Potrivit declaraţiilor directorului tehnic Pat Fry, progresele se datorează în primul rând modificării sistemului de evacuare utilizat pe monopostul F2012.
"Au fost o serie de probleme la începutul anului. Nu vreau să intru în detalii, dar cea mai evidentă a fost sistemul de evacuare care, chiar dacă ne-a oferit o forţă de apăsare aerodinamică rezonabilă, ne-a cauzat şi probleme legate de temperatură. Unele caracterisitici făceau ca monopostul să fie dificil de pilotat şi, întrucât sistemul de evacuare nu funcţiona aşa cum speram, aveam probleme cu forţa de apăsare aerodinamică.
Aşa că am luat decizia de a schimba conceptul sistemului de evacuare. A fost o decizie corectă, pentru că am rezolvat toate caracteristicile cu probleme şi apoi am introdus sistemul de evacuare în Canada", a explicat britanicul pentru publicaţia britanică Autosport.În plus, echipa a modificat şi anumite caracterstici aerodinamice ale monopostului F2012, însă Fry a evitat să intre în amănunte cu privire la componentele care au fost vizate de schimbări.
"Au fost şi alte caracterisitici aerodinamice de care nu eram mulţumiţi, aşa că am schimbat modul de lucru. Am decis să schimbăm radical modul de lucru pentru a încerca să îmbunătăţim şi cu siguranţă strategia funcţionează", a mai precizat el.
Via Autosport
Comentarii (1)