Ferrari sugereaza ca Massa va ramane la echipa in 2011

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 08.04.2010
Stefano Domenicali a lasat sa se inteleaga ca Felipe Massa isi va prelungi actualul contract cu Scuderia Ferrari scadent la finalul sezonului 2010.

Chiar daca sezonul 2010 este abia la inceput, Ferrari incepe deja pregatirile pentru anul viitor. Pe langa initierea procesului de dezvoltare al monopostului pentru sezonul viitor, Ferrari trebuie sa ia in curand o decizie finala in privinta liniei de piloti pentru 2011.

Proaspat transferat de la Renault, Fernando Alonso este sub contract cu echipa Calutului Cabrat pana in 2012, insa intelegerea lui Felipe Massa cu Ferrari expira la finalul acestui an.

Desi presa internationala a speculat intens ca Robert Kubica sau Sebastian Vettel se afla pe plista de achizitii a italienilor, seful Stefano Domenicali a lasat sa se inteleaga ca Massa face parte in continuare din planurile de viitor ale echipei. "Vrem sa construim viitorul impreuna cu Massa. Avem sentimentul ca si-a dezvoltat calitatile in ultimii ani intr-un pilot la fel de bun ca oricare altul de pe grila de start", a declarat Domenicali.

Massa a venit la Ferrari in 2006, cand a fost coechipier cu septuplul campion mondial Michael Schumacher, iar doi ani mai tarziu a ratat titlul mondial in favoarea lui Lewis Hamilton pentru un singur punct.

Cariera sa a fost in pericol dupa accidentul suferit in calificarile pentru Marele Premiu al Ungariei din 2009, insa brazilianul a revenit in forta si este lider dupa primele trei runde din 2010, chiar daca nu a castigat nicio cursa in acest sezon.

Via | GMM

Comentarii (45)

  • Ferrari
    Presupun ca mai incolo vor renunta laservicile lui Alonso si il vor tine in pus pe Massa care va lau 10 titluri mondiale.Cea mai mare greseala pe care o fac cei de la Ferrai e ca se ataseaza de pilot si judeca cu sentimentele si conteaza mai putin performantele pe care le realziezi ca pilot.Ferarri daca vor pierde campionatele va f din cauza lor ca nu exista un pilot numarul 1,iar punctele le pierzi aiurea.Imi pare rau pt Alonso ca a venit la Ferrar.Cred ca cei de la Ferrai intre Vettel si Massa prefera pe Massa.Trist ia greserile astea stupide pe care le fac dau chics
    4 7
  • piloti Ferrari
    Este prea devreme sa vorbim de plecari/sosiri la Ferrari. Deocamdata sunt doi piloti pentru 2010. Ce-o fi mai departe, vom vedea.
    9 6
  • f1racing
    fair play
    cand era un pilot nr. 1 la Ferrari, care a dovedit ca merita sa fie nr. 1 (Schumacher) toata lumea era oripilata. Acum toti vor ca Alonso sa fie considerat nr. 1, cu toate ca nu a dovedit nimic pana acum in fata unui ciclop in "vacanta de forma". Este corect fata de Massa sa asteptam macar sa trecem de jumatatea campionatului. Este corect fata de Massa si fata de Alonso (ca sa nu fim absurzi si unidirectionali ) sa fie ajutat pilotul care mai are sanse la titlu iar celalalt nu. Sportivitatea inainte de orice. Chiar si inainte de un titlu cam nemeritat. Schumacher care era atat de contestat nu avea nevoie de ajutor dar carcotasi erau destui.
    18 6
  • f1racing
    ...
    unul din motivele pentru care a fost pastrat Massa nu Kimi este si faptul ca Massa este mai "de incredere". Kimi nu l-ar fi ajutat pe Alonso daca ar mai fi avut sanse chiar minime la titlu. Kimi a trecut peste toti a facut ce este corect fata de el si fata de sport sa faca.. Bravo lui, pupin***ismul este jalnic.
    14 7
  • @f1racing
    [cu toate ca nu a dovedit nimic pana acum in fata unui ciclop in "vacanta de forma"]
    Hai du-te de aici !
    9 13
  • f1racing
    @Jolerto,
    mai inainte sa ma duc eu, du-te de consulta clasamentul. Daca vrei sa incepi cu chestiuni legate de probleme la masina lui Alonso, adu-ti aminte cum a castigat Alonso in 2005. Pe seama defectiunilor la masina lui Kimi plus (un mare plus) ca atunci o defectiune te mai si retrograda 10 locuri pe grila la cursa urmatoare. Deci nu lua niciun punct (ca a abandonat) apoi pleca de pe locul 10 cu toate ca a facut pol. Si atunci "merituosul" de Alonso castiga sau lua un loc 2-3. Cel mai cretin regulament din istoria F1.
    16 8
  • http://bbs.hellof1.com/1225899.html
    3 0
  • @f1racing
    La ce te-ai uitat in 2005 frate , nu am auzit de nici o regula care te penaliza cu 10 pozitii dupa o defectiune (lol). Este adevarat ca McLaren a avut masina mai rapida dar dupa cum stim nu e de ajuns , nu-i asa? Alonso a castigat 7 curse ia Raikkonen 6. Kimi a avut 2 abandonuri din cauza defectiunilor tehnice dar si Alonso a abandonat odata... si cine crezi ca a castigat la cursa respectiva... Alonso a fost foarte consistent in 2005 ajungand pe podium de 15 ori din 19. Alonso a castigat ca a fost cel mai bun in 2005 si cam atat... Iar acum nu inteleg tu la ce te-ai gandit cand ai zis prostii despre Massa ? Lasa-ne te rog cu comentarii jalnice ;)
    8 14
  • @Jolerto
    Jolerto, nu inteleg dece te-ai legat de f1racing?
    Daca ai sa te uiti mai bine, el a avut o atitudine mai prudenta decat ceea ce se spune in articol - a zis ca e devreme de luat decizii, mai bine de asteptat buna jumatatea campionatului.

