Stefano Domenicali, şeful Scuderiei, afirmă că fostul campion mondial manifestă un interes semnificativ mai mare pentru munca din afara circuitului. Italianul afirmă însă că această atitudine are la bază conştientizarea faptului că are un coechipier puternic în persoana dublului campion mondial Fernando Alonso, care a fost liderul echipei începând din 2010.
"L-am descoperit mai matur, ca noi toţi, mai experimentat şi foarte apropiat de echipă. A venit des la fabrica şi practic va reveni la Maranello în fiecare săptămână. Este conştient de capabilităţile sale. Kimi ştie în ce echipă concurează, ştie că este o provocare importantă pentru el, ştie că trebuie să-i facă faţă unui as precum Alonso, cu care va trebui să lucreze îndeaproape", a precizat el în cadrul unui interviu acordat publicaţiei italiene Gazzetta dello Sport.
În plus, Domenicali afirmă că tocmai aceste calităţi au determinat Ferrari să-l readucă la echipă pe Raikkonen, chiar dacă acest lucru a însemnat să aibă doi campioni mondiali."Deciziile noastre sunt luate raţional, nu emoţional.
Am considerat că este necesar să-l combinăm pe Alonso cu un pilot cu mai multă motivaţie şi cu experienţă care să gestioneze un sezon dificil precum acesta. Un pilot care ştie să gestioneze presiunea de a forma echipă cu Alonso şi de a concura cu Ferrari, care este întotdeauna sub lumina reflectoarelor şi pentru care locul doi reprezintă o tragedie. Nu mulţi piloţi au aceste calităţi. Rezultatele de pe circuit ne vor spune dacă am luat decizia potrivită", a adăugat el.
Speach frumos, desi asta cu "A venit des la fabrica şi practic va reveni la Maranello în fiecare săptămână." mi se pare o prostie! Adica pilotii trec pe la fabrica o data pe saptamana?
In rest? Somn de voie?
Daca vor lasa cei doi piloti sa lupte chiar si unul impotriva celuilalt doar Ferrari va avea de castigat. Desigur, numai sa nu faca ce a facut anul trecut Checo cu Button, sau Kimi cu Grosjean in vreo doua cazuri. Fair play please!
Let the show begin!
Poate ca Alonso s-a impus in fata lui Massa, dar in realitate diferenta nu e atat de mare. Asta pentru ca fiecare pilot se descurca mai bine pe anumite circuite si daca Massa ar fi avut statut egal in fiecare cursa, l-ar fi batut pe Alonso in unele din ele, dar asa, servant si atat de la inceputul sezonului, normal ca soarta i-a fost pecetluita
Cei mai buni simraceri nici nu incearca alt simulator sau alta masina daca vor sa scoata totul din masina cu care sunt in campionat. Se formeaza o mai buna conexiune cu masina astfel. Dar depinde cat de dese sunt cursele. Trei saptamani mi se pare mult, mai bine ceva simulator intre curse.
In afara de asta, mai sunt cateva chestiuni de luat in seama. Anumite upgrade-uri din campionat pot da masinii alt comportament. Poate fi de folos sa ai ceva idee dinaintea weekendului cursei. In sfarsit, important e cum prefera pilotul pana la urma, dar obiectiv vorbind, nu ca mai bine pazesc rusoaica sau merg la o bauta (nope, n-am nimic impotriva, traiasca si rusoaica traiasca si bauta)