Chiar dacă anterior cei de la Renault au afirmat că limitarea nu va avea un efect negativ, Luca Marmorini, şeful motoarelor Scuderiei Ferrari, se teme că piloţii vor ajunge în situaţia de a pilota "la consum" pentru a putea termina cursa.
"Ferrari simte ca acest lucru ar putea reprezenta un pericol. Ne place ca Formula 1 să ia în considerare eficienţa, dar nu ne place ca Formula 1 să fie un sport în care parcurgi 50% dintre tururi la relanti", a declarat el citat de publicaţia F1Fanatic.
Pe lângă eficienţa la consum, noile motoare trebuie să fie mult mai fiabile, întrucât pot fi utilizate doar cinci pe sezon fără penalizări. Marmorini atrage atenţia că această regulă va reprezenta de asemenea o provocare pentru constructori."Va fi dificil să ai parte de un sezon fără probleme, având în vedere că vorbim despre patru sau cinci mii de kilometri pe unitate, adică aproape dublu decât în prezent. În plus, în cele mai multe cazuri, echipele vor amplasa unitatea turbo în partea centrală din spatele monopostului, aproape de sistemele electronice. Temperaturile vor ajunge la 1000 de grade Celsius şi nu va fi uşor să le gestionezi. Gestinarea temperaturilor va fi una dintre zonele în care va trebui să muncim din greu", a adăugat el.
Via F1Fanatic
inca o idee: sa monteze pedale, daca raman fara benzina sa poata ajunge la finis