Ferrari "schimbă" numele monopostului în F150th Italia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La numai câteva ore după ce constructorul auto Ford a dat în judecată Ferrari pe motiv că utilizează pentru monopostul pentru sezonul 2011 un nume identic cu cel al unui popular pick-up american, italienii au reacţionat şi au anunţat o uşoară schimbare a acronimului.
Potrivit unui comunicat oficial de presă, numele monopostului Ferrari pentru sezonul 2011 este F150th Italia şi va fi dezvăluit vineri în cadrul unui eveniment de presă ce va avea loc la Maranello şi va fi transmis pe site-ul oficial al echipei.
În comunicatul de presă, Ferrari nu a făcut nicio referire la procesul intentat de Ford, iar preşedintele Luca di Montezemolo susţine că schimbarea vine să evidenţieze patriotismul Scuderiei cu ocazia împlinirii a 150 de ani de la unificarea Italiei.
"Ferrari este expresia excelenţei, talentului şi creativităţii italiene. Toţi bărbaţii şi toate femeile care pun atâta efort şi pasiune în munca de la Maranello împart mândria şi responsabilitatea de a reprezenta ţara noastră în jurul lumii şi, în acest spirit, alegem să dedicăm acest monopost unui eveniment atât de important în istoria Italiei", a precizat Montezemolo.
Ferrari a modificat numele monopostului din F150 în F150th Italia în toate ştirile publicate pe site-ul oficial din 25 ianuarie până în prezent, precum şi numele secţiunii speciale dedicate maşinii.
Via | Ferrari
"de la telefoane mobile(apple vs cisco), procesoare de ultima generatie, denumiri de sucuri samd IDENTITATEA DE MARCA a primiat pt orice producator de RENUME!
Chiar daca sunt sau nu pe acelasi segment brandul trebuie protejat pt a nu crea precedente in primul rand! CA O COMPARATIE : CE URAT FAC ROMANII CAND SUNT CONFUNDATI CU ROMANES !!!!
Ford comercializeaza F150 de 30 ani este logic sa actioneze astfel, greseala sta in dreptul celor de la ferrari care ar fi trebuit sa se astepte la aceasta reactie!....
Cei 100k USD sunt simbolici atat timp cat " În 2010, constructorul de peste Ocean a obţinut un profit net de 6.6 miliarde de dolari, cu 3.8 miliarde de dolari mai mult decât în 2009.
De asemenea, rezultatul exerciţiului financiar încheiat la finele lui 2010 este cel mai bun din ultimul deceniu al companiei.""
P.S.: Nu te agita prea tare, ala e un cretin.
Din pacate, printre noi traiesc si cei carora nu li se pare foarte clar ca a copia un brand, un nume, o marca este o greseala (mai mult - raspunsul oficial este unul ironic...). Traim in Romania, patria marinarului ales, cum sa nu existe dinastia? Am mai zis ca in ultimul timp mi se pare ca Ferrari sunt macaronari de 2 bani, vad ca nu m-am inselat. Puteau foarte bine sa spuna ne pare rau, o sa schimbam numele imediat si toate astea nu de frica sutei de mii de euro (care by-the-way nu imbogatesc Ford, n-aveti teama) ci doar din respect pentru toata lumea.