Ferrari mizează pe dezvoltarea agresivă a monopostului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari a anunţat recent că va introduce un update semnificativ pentru Marele Premiu al Europei de peste două săptămâni, scopul final fiind îmbunatăţirea performanţelor şi apropierea de Red Bull şi McLaren.
Totuşi, în contextul în care în special rivalii de la McLaren au reuşit să înregistreze progrese semnificative în ultima perioadă, Scuderia a admis că trebuie să-şi sporească eforturile pentru a-şi atinge aceste obiective.
Primul pas în acest sens va fi să renunţe la îmbunătăţirea sistemului de ventilaţie F-duct, întrucât rezultatele nu au fost pe măsura aşteptărilor.
"Cu siguranţă avem nevoie de mai multă agresivitate. A fost clar că ne-am concentrat prea multe eforturi pe sistemul de ventilaţie F-duct. Am petrecut foarte mult timp şi nu ne-am concentrat pe alte zone ale monopostului. Începând de la Valencia ne vom concentra pe dezvoltarea altor părţi ale monopostului în afara acestui sistem de ventilaţie, pentru că este o componentă complicată care a necesitat foarte multe resurse", a declarat Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari.
Oficialul Scuderiei nu a intrat în amănunte legate de update-ul pregătit pentru Valencia, însă se vehiculează că este vorba despre sistemul de evacuare, unul dintre punctele forte ale rivalilor de la Red Bull.
Ferrari nu a mai câştigat niciun Mare Premiu de la cursa de debut din Bahrain, însă echipa rămâne cu şanse reale în lupta pentru titlul mondial.
De altfel, Fernando Alonso ar fi devenit liderul clasamentului general în cazul în care ar fi obţinut victoria pe circuitul de la Montreal.Via | Autosport
Totusi: de ce nu dezvolta Alfonzo masina?
PS. Nici macar sa copieze un sistem ca F-duct nu sunt in stare inginerii macaronari si ei mai spera la titlu?!?
Sunt pierduti baietii, nu mai stiu de ce sa se apuce sa fie mai rapizi. Sa mearga la FIA cu o valijoara cu banuti!
Din pacate pentru voi cam asta este adevarul! Nu va mai imbatati cu apa rece. Scuteria nu-si va mai reveni anul asta si nici in anii ce vor urma. S-a terminat cu ei!
Draga dmd ai reusit sa ma jignesti desi eu nu am facut-o! Oferta de munca pe care mi-ai facut-o este o mare insulta la adresa mea! De data asta te iert, dar sa nu se mai repete!
Nu stiu daca tu chiar asa gandesti sau doar vrei sa te certi cu fanii Ferrari. Dar daca e vorba despre cearta....ai putea sa lasi Formula 1 si sa comentezi despre fotbal. Acolo toata lumea se cearta...te incadrezi perfect.
Oricum ar trebui sa plangi....gandeste putin....au trecut 8 mari premii si Hamilton, cu o masina superioara celor de la Ferrari, are doar 15 puncte in fata lui Alonso...cu mici imbunatatiri, care cu siguranta vor veni, o sa stea altfel treaba. Si in plus, la Ferrari, in curand se va alege pricipalul pilot, ceea ce nu pot sa spun despre voi sau despre cei de la Red Bull.
Ce te face sa crezi ca m-am stresat sa scriu un comentariu? Mie imi face placere! :)
BobbyNeamu - eu chiar asa gandesc. Eu nu ma cert cu fanii ferari, doar le deschid ochii. Nu ma uit la fotbal, e o prostie. Nu exista nicio dezvoltare agresiva a masinii ferari, sunt doar vorbe lansate de italieni care sunt profesionisti in a bate din gura. Cine sa dezvolte masina, cum? La intrebarea "CUM?" ar fi un raspuns, l-am dat mai sus!
Au trecut 8 curse si ce daca? Cine a castigat primele curse? Care aveau masini mai bune? In niciun caz McLaren nu erau foarte bine pozitionati.
NeoGalaxy - frumos comentariu tau si destul de realist. Din pacate pt tine echipa ferari este debusolata. Ei nu mai stiu incotro sa mearga, au copiat si nu le-a iesit iar acum fac modificari la modificare.
boghybb - Chiar nu vorbesc in timp ce postez! Daca vrei sa nu mai postez roaga adminii sa ma suspende iar daca nu reusesti poate ne intelegem, ai ceva bani? :)
diesel08 - Nu incerca sa le gasesti scuze lui Alonso si Schumacher! TOTI pilotii si TOATE echipele concureaza acum de la egal era nedreapta regula ca unii sa testeze anii de zile iar altii (mai saraci) stateau acasa.
In sesiunile de antrenamente cine ii interzice lui Alonso sa imbunatateasca masina?
KalEl - mi-a placut partea cu castigarea curselor si pe jos :))
Sistemul de ventilatie al celor de la Ferrari trebuie sa se "inteleaga" cu monopostul lor si sa nu duca la schimbarea altor date de pe monitoarele echipei.Intelege ca asta nu e usor.