Ferrari a anunțat la sfârșitul Marelui Premiu al Canadei că intenționează să facă apel la penalizarea de cinci secunde primită de Sebastian Vettel în timpul cursei, în urma căreia pilotul german a pierdut victoria în favoarea lui Lewis Hamilton.
Cu toate acestea, Ferrari a decis să renunțe la ideea formulării unui apel, în condițiile în care termenul limită expiră joi. Potrivit unor surse neoficiale, decizia Scuderiei are la bază o prevedere din Codul Sportiv Internațional, potrivit căreia o echipă nu are dreptul de a face apel la o decizie care a fost luată în timpul cursei. Cu alte cuvinte, un apel făcut de Ferrari urma să fie respins înainte de a fi judecat.
Pe de altă parte, o serie de surse apropiate Scuderiei susțin ca Ferrari caută noi dovezi prin care să anuleze penalizarea. De altfel, regulamentul FIA prevede că o penalizare toate fi contestată în cazul în care apar dovezi noi cu privire la nevinovăția acesteia, chiar dacă a fost dictată în timpul cursei.
Prin urmare, inginerii caută date telemetrice prin care ar putea convinge forul mondial că Vettel a primit pe nedrept penalizarea de 5 secunde în urma căreia a pierdut victoria.
De asemenea, o altă veste bună pentru Ferrari este că echipa poate depune contestația respectivă în maxim 14 zile de la publicarea rezultatelor finale, adică până în ziua cursei de pe circuitul de la Paul Ricard.Un purtător de cuvânt al Ferrari a confirmat că echipa caută noi dovezi. "Încă lucrăm la asta și colectam mai multă dovezi", a declarat un purtător de cuvânt al echipei italiene.
+/- 7 puncte in tolba lui vettel nu-mi schimba nicidecum proiectia asupra sezonului 2019 , hazliul si ridicolul deciziei FIA avand ca si consecinta impardonabila decaparea ferrari in gp-ul canadian imi lasa insa un gust suficient de amar incat sa ma impiedice sa-mi continui acest comment pe AM-motorsport
As indraznii sa afirm ca frustrarea si-a zis cuvantul aici, iar afirmatiile unor mari piloti precum Villeneuve, Buton sau Hill sunt mai mult decat argumente in defavoarea necunoscutului Pirro.
E foarte frumos sa spunem ca ei fac racing, vettel ar trebui sa isi asume greseala si cu asta basta
Spectacolul nu inseamna sa iti aperi pozitia no matter what.
By the way, Hamilton s-a jucat cu el. Oricum trecea de el. El si-a menajat masina. Ganditi-va cat de usor a topit cele 4 secunde, acel ecart de dupa pit-stop
Pe de alta parte si in sezoanele anterioare, Ferrari se apropiau foarte mult de Mercedes dar nu puteau depasi.
Ce vreau sa zic, fara a denigra vreun pilot, este ca una este sa te apropii cand probabil cel din fata face management de pneuri si apoi sa nu poti depasi. Asta a declarat si Lewis, ca nu a putut depasi pe niciunde!
Si nu prea cred ca Ferrari se va mai afla vreodata in sezonul acesta in capacitatea de a castiga o cursa.
Acum cred că cel mai bine e să cunoaștem că mai apreciabil e cel ce cade și cu propia putere se ridică, decât altul luat de brațe și ridicat de alții. Ăsta s-ar numi "parvenit", așa că-i urez în continuare lui Vettel și echipei Ferrari putere și voință de a lupta!
Haideti sa comparam merele cu perele, ca sa ne aflam in treaba!
Sa inteleg ca marele pilot Vettel nu a putut controla monopostul in momentul iesirii de pe iarba la viteza de 84 km/h?
Apropo ... o fi din cauza ca Nakajima are mai multa rezonanta decat Kbayashi in Japonia. Sau o fi iar din cauza lui Alonso? Alonso a declarat ca nu trebuia sa castige ca altii au fost mai buni. Daaar, a si avut mult ghinion saracul de el, sa se mai bucure si el ... Deh, hotul gaseste intotdeauna o scuza. Dar stau si ma intreb, cand a avut alonso ghinion? In 2005 ghinionul l-a avut Kimi. In 2006 ghinionul l-a avut Schumacher. In 2007 ghinon ca Hamilton a fost mai bun. Dar stai, ca nici asta nu e ghinion, e altceva. In 2010 l-a batut Petrov iar in 2012 nu avea nici macar ritmul lui Massa in Brazilia in ultima cursa. Nope, nici asta nu e ginion. Ghinion ca a venit Vettel la Ferrari? Nu, nici asta nu e ghinion, e concurenta. Ghinion ca a refuzat Mercedes in 2016? Nu asta e pomana refuzata. Apropo de pomana, hai la Toyota ca aia dau pomana in perioada asta.