Ferrari lucrează la "turaţie maximă" la monopostul pentru 2012

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 24.08.2011
Ferrari speră să câştige fiecare cursă care a mai rămas din acest an, însă lucrează deja la capacitate maximă pentru monopostul din sezonul 2012.

Ferrari a dezvăluit recent că inginerii Scuderiei se vor concentra exclusiv pe dezvoltarea monopostului pentru sezonul viitor începând din această toamnă, iar şeful Stefano Domenicali a confirmat marţi seară că lucrurile decurg conform planului.

Italianul spune că Ferrari lucrează la capacitate maximă pentru dezvoltarea monopostului de anul viitor, despre care afirmă că va fi "foarte inovator".

"În ceea ce priveşte dezvoltarea monopostului 150 Italia, suntem aproape de sfârşitul drumului, dar asta nu înseamnă că munca de dezvoltare la monopostul din acest an s-a încheiat. Însă începând de acum lucrăm la capacitate maximă la monopostul din 2012. În privinţa regulamentului pentru anul viitor, cu excepţia regulilor privind sistemul de evacuare, nu există multe schimbări. Prin urmare, noile monoposturi pot fi descrise ca dezvoltare a monopostului din 2011. Totuşi, din ce am văzut în tunelul de vânt şi în biroul de design, pot să spun că va fi o maşină foarte inovatoare.

De fapt, la asta trebuie să ne aşteptăm, este necesar, având în vedere că primul nostru obiectiv în 2012 este să fim competitivi chiar din startul sezonului", a declarat el pentru site-ul oficial al echipei.

Ferrari are şanse minime să câştige titlul mondial în acest sezon, însă Domenicali speră ca echipa să câştige fiecare cursă care a mai rămas până la final.

"Obiectivul nostru realist pentru ultimele opt Mari Premii este să câştigăm curse pentru a câştiga cât mai multe puncte posibil. Sunt sigur că putem obţine rezultate bune, dar ar trebui să evităm să ne uităm la clasament, pentru că ştim că titlul va fi dificil (n.r - de obţinut) având în vedere diferenţele actuale", a mai precizat el.

Via | Ferrari

Comentarii (5)

  • Nu cred ca Ferrari va produce in urmatorii ani o masina mai buna decat cea din 2002
    4 9
  • ...
    2004 a fost si mai buna:D
    8 1
  • funny
    de cand schumi a parasit calutul cabrat, echipa a inceput un usor declin anual. poate ca in 2012 va scoate intr-adevar o masina frumoasa ca de obicei dar ca performante nu vad mari realizari. nu are cum sa fie competitiva cand redbull e in ascendenta de vreo 2 ani incoace iar mclaren e mereu acolo sus :)
    4 7
  • CatalinF1
    Regulamentul
    ramane aproape acelasi. Asta va strange randurile si ne va da ocazia sa vedem mai mult diferenta dintre piloti decat dintre masini mai reusite sau nu.
    2 0
  • Alex Radoi
    @ildottore
    Tu chiar crezi ca in Formula 1 ia cineva in calcul latura estetica cand proiecteza un monopost? Totusi sper ca glumeai la partea cu "frumoasa"... :)))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru