iti spun eu... te crezi prea destept si nu-mi vei raspune la intrebarea mea :))))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @diesel08
    Imi pare rau sa te dezamagesc dar istoria se repeta cam intotdeauna. Practic daca te uiti in fiecare an, se intampla 90% cam se intampla in orice an. Lucruile se schimba un pic, dar numai ca nume... esenta tot aia ramane :)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Cristian123
    Haide ca-ti spun eu de McLaren:

    Intre 1966-1973 au concurat... in pluton... In 1974 au luat primul titlul.
    Intre 1975-1983 au concurat pe langa pluton...
    In 1984 au mai luat un tilul, dupa care iarasi cativa ani de pluton dupa care sa vezi a dat norocul peste ei si a venit Senna. Fara Senna... McLaren era in pluton si acuma.
    Ai mai luat cateva titluri si pauza iarasi cativa ani. In 1998 si 1999 au avut noroc si iarasi o pauza... pluton cica.

    Titlurile la piloti sunt putine rau de tot, vreo 8, iar la constructori ceva mai multe 12.

    Gandind-une ca sunt 2 echipe care au o istorie asemanatoare, daca comparam cifrele da cam asa:

    Ferrari 16 titluri constructori, 15 piloti
    McLaren 8 constructori, 12 piloti...

    Intrebarea care se pune... statistic vorbind... care este mai buna dintre cele 2?
    Cred ca raspusul este cam simplu... Ferrari...

    Evident ca Ferrari fara Schumi + Brown era in alta parte, poate, dar si McLaren fara Ron si Ayrton era la cules capsuni acuma.

    Mai meditam amice sau... ne pastram pentru discutii ceva mai interesante?
    0 0
  • @Neo
    Desi imi propusesem sa te ignor, pt ca nu se poate avea o conversatie decenta si coerenta cu cineva ca tine, dar nu puteam sa te las sa traiesti cu impresia: "Vai ce inteligent sunt astazi". Nu era nevoie sa-mi faci istoria lui McLaren pt ca o stiam prea bine, desi prima oara ai incurcat titlurile intre ele. E adevarat ca Senna a insemnat enorm pt McLaren si poate de aceea multi au devenit fani ai echipei, dar nu cred ca e fireasca comparatia cu Schumacher care a pilotat in alta era.
    Cat despre importanta lui Ron Dennis, eu spun ca este capitala si inclin sa cred ca daca n-ar fi fost el poate McLaren n-ar fi mai existat.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Cristian
    Da stiu, eu sunt prea putin coerent si m-am obisnuit cu asta. Deh... nu sunt perfect, cica sunt uman :)

    Ferrari si McLaren sunt fiecare una din filele de poveste din marea carte a Formulei 1, singura diferenta este ca istoria Ferrari se inscrie pe ceva mai multe pagini, intelegi? Alte pagini ale aceleasi carti au fost scrie de Williams, Brahhan, Lola, Renault, Honda si inca vreo 20-30 echipe. Dar ca in orice carte buna, nu conteaza atat de mult coperta cat continutul. Formula 1 fara Ferrari este ca o carte fara o mare parte din continut. Tu cand citesti o carte... ti-ai dori sa fie numai o coperta?
    0 0
  • NeoGalaxy -dezamagiri
    sunt foarte optimist,n-am probleme in zona asta, altii insa vad ca au:)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru