Italienii au avut o problemă asemănătoare şi pe parcursul sezonului 2011, însă au admis prin vocea designerului şef Nick Tombazis că nu au aflat încă motivele pentru care această componentă esenţială în absenţa testelor nu poate fi utilizată la capacitate maximă.
"Sunt multe motive pentru care tunelul de vânt nu este perfect. Poate fi o problemă de scară, pentru că modelul utilizat în tunelul de vânt este mult mai mic decât monopostul real, iar vântul din tunelul este diferit de a rula monopostul în aer liber. Modul în care aerodinamica funcţionează în F1 este super-complicat şi se bazează pe componente variate şi mici detalii, prin urmare este uşor să facem greşeli. Comparativ cu unii dintre rivalii noştri, tunelul nostru de vânt este mai vechi şi prin urmare nu operează la cel mai înalt nivel în anumite zone", a declarat grecul pentru site-ul oficial al Scuderiei.
Pentru a recupera terenul pierdut, Ferrari intenţionează să introducă update-uri în fiecare dintre ultimele patru curse ale sezonului, o practică rar întâlnită în Formula 1 în contextul în care finalul campaniei are loc departe de fabricile din Europa."Suntem în lupta pentru campionat şi trebuie să continuăm dezvoltarea monopostului. Şi pentru că nu ne bucurăm de un avantaj, nici din punct de vedere al performanţei, nici al punctelor, trebuie să atacăm şi să adoptăm o strategie agresivă pentru dezvoltarea monopostului pentru aceste patru curse, aducând update-uri în fiecare dintre ele pentru a reduce diferenţa şi pentru a lupta pentru victorii şi, sperăm, pentru a câştiga titlurile", a mai precizat el.
Via Ferrari
Ba mie mi se pare ca au inteles. Cu banii Santander ce ati facut? I-ati dat pe salarii babane la anumiti piloti si sefi 'importanti', nu? Same here :)
Acum, ori Ferrari au facut ce trebuie cu banii si se vaita nejustificat, ori dimpotriva. Care din ele?
Deci, Schumacher cu 7 titluri poate fi supa exp.
Alonso, PENTRU CA a castigat titluri, nu poate fi supa exp.
E ceva subiectiv pe aici?
Reconsidera!