Ferrari își admite greșelile după defecțiunile tehnice: "Am neglijat controlul calității componentelor"

de Daniel Popescu
Marti, 10.10.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari consideră că a neglijat controlul calității pentru componentele produse pentru monopostul de Formula 1, ca urmare a numeroaselor defecțiuni tehnice înregistrate în ultimele curse.

Speranțele lui Sebastian Vettel la titlul mondial au scăzut drastic după abandonul suferit în Marele Premiu al Japoniei, în urma căruia germanul are de recuperat 59 de puncte în fața liderului Lewis Hamilton.

La câteva zile după cursă, Sergio Marchionne, președintele Ferrari, consideră că inginerii Ferrari au neglijat procesul de control al calității pentru componentele produse, element care a condus la valul de defecțiuni tehnice.

"A fost un nonsens tehnic care a avut impact asupra unui monopost de milioane de euro. Trebuie să ne împrospătăm angajamentul cu privire la calitatea componentelor. Este o problemă pe care probabil am ignorat-o pentru că nu a avut prea mare importanță. Dar acum am avut cel puțin 3 ocazii în care am văzut un impact devastator asupra performanței. Vom rezolva asta", a declarat Marchionne.

Între timp, Red Bull Racing a anunțat că intenționează să-i păstreze la echipă pe Daniel Ricciardo și Max Verstappen până în sezonul 2020.

"Din punct de vedere tehnic, Ricciardo este fără contract la sfârșitul lui 2018 pentru că își încheie contractul de 5 ani.

Dar intenția noastră clară este să păstrăm ambii piloți, aș spune până în 2020. Amândoi se bucură să fie în cadrul echipei. Cred că noutatea pentru Ricciardo este că, pentru prima oară în cariera lui la Red Bull, își vede finalul contractului", a declarat șeful Christian Horner.

Via Motorsport, Motorsport

Comentarii (9)

  • Razvan Dumitrache
    Ce sa rezolve? Niciodata o masina italiana nu va ajunge la inaltul nivel german!
    5 10
  • Hai fratilor , cum poti sa ignori asa ceva la o echipa de top.
    4 1
  • Nu stiu pe cine ajuta scuza oferita de Marchionne. Pe Vettel sigur nu, cum probabil nici pe fanii Ferrari. La ce buget dispun ei, la astfel de probleme trebuiau sa cada niste capete.
    11 2
  • Csf, ncsf, Ferrari nu-i Mercedes.
    6 3
  • Lol, este cea mai penibila explicatie auzita de pana acum la Ferrari.
    Ca si cum ai spune ca, nu ai testat un monopost in tunelul de vant pentru ca ai avut incredere in ingineri.
    7 1
  • Este doar o scuza. Tipic italian...dai vina pe altcineva (ma rog...si noi romanii o ducem la nivel de arta...dar asta-i alta poveste).
    In realitate...atmosfera foarte tensionata (acum si mai tensionata cu declaratia asta)+aroganta tipic italiana + incompetenta. In loc sa creeze un mediu cat mai propice dezvoltarii (aka oamenii sa se inteleaga intre ei, sa lucreze bine...sa colaboreze bine)...se pune presiune inutila si tensiune inutila. In ritmul asta...eu nu vad castigand campionate...mare minune este ca se bat pentru primele locuri...
    5 5
  • @ Bolovan - Ai caracterizat cel mai bine situatia de la Ferrari ...mare diferenta in atitudinea celor de la Ferrari fata de Mercedes..In timp ce primii se vedeau campioni mondiali dupa primele curse ei de la Mercedes recunosteau cu umilinta ca monopostul nu functioneaza cum trebuie.Pacat totusi ca fanii Ferrari savarsesc aceleasi greseli pe care le face si echipa lor greseli pe care le-ai scos si tu in evidenta
    4 3
  • Cei de la Mercedes spun ca monopostul nu functioneaza cum trebuie, cei de la Ferrari spus ca au gresit si nu fost atenti cu fiabilitatea unor piese, poate unii nu inteleg dar este exact acelasi lucru. Daca monopostul Mercedes nu functioneaza cum trebuie este vina cuiva probabil, asa cum daca niste piese nu functioneaza cum trebuie este vina cuiva. Anul trecut de la Mercedes au plecat cativa ingineri, nu a fost prea mare valva, asa cum la Ferrari au venit cativa ingineri, tot n-a fost valva.

    Greseala celor de la Ferrari este ca au un departament destul de mic comparativ cu cei de la Mercedes sau Renault, de Honda nu ma zic nimic au peste 500 de ingineri la Sakura si tot degeaba. Cei de la Mercedes au peste 300 de ingineri care dezvolta aceasta udp, cu un buget de vreo 500 de milioane de euro pe an, cei de la AMG au cheltuit intre 1-1.5 si 2 miliarde pentru a dezvolta aceasta udp si rezultatele se vad. Comparativ cu cei de la Ferrari care au cheltuit vreo 100 de milioane pe sezon, cred ca cei de Ferrari au recuperat cat au putut, dar evident au gresit in acest sezon cu turbina si cu fiablilitatea. De piloti nu zici nimic, desi au si eu partea lor de vina.

    Cred ca numai ZZZ ii vedea campioni dar nu cred ca pei cei de la Ferrari si probabil pe cei de la McLaren :P, si nu doar in sezonul actual ci in fiecare sezon :P
    6 0
  • @ GTS - Eu m-am referit la prima parte a sezonului:)) nu incerca sa,scalzi' cum vrei tu :))))) comentariul meu eu cred ca pana si Mirciulica si-a dat seama inca din teste ca Mclaren nu poate sa emita pretentii asa ca ironia ta referitoare la mine e nefondata :))) .eu sunt prea versat pentru a ma pacali pe mine :))) si pentru a da ocazia fanilor Ferrari motive de a fi luat la misto.voi in schimb v-ati bucurat si ati jubilat pe aici uitand ca sezonul e lung si acum la final ati inceput sa va puneti cenusa in cap si sa recunoasteti smerit ca titlul e pierdut :)))) de aceea va recomand prudenta in declaratii in anul urmator ca anul asta s-a cam lamurit lumea cu voi :))
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru