Ipoteza este însă minimalizată de Pat Fry, directorul tehnic al Scuderiei Ferrari, care anticipează că cele trei motoare vor avea performanţe aproximativ egale.
"Anul viitor, aerodinamica va fi la fel de importantă precum în ultimii 15 ani. Diferenţele dintre motoare vor fi determinate în primul rând de fiabilitate. Tehnologia este atât de complexă încât cinci unităţi pe an sunt foarte puţine. Nu cred că vor apărea diferenţe mari din punct de vedere al performanţei, poate doar în curse, când consumul de carburant determină puterea", a declarat el pentru publicaţia germană Auto Motor und Sport.
Pe de altă parte, Fry nu exclude posibilitatea ca noul regulament tehnic să permită apariţia unor inovaţii în Formula 1 din partea uneia sau mai multor echipe, care vor avea capacitatea de a exploata la maxim litera regulamentului."Regulamentul aerodinamic este destul de clar, dar am observat câteva moduri de a interpreta diferit lucrurile. Vor exista soluţii pe care nu le-am mai văzut anterior", a adăugat el.
Via Motorsport
Comentarii (2)