Noul an a început cu o schimbare majoră la Scuderia Ferrari în perspectiva sezonului care va începe la jumătatea lunii martie.
Astfel, Ferrari a renunțat la serviciile șefului Maurizio Arrivabene, cel care a preluat conducerea echipei în 2015 fără să obțină însă performanțe majore. De altfel, italianul a fost aspru criticat pe parcursul sezonului trecut pentru o serie de erori de strategie care au afectat șansele lui Sebastian Vettel la titlul mondial. Anterior, presa internațională a speculat că Arrivabene a primit o oferta din partea clubului de fotbal Juventus.
În locul său, Ferrari l-a nominalizat ca șef al echipei pe Mattia Binotto, care începând din 2016 a îndeplinit rolul de director tehnic ca înlocuitor pentru James Allison. Binotto lucrează însă la Ferrari din 1995, iar rolul său inițial până în 2003 a fost de inginer pentru motoare. Ulterior, el a preluat un rol de conducere în cadrul departamentului tehnic la introducerea noilor motoare V6 turbo de 1.6 litri.
Pentru moment nu este clar cine va fi noul director tehnic al Scuderiei, însă una dintre ipoteze este ca responsabilitățile sale să fie preluate de Enrico Cardile, directorul departamentului de aerodinamică, și Corrado Iotti, șeful departamentului de motoare.
De asemenea, Ferrari a anunțat semnarea unui contract cu Pascal Wehrlein, pilot care până de curând a fost sprijinit de Mercedes.
Wehrlein va avea un rol de dezvoltare a monopostului și va lucra preponderent în simulatorul echipei.Via Ferrari
Spre comparatie, Renault a agonisit in ultimele patru sezoane 12 victorii.
In cele 5 sezoane ale propulsoarelor 1.6 V6 Turbo izbanzile sunt:
14 Ferrari
15 Renault
arhisuficiene Mercedes (cca 70).
In ceea ce priveste pistoanele japoneze o discutie cu adevarat serioasa se impune abia dupa echinoctiul de primavara 2019.:-)) doar si pentru faptul ca trecutul (2015-2018) cu certitudine nu-i avantajeaza.
Nu s-a speculat doar, ci Arrivabene este chiar Director la Juventus, apare pe site-ul oficial al echipei de fotbal Juventus.
Probabil este director in locul lui Giuseppe Marotta, care a plecat la Inter Milano.
Montezemolo nu a fost italian? Si a castigat destul. Enzo Ferrari, un italian, a facut Ferrari. Alti italieni au facut FIAT, Maserati, Alfa - unde alte victorii. Valentino Rossi e italian. Si multe alte exemple de italieni care au castigat. Altele sunt problemele.
Bine ca s-a dus. Trebuia sa-l ia si pe Vettel cu el, doar amandoi au pierdut 2 titluri. Unul mai prost decat celalalt.
Daca mai traia Marchionne cred ca zbura si Vettel de la echipa, chiar daca ar fi pierdut bani.
Arrivabene este in consiliul administrativ al Juventus, din 2012, nu este CEO al echipei, dar probabil va fi in scurt timp.
Voi nu aveti treaba cu sportul asta, singura ocupatie a voastra este sa injurati echipa Ferrari indiferent cine este acolo.:))))))
Viata este trista rau.
Arata foarte bine nivelul de pe aici.
Sincer ma mir cum de nu ai dat-o in injuraturi.
Nu imi este rusine nici cu grupul ala si nu neg ca poate exista si amatori, nu stiu detaliile astea eu doar citesc ocazional. Spre deosebire de aici acolo mai sunt persoane care cunosc chestii tehnice si le cunosc bine. Cand ma uit peste comentarii chestiile tehnice va depasesc complet, prin asta ma refer ca nu aveti treaba cu Formula 1. Nu ca vreau sa ma dau destept dar daca te intreb dimensiunea rezervorului unui monopost de Formula 1 din 2019 sau unghiul de cadere al aripii fata te faci de ras.
De alde viteji de dupa tastatura ca tine sunt satul.
ii 7litri in plus
ii mai fain asa
ii sigur mai iuti
Desteptule care esti tu destept, masa totala a unui monopost anul asta este de 743 de kg iar cu un rezervor plin ajunge la 853 de kg. A fost crescuta cu inca 3 kg datorita dimensiunilor rezervorului care sunt aceleasi, nu vorbeam despre un monopost anume. Hai ca ai mai aflat ceva ca mistourile vad ca le ai la tine.
Faptul ca ne aflam aici inseamna ca avem un numitor comun si ca, suntem fanii acestui sport auto splendid numit "Formula 1", asta inseamna ca avem aceleasi principii si hoby-uri deci ne asemanam intr-un fel, chiar daca avem idoli diferiti. Deci hai sa incem un nou an fara injurii, jigniri sau balacareli. Nu stiu, poate ar fi mai bine sa ne identificam sub un ID propriu, fara fake-uri si fara a ne ascunde in spatele unor pseudoname-uri temporale, poate asa ne vom respecta reciproc si vom accepta si parerile altora.
Ce mi-a placut la Mircea, a fost ca desi un hater convins impotriva Ferrari, de multe ori a fost obiectiv si a venit cu explicatii plauzibile in materie de F1 { asta cand nu avea ceva la bord}.
Una peste alta sa aveti parte de un an nou fericiti si de cat mai multe curse frumoase.
Cat despre subiectul de mai sus, eu sincer, nu sunt convins ca e de bun augur schimbarea lui Maurizio Arrivabene ( mie personal mi-a placut caracterul acestui om), poate mai bine ar fi fost sa-l aduca mai aproape de el pe Mattia Binotto, un geniu in materie de motoare.
Asta e, sa vedem ce aduce noul an.
ii fain ce spui
ii ascuns acu yaz
Din ciclul "sa se revizuiască primesc, dar sa nu se schimbe nimic":
"masa monopostului a crescut cu 3 kg din cauza dimensiunilor rezervorului care sunt același"!:))
Ce-i drept, daca știi dimensiunile rezervorului poți afla volumul, iar daca știi volumul și densitatea, poți afla capacitatea in kg:))
Așa că mai bine sa nu se revizuiască, dar sa se schimbe pe ici pe colo, prin punctele esențiale!:))