    Si intradevar, desi se observa ca Massa nu mai este la fel de rapid ca inainte si se chinuie mai mult, Alfonso al tau tot n-a facut mare branza. Sa-si demonstreze mai intai valoarea si pe urma sa cotcodoceasca. Apropo, asta se refera si tie
    15 5
  • NeoGalaxy
    Scuze ca intreb, dar cine este "ciclopul"... ma gandeam la o creatura mitologica ceva... dar poate ma insel, deh la IQ-ul meu mititel, chiar subunitar as zice... sa fiu scuzat daca nu iau parte la o asemenea discutie, de o profunzime demna de analele librariei din Alexandria.
    5 12
  • f1kimi
    @Jolerto
    raikonen a castigat la fel 7 curse in 2005 ca si Alonso, si atunci cand a castigat Kimi a 7 cursa in japonia, alonso era campion cu 6 victorii, dar a avut un noroc si a reusit sa egaleze nr de victorii.
    14 4
  • f1racing
    ocaua mare sau mica. Ce-ar fi una standard, pentru toti ?
    Cauta de te informeaza. In 2005, daca exploda motoru' etc. erai retrogradat 10 pozitii pe grila la cursa urmatoare, fata de locul obtinut in calificari.
    Tocmai ce vorbeam. Poti considera in acelasi mod, ca pana acum Massa a fost cel "consistent", si ca Alonso nu a dovedit nimic in fata lui.
    9 6
  • f1racing
    @
    @Jolerto
    -pentru postul precedent.
    1 5
  • NeoGalaxy
    @F1Racing: Regula cu 1 motor pe cursa, daca il schimbi, penalizare de 10 locuri era si in 2004. Deci... un regulament stupid is in 2004, 2005 si asa mai departe. Nu este acelasi regulament pentru toti? Nu ma intereseaza ce spui despre piloti dar... ce vina are regulamentul aici?
    4 8
  • @f1racing
    De 2 ori a abandonat Raikkonen in 2005 si la etapele urmatoare a castigat , una de pe 1. si alta de pe 4 , nu vad aici nici o penalizare de 10 pozitii. Oricum au terminat cu 133 ,respectiv, 112 de puncte , deci tot Alonso a fost mai bun , nu te inteleg , mai bine lasa-l ....dar ciclopul asta de unde a aparut?

    @ f1kimi stiu acolo am gresit a fost 7 vs 7 victorii dar totusi Raikkonen a avut 1 abandon mai mult decat alonso , prin care putea castiga 10 puncte asta insemnand o diferenta de (21-12) 9 puncte la final , deci....
    5 10
  • f1racing
    @Neo
    problema cu regulamentu' era ca penaliza prea mult pilotul din cauza lipsei de fiabilitate a monopostului. Si nu aveau toti aceeasi masina fiabila.
    Sa nu-mi spui ca daca un regulament oricat de prost ar fi este ok, pentru ca asa este pentru toti.

    Cum ar arata un regulament ceva mai bun ? pai fara retrogradare de 10 pozitii fata de locul din calificari la urmatoarea cursa ..... e destul abandonul. Ce-ar fi daca eroul tau Alonso ar fi retrogradat in acest mod cursa urmatoare ?

    Un regulament bun trebuie sa scoata in fata pe cel mai bun. Numai ca la conceperea lui nu acest lucru a fost urmarit, ci marirea spectacolului si evitarea castigarii prea devreme a titlului de catre un pilot.
    9 6
  • @f1racing
    Hai ca chiar pe bune nu te inteleg , sa vii cu exemple concrete din 2005 !
    4 10
  • MASSUTA
    Fiecare echipa are pilotii pe care ii merita.Probabil ca Massa va trebui sa ramina la Ferrari, fiind pe gustul echipei si al fanilor ,a rezultatelor obtinute de-a lungul carierei.Succes !
    15 3
  • NeoGalaxy
    @f1racing: Nu am spus nici ca este Ok nici ca este altfel, am spus doar ca este la fel pentru toti. Eu nu am nici un erou, cred ca uiti ca sunt fan Ferrari in primul rand, tin cu Felipe si cu Fernando, si cu Sutil si cu Kubi si cu Kobayashi si cu Vettel si cu Schumi un pic, dar nu ma apuc acuma sa dezbat cat de coresc este un regulament doar pentru ca asa l-au gandit cei de la FIA.

    Dar, pentru ca ai deschis subiectul, parerea mea este ca orice regulament este gresit pentru ca toti timpul va avantaja unii piloti si va dezavantaja pe altii, si ma refer la orice sport, posibil, prezent, viitor sau orice alta varianta.

    Nu-mi place nici regulamentul de anul acesta, nici cel de anul viitor, si sigur nici cel din 2013 cu ideile despre motoare. Dar, orice sport are un regulament. Si are un regulament dintr-un motiv. Pentru ca nu trebuie cel care este cel mai talentat, nici cel mai frumos, nici cel mai rapid si nici cel mai destept si nici cel mai increzator, ci, va castiga cel care se adapteaza regulilor cel mai bine.

    Ce spui despre spectacol, idea cu motorul, este la fel ca in patinaj artistic. Acolo exista niste figuri tehnice care trebuie executate sau nu primesti puncte pentru ele, si fara ele, ai concurat degeaba. De aia exista dans liber si dans cu program. Ca arate atat programele libere cat si programele tehnice si se face o medie.

    In Formula 1 pentru ca dureaza prea mult si sunt foarte obositoare, nu se pot face astfel de reguli.

    Vrei un regulament care sa-l scoata in fata pe ce-l mai bun? Cel mai bun la ce? La setarea masinii? La numarul de ture parcuse, la numarul de depasiri pe cursa? Cel mai bun la realimentare? La iesirea de la boxe? La start, cel mai bun pe tur? Cel mai bun... ce inseamna cel mai bun?
    5 11
  • f1racing
    ...
    @Neo
    Cel mai bun = cel mai rapid pe pista, fara chestiuni de genul

    "am pastrat masina asteptand sa cedeze a celuilalt, dar daca fortam eram si io rapid de nu se poate" .....-Alonso

    @Jolerto
    Franta, Anglia, Italia - kimi retrogradat 10 pozitii pe grila pentru ca a schimbat motorul (deci rectific, se penalizeaza schimbarea motorului).
    Europa, Germania - abandon din cauze tehnice. Tot Kimi
    Acum Alonso:
    Abandoneaza in Canada, insa nu din cauza de fiabilitate, ci pentru ca a dat cu oistea in gard in ultima sicana. Deci greseala de pilotaj.
    In rest, nici o schimbare de motor.
    13 6
  • frustare mare!
    Femei buna, eu inteleg ca il iubesti foarte tare pe looserul de raikkonen, dar bati campii. O tii cu "castravetele" numit Alonso, te deranjeaza ca i-a luat locul aluia de rupe sticlele de vodca, dar fa bine si compara cifrele. Ca vaca tot faci referire la ele. Cate victorii are Alonso , cate pole-uri, cate curse samd. Vezi cate are si iubitul tau pilot care se umple de glorie in wrc si in cati ani. Eu nu-ti nu fac apel la "daca", vad ca-l intrebuintezi la greu. Pana una alta unul este in F1 celuilalt i-a fost jena sa aleaga Renault, fitzele erau prea mari, la fel si pretentiile financiare! Poti sa bati din picioare si gurita cat vrei tu. Alonso este pilot profesionist, raikkonen nu. Daca nu era Massa nu avea nici acel titlu. Cat a fost meclaren n-a stiut sa fie decat al 2-lea! E singura perioada in care meclaren n-a obtinut nimic. Nu ne insulta inteligenta cu balarii de 2 lei. Singurii piloti pe pista si care conteaza in 2010 sunt Vettel Alonso Ham Schumacher. Nu neaparat in aceasta ordine. Daca vrei sa te ingropi in penibil continua.
    6 23
  • deci
    F1racing trebuie inteleasa si lasata sa posteze cat si cum vrea. Oameni buni, nu-i mai dati replici ca o faceti degeaba. Probleme dansei se rezolva in alta parte, nu aici.
    5 20
  • f1racing
    n-am somn
    @Neo
    in 2004 nu a fost la fel. Schimbarea facuta nu a fost anti-Kimi. A fost o masura sa-i mai taie aplombul lui Schumacher, pentru ca s-a plictisit lumea .... -o masura facuta nu sa avantajeze castigarea campionatului de cel mai bun.
    In orice sport, in orice regulament se poate reduce din rigurozitate marindu-se importanta dramului de noroc. Exact asta a urmarit FIA. De dragul spectacolului. Nu este in regula din punctul meu de vedere.
    Impingand lucrurile un pic mai departe (ca sa intelegi fenomenul), cum ar fi sa se traga la sorti plecarea de pe grila. Vezi, mai pui un pic de noroc in ecuatie, mai reduci din sansele celui mai bun. Cresti spectacolul astfel, lumea este fericita ....

    Putina lectura din presa vremii:
    "2005 a fost primul an de aplicare a prevederii ce stipuleaza ca motorul trebuie sa aiba o durata de viata de doua Mari Premii. Ceea ce inseamna ca fiabilitatea a fost recompensata din plin. Cu toate acestea, pare destul de nedrept ca un pilot-omul, nu masina- sa primeasca un dublu handicap pentru un lucru atat de dubios precum un lot de componente minore utilizate pentru cuzineti."
    - F1 RACING, Noiembrie 2005.
    10 6
  • NeoGalaxy
    @F1racing: Am inteles. "Cel mai rapid pe pista, fara nici o chestie de genul" celei pe care o spui tu, oricum nu o putem confirma. Deci nici un argument, nici o idee, pur si simplu o fraza goala. Cel mai rapid pe pista... adica... cel care face cel mai rapid tur? Sau cel care este incepe cursa primul si termina tot primul fortand la maxim (nu putem proba asta), cel care isi bate recordul pe tur, tur dupa tur sau?

    Probabil confuzi Formula 1 cu cursele de anduranta, sau poate cu cursele de viteza. Atunci ar trebui sa avem numai 2 curse pe tot anul, pentru ca nu exista inca o corporatie care sa-si permita costurile unui asemenea lux, ca niste "baieti sa se invarta in cerc".

