Ferrari recrutează specialişti în aerodinamică de la McLaren

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 03.01.2012
Ferrari a recrutat în ultimele luni mai mulţi specialişti în aerodinamică de la McLaren, în încercarea de a îmbunătăţi radical performanţele monopostului.

Ferrari nu a mai câştigat niciun titlu mondial al piloţilor din sezonul 2007, unul dintre principalele motive fiind schimbarea radicală a regulamentului tehnic începând din 2009 şi creşterea importanţei aerodinamicii în performanţele unui monopost.

În încercarea de a remedia aceste defecte în perspectiva sezonului 2012, Scuderia a demarat în ultima perioadă o amplă campanie de recrutări de personal specializat în aerodinamică, reuşind să aducă mai mulţi ingineri de la McLaren. Cel mai sonor nume a fost cel al lui Pat Fry, însă britanicul a fost urmat în ultimele luni de Giacomo Tortora, Rupad Darek, Chris Heal şi Lawrence Hodge.

Ultimele zvonuri au indicat că Ferrari a reuşit să-l recruteze şi pe Bdukoski Martin, însă McLaren a negat aceste informaţii, dezvăluind că inginerul şi-a luat doar o perioadă de vacanţă de la actualul său rol în cadrul echipei.

"Întotdeauna încercăm să recunoaştem nevoile individuale ale angajaţilor noştri.

Martin nu este nici primul şi nici ultimul care alege să facă un an de pauză în Formula 1. Când va reveni la muncă în cursul acestui an se va ridica alături de noi la înălţimea provocărilor cu forţe proaspete", a precizat Jonathan Neale, directorul executiv al McLaren.

Chiar şi fără aducerea lui Martin, Ferrari a reuşit să recruteze în ultimele luni patru specialişti în aerodinamică de la McLaren. Aerodinamica a reprezentat principalul defect al monopostului Ferrari în ultimii ani, lucru evidenţiat de rezultatele modeste.

Via | TheF1Times | F1Enigma

Taguri: Ferrari, McLaren

Comentarii (8)

  • AndreiF1
    @McLaren
    Imi este absolut de neinteles cum niste ingineri McLaren vin sa lucreze la Ferrari, care daca ne luam dupa acest forum si inca cateva de prin Uk, este cea mai urata echipa de Formula 1 din istorie. Plus are doi piloti slabi... Ciudat nu? Sau poate realitatea nu este cum se chinuie anumiti s-o deseneze? Poate Ferrari, departe de acele injurii aduse de diferiti, este o oportunitate pentru altii, pe care probabil multi nu o inteleg. Sau poate inginerii au fost impresionati de legatura dintre Alonso si ingineri cine stie.
    4 2
  • cosmin
    asa cum majoritatea pilotilor viseaza ca intro zi sa piloteze pt ferrari poate asa si ingineri viseaza sa lucreze pt ferrari
    5 1
  • salut
    sau poate ca este doar o chestiune de bani,iar fiindca sunt profesionisti,aleg sa mearga unde se plateste mai bine!Nu va imbatati cu apa rece,ca parca vad ca odata ce raspund la anumite intrebari legate de monopost,RBR schimba intrebarile si sunt iar in offside,cei de la Ferrari!
    Oricum integrarea celor 4 se va face greu,pentru ca mai degraba se schimba ei,decat cei 80 din jurul lor,asa ca lucrurile raman aceleasi!
    4 0
  • emerson
    Asa cum pilotii merg de la o echipa la alta si tehnicienii,inginerii,pleaca la o echipa sau alta,fiecare cu motivatiile personale de a ramane sau pleca,fara ca cei dinafara sa afle care sunt motivatiile. Si ei sunt oameni,ca noi. Cati afla pt.ce ramanem sau plecam la alta firma? Cine si cand,schimba ceva,depinde de f.multe lucruri:stiinta,determinare,motivatie,inspiratie,noroc...toti schimba,dar,depinde cine gaseste solutiile/combinatiile cele mai bune. Nici RBR nu va fi pe veci in fata. Toti au perioade mai bune sau mai rele,e destul sa se deregleze ceva in echipa,ca totul sa se duca... Lotus,Ferrari,Mc Laren,Williams si din nou,unele din cele enumerate,au avut perioade de dominare,urmate de perioade,mai mult sau mai putin slabe. Sa nu uitam ca la Ferrari,abia dupa venirea lui Schumacher,Todt,Brawn,cat de mult au evoluat,pana atunci si dupa ei,lucrurile n-au mai mers. Cei 80,se vor schimba,daca cei 4,vor face treaba si toti vor fi obligati sa tina ritmul. Multi dintre ei au lucrat cu cei enumerati,deci stiu cum trebuie lucrat.
    0 0
  • AndreiF1
    @Sick
    Inginerii sunt de la McLaren nu de la RBR :) Si faza asta cu schimbatul nu se face peste noapte. Nu-s prosti cei de la Ferrari, stiau ca stau prost la capitolul aerodinamica si exact la asta cauta sa recruteze :)
    0 0
  • AndreiF1
    mai incearca si varianta asta si apoi il aduc pe Hamilton. Sau pe Button.
    0 3
  • salut
    tocmai nu au ales bine!Trebuiau sa se respecte si sa anunte ca au recrutat de la RBR,nu de la un 'apartament'diferit,ci de la un'etaj' diferit
    1 0
  • Aloooo
    De ce nu precizati faptul ca in afara de Heal toti ceilalti nu mai lucreaza la Mclaren inca de la jumatatea sezonului 2011. Au fost pusi pe liber cum s-ar spune. Mclaren avanseaza in locul lor ingineri de 35-40 de ani din cadrul organizatiei.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru