Ferrari renunta la dezvoltarea monopostului F60

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 13.07.2009
Stefano Domenicali a dezvaluit ca incepand din urmatoarele zile Ferrari isi va concentra intreaga atentie pe dezvoltarea monopostului pentru sezonul viitor.

Ferrari este intr-o revenire de forma dupa debutul dezastruos de sezon, reusind la Nurburgring cel de-al doilea podium al sezonului. De asemenea, Scuderia vizeaza locul 3 in clasamentul constructorilor, ocupat in acest moment de Toyota.

Cu toate acestea, Stefano Domenicali a dezvaluit ca Ferrari isi va reorienta intreaga atentie spre sezonul urmatorul, pentru a evita problemele din 2009.

"Se va intampla foarte curand. Am inceput deja sa lucram la noul proiect, iar in urmatoarele doua saptamani ne vom concentra pe acesta pentru a ne asigura ca nu pierdem timpul. Stim ca sezonul viitor va fi crucial si vrem sa incepem cu o forma diferita comparativ cu cea de anul acesta. Asa ca este mai degraba o chestiune de zile decat de saptamani", a explica seful Scuderiei.

Italianul justifica aceasta decizie prin faptul ca si celelalte echipe inregistreaza progrese de la cursa la cursa, astfel ca Ferrari nu ar putea sa schimbe intreaga ierarhie a Formulei 1. "Trebuie sa ramanem cu picioarele pe pamant pentru ca nici ceilalalti nu dorm.

Uitati-va ce am vazut in acest weekend cu Renault, McLaren si Force India", a adaugat el.

Via | Autosport

Comentarii (11)

  • NeoGalaxy
    @Ferrari :)
    N-as prea crede. Pare mai mult o strategie ca sa-i fraiereasca pe ceilalti. Evident ca s-ar putea sa mearga :)
    0 0
  • rayn380
    ....
    Neo, bag de seama ca tie iti place sa te amagesti singur, mai exact iti place sa te imbeti cu apa rece.....Hai Noroc :))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @rayn380
    Ferrari doresc locul 3... daca abandoneaza masina... de ce mai zic ca isi doresc locul 3? Sau ma rog... de ce mai anunta dezvoltari? Nu cred ca vor obtine vreo victorie dar puncte ar mai putea. Cu putin noroc s-ar putea si o victorie cine stie.
    0 0
  • ctlnmihai
    Ferrari renunta la dezvoltarea monopostului F60
    eu cred ca e o decizie buna daca renunta la dezvoltarea monopostului actual..Cu o victorie in plus sau minus nu mai conteaza ..Deja eu cred ca au gresit cand practic au construit un monopost nou F60B dupa primele curse din szonul actual..mai degraba ar fi adaugat treptat update-uri la monopostul F60
    0 0
  • NeoGalaxy
    @ctlnmihai
    Si cand te gandesti ca prostia de la inceput a fost ca au investit masiv in Kers... care are cateva avantaje.. dar nici unul major pana acum.
    0 0
  • ctlnmihai
    @NeoGalaxy
    Nu kers-ul a stricat monopostul ferrari si cred ca e vorba de aerodinamica masinii desi in teste ferrari a mers mai bine spre deosebire de mclaren care au proiectat naspa monopostul de la inceput..Scuza ca atat Ferrari si Mclaren s-au batut pana
    la sfarsit se poate invoca..Pe de alta parte sa te apuci de monopostul ptr. 2010 e iar o loterie daca stau bine sa ma gandesc din cauza modificarii regulamentului si a disputelor dintre Fia si Fota.. Nimic nu e sigur in F1 din pacate si cred k nici conducatorii echipelor nu stiu ce sa faca
    0 0
  • renuntare
    Renuntarea, in sensul dorit de Domenicalli, consta in focalizarea majoritatii eforturilor spre proiectul 2010. Este clar ca regulamentul va ramane cel de anul acesta asa ca stiu ce sa proiecteze. Faptul ca se ocupa de proiectul 2010 nu inseamna ca nimeni nu mai face nimic la F 60. Nu vor face modificari spectaculoase dar vor fi evolutii. Cred ca nu ei au aburit-o cu renuntarea. Mc Laren a declarat ca nu mai mizeaza pe anul acesta si cu toate astea au adus in Germania modificari importante. prin aceasta decizie se acorda atentie speciala proiectarii elementelor modelului 2010. Posibil ca la testele de vineri sa vedem ca se testeaza, de anul acesta, elemente pentru masina de anul viitor. In ce priveste KERS eu sunt sigur ca a devenit un handicap din momentul in care nu a mai fost obligatoriu. Asta pentru ca cei fara sistem dispun de o greutate de vreo 40 kg pe care sa o foloseasca la echilibrarea masinii. Apoi si prezenta dispozitivului impune anumite restrictii de forma in zona respectiva deci influentand si aerodinamica de detaliu a masinii.
    0 0
  • heey !!!
    eo aveam o echipa formata acum s-au schimbat...am toyota in loc de ce alesesem...frate am inteles ca se fac schimbari dar avem dreptul sa facem schimbari in echipa dupa ce grupele au fost realese...nu sa mi se puna o echipa la intamplare asa cum vreti voi
    0 0
  • @screamy_b
    La gold ai Toyota din simplul motiv ca inainte ca aveai Red Bull, echipa care a fost transferata la Platinum. Toti cei care aveau Red Bull la Gold au primit din oficiu echipa cu cel mai mare punctaj dintre cele ramase in grupa respectiva. Lucru valabil pentru toate schimbarile survenite.
    0 0
  • pai da nu inteleg
    de ce nu pot sa fac schimbari? uite cate puncte am pierdut cele de pe urma celor de la red bull si bmw sauber...asa ma gandeam sa pot sa-mi fac schimbarile...dar nu pot
    0 0
  • Parerea mea
    Atata timp cat regulamentele ptr sezonul 2010 nu au fost intocmite si validate nici o echipa nu poate incepe sa lucreze la dezvoltarea monoposturilor de anul viitor.Probabil ca cei din FOTA au doar o idee de ansamblu despre cum sa inceapa proiectarea si realizarea monoposturilor de anul viitor,dar nu trebuie uitat ca nu s-a hotarat nimic.In scurt timp dihonia isi va face aparitia si in sanul FOTA.Vor incepe discutiile si certurile intre echipe ptr fiecare chichita din regulament,ptr ca fiecare echipa doreste sa isi asigure un avantaj prin interpretarea in folos propriu a regulamentelor.Se poate repeta situatia de anul acesta.Chiar daca regulamentul de anul viitor va fi asemanator cu cel de anul asta,nu trebuie uitat faptul ca in F1 de azi micile detalii fac diferenta.Oricum se va termina tot circul asta cu FOTA, Max si Bernie in rolurile principale F1 va avea de suferit anul viitor mai mult ca in alti ani din cauza pierderii foarte mari de timp care in opinia mea nu mai poate fi recuperata.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru