Ferrari pregăteşte noi update-uri pentru cursa din India

de Daniel Popescu
Marti, 23.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a efectuat un test în linie dreaptă la Iliada şi va introduce mai multe componente în India, pe lângă noul sistem de evacuare Coandă.

Presa internaţională a relatat recent că Ferrari a utilizat în Coreea de Sud un sistem de evacuare de tip Coandă pe monopostul lui Felipe Massa, care ar urma să fie folosit şi de Fernando Alonso în Marele Premiu al Indiei.

Totuşi, aceasta nu este singura noutate de ordin tehnic pentru cursa de la finalul acestei săptămâni, întrucât echipa italiană a expediat deja în India o serie de componente noi, printre care se numără o nouă aripă spate, frâne noi şi o modificare a plăcilor exterioare ale caroseriei.

Toate aceste componente au fost evaluate de Davide Rigon, unul dintre piloţii Academiei Ferrari, în cadrul unui test în linie dreaptă efectuat în 18 octombrie pe circuitul de la Iliada din Spania. Nikolas Tombazis, şeful de aerodinamică al Ferrari, a explicat că decizia de a face testul de la Iliada a venit în urma problemelor pe care echipa le-a avut cu tunelul de vânt de la Maranello.

Urmareste Automarket
"Când ai probleme cu corelarea între circuit şi tunelul de vânt, cel mai bun lucru este să verifici componentele pe circuit, ceea ce am făcut într-un test în linie dreaptă pe care l-am efectuat săptămâna trecută.
Am obţinut câteva răspunsuri interesante şi câteva trenduri clare despre ce a fost greşit şi credem că am făcut câţiva paşi pentru a rcupera decalajul"
, a declarat grecul.

Noile componente au fost evaluate şi în tunelul de vânt de la Koln al celor de la Toyota. Ferrari susţine că va introduce update-uri în fiecare dintre ultimele patru curse cu scopul de a-l ajuta pe Alonso să recupereze cele şase puncte care îl separă de Sebastian Vettel în clasamentul general.

Via F1Technical

Comentarii (5)

  • mobius
    Nu inteleg cum o firma ca Ferrari nu a reusit in doi ani sa-si rezolve problema tunelului de vant. Probabil in felul acesta pot explica mai usor esecurile. Nu inteleg de ce aduc aceste imbunatatiri abea acum cand mai sunt patru curse, acum cand Alonso este la sase puncte in urma lui Vettel. Atunci cand Alonso avea peste 40 de puncte avans si cand spunea ca monopostul trebuie imbunatatit, Domenicali declara cu nonsalanta ca echipa nu-i poate oferi un monopost capabil cu care sa castige. Unii ma vor acuza din nou de teoria conspiratiei, dar prea nu se leaga lucrurile pentru unii iar pentru altii merg snur. In plus in oricare dintre cursele ramase, Alonso va fi scos din cursa daca va fi nevoie.
    16 5
  • Pai daca este asa cu scosul afara sau abandonul de ce sa nu luam in calcul o singura cursa neagra pentru Vetel, se poate intampla oricui, poate rateaza ceva in calificari, o defectiune, o penalizare, un pilot care il blocheaza in turul rapid? orice se poate intampla, un start ratat, un acrosaj cu Grossjean :)), plus ca urmeaza circuite noi necunoscute sunt unele mai rapide... sunt multe intrebari la cere vom afla raspunsul etapa cu etapa
    12 2
  • x_zone
    ferrari ia-ti gandul de la titlu cu tot cu frustratii tai...
    2 12
  • Conform celor de la Lotus sistemul de evacuare de tip Coandă "permite îmbunatăţirea forţei de apăsare aerodinamică şi care vine cu dezavantajul că reduce puterea motorului pe liniile drepte."
    Cum Ferrari nu e cel mai rapid monopst pe linie dreapta nu imi prea vine sa cred ca e solutia de care au nevoie. Poate impreuna cu un DDRS sa mai compenseze ceva. Au nevoie de o masina mai rapida un pic (la motor nu pot umbla, eventual ceva la setari dar atunci il pot duce usor la limita si exista riscuri mari) si un pic mai buna in viraje. Nu trebuie sa se raporteze la RedBull ci la ceea ce au acum. Sa vedem ce o sa iasa !
    9 1
  • cosmin
    poate vreti sa spuneti ca ferrari au utilizat in corea o imbunatatire a sistemului de evacuare tip coanda pt ca folosesc de ceva vreme sistemul de evacuare tip coanda
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru