Ferrari: “Nu facem publicitate mascata la tutun”
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari a fost acuzata de Instutul European de Sanatate Publica pentru codul de bare care apare pe monopostul F10 si pe combinezoanele pilotilor, institutia considerand ca designul acestuia reprezinta o forma de publicitate subliminala la tutun pentru Marlboro.
Brandul este detinut de compania Philip Morris, care are un contract de sponsorizare cu Ferrari pana in sezonul 2015, in ciuda faptului ca publicitatea la tutun este interzisa in sport pe teritoriul Uniunii Europene.
Ferrari a reactionat la critici si sustine ca acest cod de bar face parte din designul monopostului si ca nu are nicio legatura cu Philip Morris.
“Asa numitul cod de bare face parte din designul monopostului si toate imaginile sunt coordonate de Ferrari, asa cum se poate observa din faptul ca este modificat anual si, ocazional, chiar in timpul sezonului. In plus, daca ar fi fost cazul unei reclame, Philip Morris ar fi trebuit sa aiba drepturi de proprietate intelectuala pentru codul de bare”, se precizeaza in comunicatul echipei italiene.
O alta acuzatie este ca acest cod de bare utilizeaza, pe langa alb si negru, si culoarea rosie, care este similara cu cea a brandului Marlboro.
“Premisa ca un Ferrari rosu reprezinta o reclama la tigari este incredibila: cum se poate analiza alegerea unor alte echipe de Formula 1 pentru a concura cu o schema de culori predominant rosie? Merita mentionat ca rosul a fost culoarea recunoscuta pentru masinile italiene de curse inca de la inceputul sporturilor cu motor.
Daca exista o asociere legata de culoarea rosie, aceasta trebuie facuta cu compania noastra, nu cu partenerul nostru”, se mai precizeaza in comunicatul Ferrari.Via | Ferrari | Foto: Ferrari
Comentarii (7)