"Nu am văzut fotografiile, dar după cum a fost descrisă pare că are opt elemente, în condiţiile în care sunt permise doar şase elemente. În plus, există reguli clare pentru lăţimea suspensiilor", a precizat Adrian Newey, directorul tehnic al celor de la Red Bull Racing.
La rândul său, James Allison, directorul tehnic al Scuderiei Ferrari, şi-a exprimat interesul pentru această componentă, însă a evitat să-şi exprime opinia cu privire la legalitatea acesteia.
"Nu am văzut încă suspensia în realitate, dar mi-ar plăcea, pentru că arată interesant. Dar până în acest moment am văzut doar poze neclare pe internet", a explicat britanicul.Suspensia spate introdusă de McLaren permite obţinerea unei forţe de apăsare aerodinamică mai mare în virajele lente şi în momentele de frânare, dar şi o viteză mai mare pe liniile drepte prin reducerea rezistenţei aerului.
Via Reuters, GMM
Aia de la Caterham sunt ca o veliera sau ca vapoarele din anii 1600. Asa se faceau vapoarele in trecut... cu un ditamai batul in fata. Ca sa intelegeti de unde s-au inspirat http://media.deluxeblog.it/t/tig/tiger-ken-freivokh-design/Tiger_1.jpg
http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1139.html