Speranțele lui Sebastian Vettel la titlul mondial au scăzut drastic după abandonul suferit în Marele Premiu al Japoniei, în urma căruia germanul are de recuperat 59 de puncte în fața liderului Lewis Hamilton.
La câteva zile după cursă, Sergio Marchionne, președintele Ferrari, consideră că inginerii Ferrari au neglijat procesul de control al calității pentru componentele produse, element care a condus la valul de defecțiuni tehnice.
"A fost un nonsens tehnic care a avut impact asupra unui monopost de milioane de euro. Trebuie să ne împrospătăm angajamentul cu privire la calitatea componentelor. Este o problemă pe care probabil am ignorat-o pentru că nu a avut prea mare importanță. Dar acum am avut cel puțin 3 ocazii în care am văzut un impact devastator asupra performanței. Vom rezolva asta", a declarat Marchionne.
Între timp, Red Bull Racing a anunțat că intenționează să-i păstreze la echipă pe Daniel Ricciardo și Max Verstappen până în sezonul 2020.
"Din punct de vedere tehnic, Ricciardo este fără contract la sfârșitul lui 2018 pentru că își încheie contractul de 5 ani.
Dar intenția noastră clară este să păstrăm ambii piloți, aș spune până în 2020. Amândoi se bucură să fie în cadrul echipei. Cred că noutatea pentru Ricciardo este că, pentru prima oară în cariera lui la Red Bull, își vede finalul contractului", a declarat șeful Christian Horner.Via Motorsport, Motorsport
Ca si cum ai spune ca, nu ai testat un monopost in tunelul de vant pentru ca ai avut incredere in ingineri.
In realitate...atmosfera foarte tensionata (acum si mai tensionata cu declaratia asta)+aroganta tipic italiana + incompetenta. In loc sa creeze un mediu cat mai propice dezvoltarii (aka oamenii sa se inteleaga intre ei, sa lucreze bine...sa colaboreze bine)...se pune presiune inutila si tensiune inutila. In ritmul asta...eu nu vad castigand campionate...mare minune este ca se bat pentru primele locuri...
Greseala celor de la Ferrari este ca au un departament destul de mic comparativ cu cei de la Mercedes sau Renault, de Honda nu ma zic nimic au peste 500 de ingineri la Sakura si tot degeaba. Cei de la Mercedes au peste 300 de ingineri care dezvolta aceasta udp, cu un buget de vreo 500 de milioane de euro pe an, cei de la AMG au cheltuit intre 1-1.5 si 2 miliarde pentru a dezvolta aceasta udp si rezultatele se vad. Comparativ cu cei de la Ferrari care au cheltuit vreo 100 de milioane pe sezon, cred ca cei de Ferrari au recuperat cat au putut, dar evident au gresit in acest sezon cu turbina si cu fiablilitatea. De piloti nu zici nimic, desi au si eu partea lor de vina.
Cred ca numai ZZZ ii vedea campioni dar nu cred ca pei cei de la Ferrari si probabil pe cei de la McLaren :P, si nu doar in sezonul actual ci in fiecare sezon :P