Publicaţiile Autosprint şi Auto Motor und Sport au relatat la sfârşitul lunii noiembrie că, nemulţumită de rezultatele oferite de această tehnologie, Ferrari va reveni la suspensia frontală de tip pushrod în sezonul 2014.
Cu toate acestea, publicaţia germană Auto Motor und Sport susţine în ediţia de marţi că informaţia prezentată anterior nu este conformă cu realitatea.
"Iniţial am informat că inginerii Ferrari au decis să revină la suspensia frontală de tip pushrod în noul sezon, aşa cum procedează şi cele mai multe echipe. Din păcate, trebuie să ne corectăm. Potrivit ultimelor informaţii de la Georgio Piola (n.r - expert tehnic), Ferrari va rămâne la suspnsia de tip pullrod şi cu noul regulament tehnic", precizează sursa citată.
"Contrary to previous reports, Ferrari are expected to retain pull-rod front suspension on their 2014"
http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1132.html
PS: Georgio Piola este "expert tehnic" la Auto Motor und Sport Nu la Ferrari.