    Imi plac discutiie cu tine, dar ma vor retrage, pentru ca nu ai nici o idee. In afara de a lovi in Felipe sau Fernando nu ai facut nimic altceva, totusi tu nu esti fan al nici unui pilot/echipe in particular.

    Din pacate, nu crezi ca stii ce este Formula 1 ca sport. Este perfectiunea pachetului masina + pilot, simplist spus, pentru ca am exclus vreo 500 de persoane care lucreaza la proiectarea, asamblarea, curatarea, mutarea si mai ales mentenanta a 2 monopsturi la fiecare cursa si in diferite teste. Toate aceste persoane, toate piesele care alcatuiesc monopostul sunt un puzzle mare numit echipa de Formula 1 (oricare dintre ele).

    Dar tu vrei sa castige cel mai rapid pe pista, dupa niste criterii pe care nu le cunoaste nimeni, iar Formula 1 este un puzzle in care fiecare piesa este la locul ei. Totusi... motoarele alea s-au stricat dintr-un motiv, pe care nu il cunosc, dar pe care tu il ignori. Oricare este acel motiv, el a existat. Motoarele alea nu s-au stricat pentru ca Dumnezeu a vrut asa, pentru ca extraterestrii au incercat sa saboteze anumite echipe, nici pentru ca unii au folosit mecha-voodoo ca acele motoare sa moara. S-a stricat pentru ca, ori au fost fortate la maxim, ori au depasit niste limite tehnologice pentru a depasi limitele masinii, probabil cu 5% (sa zicem, aleatoar) peste limitata de siguranta a pachetului sau pentru ca acele motoare nu erau proiectate de la inceput bine. Am exclus pilotul si vina lui, ca sa nu crezi ca am ceva cu anumiti piloti.

    Si acuma sa te intreb, daca vrei sa castige cel mai rapid, de ce nu faci tu o Formula 1, dupa forma si chipul tau, alimentata de banii tai si cu ce piloti, echipe, reguli doresti tu?

    Nu neg ca am fost ofticat ca a castiga Fernando in 2005 si 2006, dar nu este vina lui ca masina lui a fost ma durabila, mai stabila si mai ales mai fiabila. Nu este vina lui ca echipa pentru ca pilota i-a pus la dispozitie un material mai bun decat al concurentei. Este vina inginerilor ca au conceput o masina mai buna decat a concurentei pe baza acelor reguli, aceleasi pentru toti. Este vina lor ca au gasit solutii mai bune, mai stabile si mai ales mai fiabile si este vina competitiei ca nu au fost in stare sa faca acelasi lucru.

    Singura problema este urmatoarea: daca intrebi fanii ce doresc, doresc spectacol si o lupta intre piloti pana in ultima cursa, cat mai apropiat posibil. Tu esti fan sau pur si simplu preferi sa jignesti pilotii anumitor echipe doar de dragul de a posta ceva?

    Deci tu doresti sa castige cel mai rapid (tot nu am inteles ce implica acest lucru), altii doresc spectacol, lupte intre piloti si greseli are pilotilor (de preferat ai concurentei). Exista vreo logica in ce spui tu? Cand o gasesti... sa vedem un post serios, poate si ceva argumente. Este un subiect interesant, pe baza caruia se poate discutat foarte interesante, serios dar din pacate argumentand, dar nu cred ca esti genul pasionat de asa ceva.
    5 8
  • alonso f1
    @f1 racing
    Probleme de pilotaj? Omule bun, te-ai uitat la cursa? Alonso nu mai putea controla normal o masina cu probleme la cutia de viteze! Pune-ti ochelari!
    4 8
  • NeoGalaxy
    @F1racing: Am spus eu undeva ca regulamentul din 2004 si 2005 sunt identice? Am spus eu ca este impotriva cuiva ceva? Nu am spus doar ca citez:
    "@F1Racing: Regula cu 1 motor pe cursa, daca il schimbi, penalizare de 10 locuri era si in 2004. Deci... un regulament stupid is in 2004, 2005 si asa mai departe. Nu este acelasi regulament pentru toti? Nu ma intereseaza ce spui despre piloti dar... ce vina are regulamentul aici?"

