Şeful Stefano Domenicali consideră că Ferrari este pe locul trei într-un clasament neoficial al testelor şi anticipează ca rivalii de la Mercedes şi Williams sunt în faţa Scuderiei.
"Din ceea ce am văzut până acum, sunt două echipe în frunte, Mercedes şi Williams. După ele am putea fi noi", a declarat italianul.
Pe de altă parte, Domenicali anticipează că echipele vor introduce numeroase update-uri în fiecare dintre primele curse ale sezonului, element care va conduce la o repoziţionare a echipelor pe grila de start.
"Cred că am putea vedea schimbări mari de la prima la a doua şi a treia cursă, pentru că toată lumea aduce update-uri tot timpul.
La început, fiabilitatea va fi esenţială, pentru că fără ea nu putem câştiga puncte. De asemenea, cred că unele echipe care se chinuie în acest moment vor fi capabile să recupereze, în timp ce echipele care au în prezent un uşor avantaj ar putea înregistra o scădere de performanţă şi vor permite celorlalţi să micşoreze diferenţa", a adăugat el.Via F1Fanatic
Ferrari iar o sa faca duble anul asta... pe locurile 5-6.
Nu pilotul trebuia schimbat, ci Domenicalli si mentalitatea sa umila si modesta. Daca de la inceput gandesti ca esti in spatele cuiva, atunci jumatate de razboi l-ai pierdut. Au avut o echipa speciala care s-a ocupat de monopostul din 2014, alta echipa mai lucra la cel din 2013. Au investit in simulator, tunel de vant, l-au adus pe Raikkonen, niste ingineri... si iar in spatele altora. Rusinos.
In primele curse nu va conta atat de mult victoria dar va fi important sa termine cat mai sus posibil in puncte (sa termine cursa). Odata cu dezvoltarea monopostului vor putea avea pretentii mai mari.
Daca este diferenta intre Mercedes si Ferrari nu cred ca este foarte mare sau atat de mare incit sa nu fie recuperabila.
eu am impresia k in calificari nu vor ocupa prima linie, dar la sfarsitul cursei vor fi pe podium ambele masini Ferrari
Si cand va spuneam inca din noiembrie ca toata galagia si fanfaronada care o faceau cei de la Ferrari e doar un foc de paie si ca nimeni nu ii mai crede, ati zis ca vb prostii. Imi spuneati de Rory Byrne, de Allison de simulator de tunel de corelatie de tralala si salala, insa eu am vazut de cativa ani ca Ferrari nu ii in stare sa faca o masina competitiva. Au pasiune, sunt oameni practici, emotionali, au influenta la nivel inalt in F1, dar cand vine momentul ca cei cateva sute de ingineri sa scoata o masina buna, mereu dau rateu, nu din cauza tunelului de vant sau al corelatiei ci din cauza creerelor.
Apropo... We are building an empire...
si totusi pilotii Ferrari vor fi acolo pe podium in Melbourne
cat ... despre McLaren
cu toata "inovatia" lor sunt in spatelele celor de la MB, Ferrari si ... tine-te bine
al doilea "archrival" ... Williams
imperiul 'cela se destrama inca inaite sa se nasca ... nasol
Tu ai vazut ce zic publicatiile italiene. Ca au fost nevoiti sa utilizeze in Bahrain un pachet aerodinamic cu putina apasare aerodinamica deoarece au reale probleme la consumul de combustibil. Acest lucru e demonstra si prin faptul ca desi are oricum mai putini cai putere decar motorul Mercedes (ca or fi 100, ca or fi 75 ca or fi 50, cateva zeci tot sunt) le-a dat clasa pe linia dreapta echipelor motorizate Mercedes. Eu zic ca asta e o mare problema avand in vedere ca motoarele au fost omologate deja pe 28 Feb.
Si tine cont ca Ferrari si-a adus pachetul aerodinamic inca de vineri seara in Bahrain, si le-a montat pe masina, deci ce ai vazut in ultima zi de teste, duminica, vei vedea si in Australia, deci nu pune sperante prea mari.
Mclaren in schimb si-a tinut strans lipite de piept toate cartile. Vor pute pachetul aerodinamic pe masina abia vineri in FP1, in Bahrain testand doar aripa fatza noua, cateva tururi cu Button, fara set-up doar pentru a culege date. Pe Mclaren vei vedea vineri aripa noua fatzam, aripa spate, podea, modificari la sidepods si o evolutia a nasului actual. Sa nu fii foarte mirat daca o sa fie in fata celor de la Ferrari pentru ca... chiar... stii de ce? Pentru ca... we are building an empire :)
Si revenim la Ferrari si Mercedes, ambele echipe nu au testat cu rezervorul aproape gol. McLaren a testat si rezultatele sunt sa zicem slabute pentru moment. Sau poate toate aceste idei sunt speculatii si realitatea din teren, adica din curse sa fie cu totul altfel, nu-i asa?
si daca vor termina cursa (dc vor termina) in spatele masinilor Ferrari ... atunci ce va fi cu pachetul nou?
poate nu au corelat bine datele de pe pista cu cele din tunelul de vant? ... imperialistule???
:)))))))
Forza Rossa!
La Melbourne vom vedea a cursa frumoasa intre Ferrari si MB!