Directorul tehnic James Allison este optimist cu privire la abilităţile echipei de a înregistra progrese atât în privinţa performanţelor motorului, cât şi în ceea ce priveşte aerodinamica.
"Punctele de reper pentru 2015 sunt destul de simple: anul trecut am fost prea lenţi, nu suficient de competitivi, aşa că trebuie să facem un monopost mai competitiv. Ca întotdeauna, asta înseamnă multă forţă de apăsare aerodinamică, mulţi cai putere, o bună manevrabilitate, aşa că am lucrat la toate aceste trei aspecte. Regulamentul pentru 2015 a inclus schimbări majore, astfel că cel pentru 2015 este proaspăt. Mai există oportunitatea de a găsi performanţe în unitatea de propulsie, dar şi pe partea de aerodinamică", a declarat britanicul pentru site-ul oficial al Scuderiei.
În plus, Allison are veşti bune pentru fani şi în privinţa aspectului estetic al monopostului, ca urmare a noului regulament pentru partea frontală."Noul regulament a schimbat modul în care trebuie să împachetăm partea frontală a monopostului sau modul în care arata aripa faţă, dar nu este ceva major. Monopostul din acest an arată cu siguranţă mult mai bine decât monopostul de anul trecut: este mai drăguţ în jurul părţii frontale, mai îngust spre spate, astfel că este un monopost frumos", a adăugat el.
Ferrari va prezenta fotografii oficiale cu noul monopost în 30 ianuarie.
Via Ferrari
Comentarii (3)