    Am spus un regulament stupid in 2004, 2005 si asa mai departe. Iar regula cu 1 motor era si in 2004. Deci nu a fost 2005-ul primul an in care au folosit aceea regula "monstruoasa" "impotriva pilotilor cei mai buni". In 2004 au testat niste reguli si in 2005 au modificat-o, (daca in bine sau in rau... nu sunt eu in masura sa decid).

    Si iti mai spun ceva, Fernando se batea cu Kimi, dar masina Renault din 2005 era o versiune evoluata a unei masini Ferrari, celebra F2004. Si stii de ce? Pentru ca intotdeauna a fost simplu sa bati un adversar cu armele lui. Cea mai buna si cea mai desteapta metoda de a bate/invinge un adversar este sa-l bati cu armele lui (adica talentele lui, punctele lui forte). Simplu spus, Fernando l-a batut si pe Schumi si pe Kimi si pe cine mai vrei tu cu exact aceleasi arme pe care Schumi in 2004 a batut concurenta: o masina echilibrata cat mai "perfect posibil" constanta si mai ales fiabila.

    Asa se castiga titluri, ai o masina buna, fiabila si daca stii ce sa faci cu ea, bati pe oricine nu se poate adapta. Adica oricine care nu este in stare sa-ti foloseasca arma ta impotriva ta. Dar tu nu stii ca orice sabie are 2 taisuri nu?
    5 7
  • f1racing
    ...
    @neo
    speram sa nu fie nevoie de explicatii suplimentare. DA, cel mai rapid se refera la timpi. F1 nu este o cursa de anduranta. Si nu ma intereseaza cine muta lazile in garaj.
    Si Alonso, era mult mai simpatic daca spunea:
    "da, kimi e mai rapid, poate are o masina mai rapida, poate nu, am dat totul, atat s-a putut, am luat ce a scapat Kimi, asa au castigat si altii"
    Nu, el spune: "as fi putut fi mai rapid decat Kimi, dar n-am vrut, ca sa pastrez masina" - scuza jalnica, drept raspuns la ce se spunea in presa vremii, cum ca Kimi merita sa castige ca este mai rapid.

    In realitate, fiabilitatea tine de masina si prea putin de pilot. Daca pilotul da cu oistea in gard
    (cum a facut Alonso in Canada 2005, @alonso f1 de cursa asta vorbeam, daca vrei iti dau DVD-ul),
    este altceva, nu-i vorba de fiabilitate.

    @f1-zone,
    ai vazut atacurile altora la adresa mea si ai aviut curaj sa apari si tu. Curajosule. Campionul curajului ... pe net ....
    - mai bine priveste rezultatul votingului de cate ori ai postat si trage singur concluziile.
    13 5
  • culca-te
    Lasa voturile ca stim cum le obtii. La cata vexare debitezi voturile atribuite tie sunt neverosimile. Eu am o identitate asumata, tu vorbesti de curaj insa esti un postac anonim. Ai zbateri metafizice legate de un anumit idol ratat insa am dubii ca stii ce inseamna F1. Obiectivitate 0, cunostinte 0. Afirmai ca betivul tau e cel mai bun din lume! La ce, la baut sau la decartat dupa?
    3 21
  • voteaza-te
    Ai produs in 2 minute 8 voturi:), mai femeie...:))pe cine crezi tu ca impresionezi daca votezi doar tu?
    3 11
  • NeoGalaxy
    @F1Racing: Am inteles. Deci Kimi merita sa castige in 2005 pentru ca este cel mai rapid. Daca spui tu probabil pare scuzabil ce te voi intreba eu acuma: de ce nu a dat titlul inapoi Kimi in 2007, de ce l-a acceptat, mai ales ca nu era cel mai rapid pilot de pe grila. Un altul il merita in 2007 nu? Bazandu-ma pe rationamentul tau, campionul din 2007 trebuia sa fie altul, in 2008 posibil altul iar in 2009... cine merita sa fie campion Vettel nu? Masina nu era fiabila dar sigur era rapid, chiar si cu o penalizare ciudata la Singa 2009, tot a demonstrat ca este rapid.

    Sperai sa nu fie nevoie de explicatii suplimentare, te inteleg. Este complicat sa dai explicatii mai ales cand nu le ai. Este in schimb foarte simplu sa spui ca preferatul tau este perfect dar restul sunt prosti si slabi desi, (poate) realitatea este alta. Da, am inteles ca esti frustrat ca Kimi nu a a luat titlul in 2005 desi era cel mai rapid, dar nu esti deloc frustrat ca a luat titlul in 2007 desi nu era cel mai rapid. Nu esti frustrat nici de faptul ca altcineva, nu favoritul tau nu a luat titlul in 2009 desi era mai rapid (de fapt ma gandesc la unele curse au fost 2 favoriti, Ham si Vettel dar discutam in asamblu).

    Nu conteaza voturile, mai grav este ca cineva este de acord cu ce spui tu. Si asta desi suntem destui pe aici care militam pentru discutii interesante, argumentate si mai ales pe cat posibil fair play. Si asta o spune unul care lovea cat putea de puternic in persoane care posteaza ca tine (no offence intended here), fraze lipsite de logica, asa de dragul de a trece timpul si mai ales... penibile din multe puncte de vedere.

    Dar m-as bucura daca totusi, pe viitor ai posta ceva interesant, placut de citit si mai ales obiectiv. Poate eu nu pot dar tu care vrei sa pari diferit de cei ca mine, poate, vei reusi. Si nu pentru mine, nu pentru tine, ci pentru comunitatea de aici.

    P.S. De ce a orice campion tine atat de mult la acele simple obiecte numite cupa invingatorului daca pentru tine nu inseamna nimic? De ce le strang in brate atat de puternic, se bucura si mai ales le privesc cu o bucurie infinita, de ce oamenii de rand ca mine le considera niste realizari extraordinare, daca pentru tine sunt niste simple obiecte de decor?
    4 5
  • pilotul kimi
    http://www.youtube.com/watch?v=8ec0nSRXRWw
    3 17
  • Ce-o fi greu de observat?
    Alonso scoate timpi mai buni in cursa constant decat Massa.

    Massa are probleme in a-si seta masina, gen pierderea aderentei pe fata mai tot timpul la penultimul viraj din Australia - lucru imputabil direct lui. Pierdea circa 0.2 numai in virajul ala.

    "Avem sentimentul ca si-a dezvoltat calitatile in ultimii ani intr-un pilot la fel de bun ca oricare altul de pe grila de start", a declarat Domenicali." - insasi declaratia lui Domenicali il face de cacao. Dupa multi ani.... a devenit ca un oricare altul.
    Pentru locul celor dintre cei mai buni il avem pe Alonso.
    6 4
  • f1racing
    f1 ca spectacol, netu' ca relaxare
    mersi de link @f1-zone. Am dedus astfel singurul mod in care Alonso poate fi in fata lui Kimi. Sa sti ca nu ma oftici deloc. F1 nu incepe si nu se termina cu Kimi. Am explicat aici
    http://formula1.automarket.ro/stiri/analiza-ferrari-domina-topul-problemelor-de-fiabilitate-29557.html
    in ultimul post al meu felul in care privesc F1.

    @neo,
    vezi aici
    http://stat.trafic.ro/stat/automarket/
    cam cati citesc ce debitam noi. Ca se implica sau nu in discutii e altceva. Ori nu sunt interesati, ori nu vor dureri de cap, ori nu vor sa se amuze...
    9 5
  • f1racing
    distractia pe net
    M-am jucat putin cu voi, pare-se ca nu aveti simtul umorului..:)
    5 7
  • f1racing
    un mic impostor, dar simpatic
    postul de la ora 10: 29 nu-mi apartine. Dar sunt de acord. V-a tradus cineva care a priceput.
    6 6
  • f1racing
    inca ceva
    Data viitoare venim cu teme ceva mai serioase;)-nici postul de la 11:06 nu-mi apartine.
    0 8
  • NeoGalaxy
    Nu-ti fa griji. Pana o sa vii cu "teme mai serioase" nu o sa mai posteze nici un fan, dar o sa fie plin de "bagatori in seama". Te prinzi tu de restul.

    P.S. Daca vrei sa te amuzi exista www.cancan.ro. Daca vrei dureri de cap, stai un curent si se rezolva.
    3 6
  • si inca ceva
    . - punctul meu de vedere
    nici macar postul asta nu l-am scris eu.
    4 3
  • f1racing
    @neo
    @neo, neo
    greu rau cu priceputu' la tine
    -cei care nu sunt interesati sa posteze --- cei mai multi
    -cei care primesc dureri de cap --- fani condamnati de propriul fanatism ca tine
    -cei care dau dureri de cap fanilor mentionati anterior -'JE'

    de unde ai dedus ca 'vreu' dureri de cap ?? - de unde ai dedus din ce am scris eu ? Imaginatia pleaca mult inantea rationamentului la tine.

    Priceput deci. M-am inclus in grupul celor care vor sa se amuze.
    6 4
  • f1racing
    ..si
    E drept ca mai bat campii, insa distractia merita efortul..
    2 5
  • mircea
    @f1racing
    Hai sa te distrezi de acum in alta parte, ce zici? Aici vorbim de Formula 1 pe bune.

    Merci. Si mai usor cu pianul pe scari de acum, te rog.

    Mircea.
    5 4
  • marian0904
    Massa si Ferrari
    Cred ca Mas e constient ca ACUM trebuie sa dovedeasca ca-si merita locul in echipa. Daca va fi CM (ceea ce nu prea cred) sau il va ajuta pe Alo sa castige titlul (aici se poate pune si CM pe echipe) pozitia sa va fi tare. Daca nu, Fer nu are motive rezonabile sa-l mai tina, cu cat, pentru el i-a sacrificat pe Schmacher si Kimmi. S-a vorbit despre Mas ca de un pilot apropiat de echipa, care ajuta echipa, spre deosebire de Kimi. Ar fi pentru el sa si concretizeze chestia asta, adica sa creasca performanta masinii, lucru care mie nu mi s-a parut ca s-ar fi intamplat. Dupa cate am auzit, in acest moment la Fer sunt practic 2 echipe separate, Alo sesizand ca informatii de la el merg la Mas, iar invers mai putin. In concluzie, Mas isi joaca ultima carte la Fer. Cat priveste inlocuitorul, numai Kub cred ca poate fi abordat, pentru Vet existand numai o varianta: MERCEDES GP.
    4 2
  • @all
    Vad ca se vorbeste de zor despre Raikkonen aici.De ce fratilor? Un pilot alcoolic,mediocru,imbecil si cum ii mai ziceti unii dintre voi,nu merita sa fie nici macar mentionat.Si iata cum s-a creat o intreaga discutie pe seama lui si asta pentru ca pe masura ce timpul trece,plecarea lui isi pune tot mai mult amprenta,adevarata fata a celor de la Santander GP iese la iveala ! Adevarul e ca massa a stiut unde sa pupe si mai ales pe cine sa pupe,el nu mai pleaca de la echipa aia nici cu slujbe.Dar adevarul e ca se potrivesc perfect,iar alonso,e si el la fel,cu totii sunt THE DREAM TEAM ! Bravo lor!
    13 3
  • Ciclopu
    Domenicali sugereaza ca Massa va ramine.Sa vedem daca va ramine el,sau pleaca impreuna cu melcu.Cei doi corifei au distrus impreuna Ferrari.Adio titluri !!!
    3 0
  • f1racing
    adevarul necenzurat de fanatismul pentru Alonso
    Domenicali, a spus pe ocolite, ca Alonso nu este ce se astepta de la el, si ca Alonso va pleca daca va fi cazul.
    Tocmai asta este drama lui Alonso. Ferraristii asteapta un nou Schumacher, un Mesia care sa vina sa ii salveze. Dar Alonso nu este si nu poate fi la inaltimea asteptarilor. Schumacher este unic, asa cum este fiecare pilot in parte.
    Cu cat piedestalul pe care este urcat Alonso este mai inalt, cu atat va cadea mai rau. Partea si mai proasta este ca acum, va da la Renault (daca o sa-l mai vrea) de un Kubica mult mai bun decat Fisichella, Piquet sau Alonso la un loc.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru