Ferrari a prezentat vineri primele imagini digitale cu noul monopost cu care va concura în sezonul 2019 al Formulei 1.
Monopostul Scuderiei este în continuare predominant roșu, dar un roșu mat, cu câteva elemente de culoare neagră.
Pe numele său complet Ferrari SF90, monopostul respectă noul regulament tehnic adoptat în special pentru aripile față și spate.
Cu o linie de piloți formată din multiplul campion mondial Sebastian Vettel și tânărul Charles Leclerc, Ferrari speră să spargă gheața în 2019 și să obțină primele titluri din noua eră V6 turbo.
Parcursul italienilor în acest sezon de Formula 1 va fi supervizat de noul director de echipă Mattia Binotto, cel care l-a înlocuit de curând pe Maurizio Arrivabene.
“În 2018, echipa a avut realizări bune. Această mașină este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție. Am încercat să forțăm limitele și să fim cât mai inovatori. Am muncit mult și ne place rezultatul,” a declarat Binotto, la dezvelirea monopostului SF90.
Ferrari se pregătește acum să meargă la testele de la Barcelona.
Prima sesiune de teste a noului sezon va avea loc în perioada 18-21 februarie, în timp ce a doua sesiune se va desfășura în perioada 26 februarie - 1 martie, iar ambele vor avea loc la Barcelona.Lansări monoposturi 2019:
● Haas: 7 februarie
● Toro Rosso: 11 februarie
● Williams: 11 februarie
● Renault: 12 februarie
● Red Bull, Mercedes: 13 februarie
● McLaren: 15 februarie
● Sauber: 18 februarie
Via Ferrari, F1
Monoposturile sunt de prezentare. Aripa fata se modifica la fiecare circuit in functie de mai multi factori.
Mie personal imi place masina dar nu avea ce sa fie atat de spectaculos deoarece stiam ca va fi mult rosu. Abia astept sa inceapa campionatul.
@...vb de MERCEDES si gayul de cra cra...banuiesc
Astept testele ca sa vad masinile reale. Stie cineva un site unde pot fi urmarite live, in afara de sky, care cand merge, cand nu ?
Desi in imagini pare mai aprinsa culoarea, mai mult ca sigur e aceeasi rosso corsa, iar culoarea si/sau aerodinamica conteaza mai putin daca la sfarsitul zilei te urci pe cea mai inalta treapta a podiumului, pentru ca nu colectia primavara-vara de la Milano.
Si mie mi se pare partea frontala parca taiata cu ciobul.
Pacat de Leclerc, cariera irosita. Mai bine ramanea la Sauber, nu are rost sa vii nr 2 la o echipa mare.
Daca vreti sa dati exemplul lui Hamilton-Alonso 2007, acolo Hamilton a venit la echipa cu tot sprijinul echipei, situatie complet diferita.
Asa cum si Base a castigat ultimele lui alegeri cu lumina stinsa :)))))
It`s just e feeling
PS: O sa ne umeasca Kimi cu performantele lui, veti vedea
Alonso este cel care pretindea statut de pilot nr 1 doar pentru background si indiferent ca era mai lent in qual. Favorizarea ceruta si neprimita de Alonso a fost tradusa de acesta drept defavorizare.
Da...poti spune si ca Lecrerc e nr 2 dar e tanar, are ce invata, probabil ii mai acorda o sansa lui Vettel, totusi e campion mondial, nu il poti arunca ca pe un rebut.
Daca va creste Lecrerc si va fi peste Vettel, echipa va incepe sa traga si cu el, Vettel va pleca singur. S-a vazut la Rbr, desi si acolo Vettel avea contractul semnat cu Ferrari de pe la mijlocul sezonului, cam exact cand Ricci castiga cele 3 curse in 2014.
Pacat de Leclerc ? Sunt convins ca daca va fi mai rapid decat Vettel, nimeni nu-l va da la o parte. Spre deosebire de Bottas, care a fost dat din calea lui Hamilton, indiferent daca a fost mai rapid, sau nu ...
Nici Schumacher si nici Alonso nu mai erau ce au fost daca stateau in umbra cuiva. Daca tot voiau un nr 2 de meserie, puteau lua un Sainz, un Perez, un Hulkenberg. Greseala lui Leclerc ca a acceptat rolul de nr 2.
@@ferr1Nu ai cum sa fii mai rapid decat coechipierul daca pleci cu rolul de nr 2. E destul de clar ca Ferrari nu vrea sa functioneze cu echipa divizata si mesajul lui Binotto spune ca vor trage pentru Vettel campion. Nu-mi fac griji, sunt sigur ca Vettel va pierde cu demnitate si in 2019.
Ferrari nu rista sa se ajunga la situatia RBR cand se loveau pe circuit.
E normal ca in primul an Vettel sa fie pilotul nr.1 avand in vedere experienta pe care o are. Daca Leclerc va confirma la anul sau peste 2 ani el va fi pilotul nr.1
Binoto a fost sincer de la inceput sa nu mai existe discutii.
Doar Mercedes o joaca la fileu desi e evident pentru toata lumea ca Bottas e jucaria lui HAM.
https://www.formula1.com/en/video/2019/2/Testing_Day_1__Raikkonen_brings_out_the_red_flags_early.html