Ferrari promite o "reacţie imediată" în Malaezia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari a fost considerată principala rivală a celor de la Red Bull înainte de startul noului sezon, însă echipa a înregistrat rezultate modeste în cursa de debut din Australia.
Fernando Alonso a ocupat doar poziţia a patra, în timp ce Felipe Massa s-a clasat pe şapte doar după ce a câştigat două poziţii ca urmare a descalificărilor suferite de piloţii Sauber. Stefano Domenicali, şeful Scuderiei, a admis că rezultatele Scuderiei au fost mult sub aşteptări comparativ cu cele ale rivalilor de la Red Bull.
"Nu are niciun rost să negăm că plecăm dezamăgiţi din Australia. Nivelul nostru de performanţă nu a fost la înălţimea celor mai buni, în special comparativ cu Red Bull. Acum trebuie să studiem totul cu atenţie pentru a afla ce ne-a împiedicat să fim atât de competitivi pe cât ne aşteptam", a declarat Stefano Domenicali, şeful Scuderiei.
Ferrari a identificat deja cel puţin o problemă, şi anume forţa de apăsare aerodinamică de pe partea frontală a monopostului, iar Domenicali este încrezător într-o reacţie rapidă a echipei la Marele Premiu al Malaeziei de peste două săptămâni.
"Trebuie să reacţionăm imediat, începând cu cursa următoare din Malaezia.
Una dintre principalele teme este nivelul forţei de apăsare aerodinamică de pe partea frontală. Trebuie să aflăm de ce nu am obţinut pe circuit ceea ce a fost prezis de date. Unul dintre puţinele puncte pozitive a fost fiabilitatea, în special a motorului şi a sistemului KERS", a mai precizat el.Via | ESPNF1
Si apropo, Ferrari nu inseamna Alonso!!!!!
Eu sunt fan Schumacher și știam că nu o să fie ceva de "capul" mașinii Mercedes, mai mult, nu cred într-o revenire spectaculoasă a germanului, dar sunt bucuros că este pe pistă (atunci când este) și țin cu el. Asta fac de aproape 20 de ani.
Oricum la mașina pe care o are nu știu dacă o să vedem adevărata capacitate a lui Schumi, dar este posibil să fie total expirat și să nu poată mai mult. Oricum mașina contează foarte mult, vezi Button și de ce nu Vettel.
Nu sunt piloții mei preferați, dar Hamilton și Alonso sunt piloți foarte buni, au demonstrat și demonstrează asta. Mai este și Kubica, care din păcate nu este "disponibil". Dar cred că cei trei sunt cei mai buni piloți ai generației. Poate și Vettel, dar pe cea mai bună mașină este usor să faci spectacol. De ce nu sunt căzut pe spate de Vettel. Pentru că cu mașina aia un "schumacher tânăr" termina campionatul pe Hugaroring, nu în ultima cursă a anului. Poate dacă se maturizează puțin.
Cert este ca Alonso a fost suficient de bun ca sa profite de materialul de concurs cand a avut unul. Dar multi altii au facut si pot face asta, multi altii ii dau in freza daca ar fi in aceeasi echipa. Vezi, lucruri realiste nu povesti fan-tastice cu zane si eroi cum visezi matale si alti cativa.
in 2006 tot multe echipe pe Michelin, doar Ferrari pe Bridgestone. Oricum, s-a zbatut degeaba Ferrari, Michelin a facut diferenta, plus ghinionul lui Schumacher din Japonia. Uita-te numai la rezultatele din calificari. O mare de michelin, singura cu Bridgestone mai in fata era Ferrari doar prin Schumacher. Celelalte doua sau trei echipe cu bridgestone erau in spate. Oricum, presa vremii era plina de 'michelin mult superioare bridgestone'.
Inteleg ca te-am ranit fanule Alonso, dar realitatea e ca Alonso e slabut acum, si e unul din pilotii care au profitat de o mare oportunitate, nu e un pilot de superclasa, e pe acolo in prima parte a pilotilor F1 dar nu pe podium ca nu e loc. Sunt altii mai valorosi, fie ca iti place, fie ca nu. Bye!
O sa plece Alonso al tau cu coada intre picioare de la Ferrari mai curand decat crede. Ferrari sufera acum de sindromul postschumacher. Cauta un inlocuitor dar realitatea este ca nu exista asa ceva printre pilotii actuali. Isi va devora toti pilotii pe care ii va aduce in acel scop, pentru ca nu vor putea fi la inaltime.
Citesc cateva reviste din Anglia si urmaresc ori de cate ori pot emisiunile celor de la BBC despre F1 - parerea unanima il plaseaza pe Alonso in top 3, iar peste jumatate dintre cei care isi dau cu parerea, una totusi avizata (inclusiv David Coulhard, Eddie Jordan, Stewart) sunt de parere ca este cel care poate face diferenta in elita pilotilor.
Sunt de acord sa nu simpatizati individul, sa va fie chiar antipatic, dar sa afirmi despre pilot ca ar fi slab iti cam da de gol lipsa unui minim obiectivism.
Offtopic, pentru cei care gusta o minima analiza a cursei facuta de Ferrari la Melbourne: in comparatie cu anul trecut strategia de intrare la boxe a fost bine pusa la punct si a avut initiativa; in topurile 5 de viteza pe fiecare sector apare masina Ferrari (Alonso) semn ca masina nu mai sufera de lipsa niciunui punct forte ca anul trecut cand nu avea nici viteza de top pe linii drepte, nici gripul cel mai bun in viraje - era mediocra dar nu prezenta puncte slabe. De notat ca folosesc un sasiu ff asemanator cu cel de anul trecut (poate cel mai lung ca ampatament) si pierd foarte mult timp in penultimul viraj al traseului - in calificari au pierdut intre 0.6 si 0.8 numai in acest viraj pe fondul unor anvelope inca insuficient incalzite in 2 ture; in cursa nu s-a manifestat aceiasi diferenta dar oricum pareau ca se chinuie inca in acel viraj.
@ Perez produce surpriza la Barcelona Timpul reusit de Perez nu este chiar o surpriza, de ieri se anunta :) Iar Ferrari, ma bucura ca se tin serios de teste si o fac foarte bine pana acuma! Cat despre fanii McLaren... vad o "silence" pe toate fronturile, care nu poate decat sa ma bucure. Le doresc sa fie "silent" tot sezonul si poate sa isi restranga comentariile "anonime" pline de frustrari. Se poate si fara zic eu
ipocrizie marca Neogalaxy..Pretinde fanilor Mclaren să nu se bucure
când el se bucura de ghinioanele echipei Mclaren încă dinaintea începerii sezonului.P.S. așteptam un comentariu după prima cursă dar ca de obicei când favoriții tăi nu prea merg tu ,taci ....
Deci Alo poate sa se laude cu titlurile lui, si Hill are unul. Plus ca a trecut ceva timp din 2006. Deci e un pilot bun dar slab relativ la cativa mai buni decat el.
E minunat sa vezi atatia campioni mondiali pe circuit... iar revenirea lor la forma maxima nu va intarzia sa apara.