Ferrari a demonstrat pe parcursul celor două sesiuni de teste din această iarnă că poate reprezenta o amenințare reală la supremația Mercedes din ultimii ani, iar ultima zi de evaluare de la Barcelona oferă și cel mai bun exemplu în acest sens.
Kimi Raikkonen a stabilit pe pneuri supersoft cel mai bun timp al iernii după ce a fost cronometrat cu 1:18.634, devenind astfel și singurul pilot care a coborât sub pragul de 1:19.000. Totuși, fostul campion mondial a provocat și un steag roșu în urma unei defecțiuni tehnice apărute în cursul după-amiezii.
Red Bull Racing a ocupat locul doi prin Max Verstappen, care s-a aflat însă la 8 zecimi de secundă în spate cu aceeași compoziție de pneuri, în timp ce Carlos Sainz a completat podiumul pentru Toro Rosso cu cauciucuri ultrasoft. Mercedes nu a ieșit nici de această dată în evidență, iar Valtteri Bottas (pneuri supersoft) și Lewis Hamilton (ultrasoft) au ocupat în cele din urmă locurile 4 și 5.
Clasamentul a fost completat de Nico Hulkenberg (Renault), Sergio Perez (Force India) și Jolyon Palmer (Renault), în timp ce debutantul Lance Stroll a fost al nouălea pentru Williams.McLaren a avut parte de o nouă zi cu probleme, care a semănat foarte bine cu cea precedentă. electrice la monopost pe parcursul dimineții și a ocupat în final locul 10, cel mai bun timp al său fiind realizat cu pneuri ultrasoft. Romain Grosjean a ocupat locul 11 pentru Haas și a fost urmat de cei doi piloți ai echipei Sauber, Marcus Ericsson și Pascal Wehrlein.
Astfel, Fernando Alonso a suferit două defecțiuniTeste Barcelona - Rezultate Ziua 4:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Difer. | Pneuri | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | K. Räikkönen | Ferrari | 1:18.634 | ![]() |
111 | |
2 | M. Verstappen | Red Bull | 1:19.438 | 0.804 | ![]() |
71 |
3 | C. Sainz | Toro Rosso | 1:19.837 | 1.203 | ![]() |
132 |
4 | V. Bottas | Mercedes | 1:19.845 | 1.211 | ![]() |
53 |
5 | L. Hamilton | Mercedes | 1:19.850 | 1.216 | ![]() |
54 |
6 | N. Hülkenberg | Renault | 1:19.885 | 1.251 | ![]() |
45 |
7 | S. Pérez | Force India | 1:20.116 | 1.482 | ![]() |
128 |
8 | J. Palmer | Renault | 1:20.205 | 1.571 | ![]() |
43 |
9 | L. Stroll | Williams | 1:20.335 | 1.701 | ![]() |
132 |
10 | R. Grosjean | Haas | 1:21.110 | 2.755 | ![]() |
76 |
11 | F. Alonso | McLaren | 1:21.389 | 3.036 | ![]() |
43 |
12 | M. | EricssonSauber | 1:21.670 | 4.893 | ![]() |
59 |
13 | P. Wehrlein | Sauber | 1:23.527 | 5.358 | ![]() |
42 |
Intr-adevar Mercedes asteapta Australia pentru a scoate asii din maneca dar sper ca Ferrari sa demonstreze ca acesti ani de insucces se transforma intr-un an plin de victorii.
Imi pare rau de McLaren ca nu se ridica la nivelul numelui si traditiei dar parerea mea este ca arata tot mai rau. Dar trebuie sa fie cineva si pe ultimele locuri. Adica se astepta de la Marusia, Caterham lucrul asta in trecut, sau de la Sauber, poate Hass aceasta lipsa de performanta, dar cand te numesti McLaren nu poti arata asa.
Treaba asta este si pentru Ferrari cu atatia ani de primi invinsi. Poti prinde un an rau, dar 8 e deja prea mult.
Hai sa ne gandim asa, echipele de traditie:
Williams: acum 20 ani au castigat ultimul campionat
McLaren: acum 19 ani au castigat ultimul campionat
Renault: acum 11 ani au castigat ultimul campionat
Asta demonstreaza ca nu traditia conteaza ci evolutia.
Acum, ca s-au terminat si testele, trebuie sa remarcam un lucru: Mc'Laren, in momentul de fata, nu are pe cine sa depaseasca. Sauber, Renault si Haas au probleme, dar nu la fel de mari ca ale britanicilor. Ferrari parca a aratat a echipa, dar sa nu fie un balon de sapun. Red Bull si Williams sunt pe langa ei. Force India il are pe Perez si nu cred ca va avea probleme cu Toro Rosso, cel putin nu in primele 5 curse. Despre Mercedes ce sa mai spunem? Ramane sa asteptam prima cursa si sa speram ca nu le mai dau tuturor cate 0.8-1 s/ tur. Si ca o parere strict personala, cred ca era mai potrivit Nasr la Williams in locul lui Stroll. In incheiere, dati-mi voie sa-l salut pe vechiul prieten al acestui site: McLaren_Mircea!
Sa vedem prima cursa acuma, pentru ca acolo se dau puncte si alea conteaza!
P.S. Cele mai sincere condoleante din partea mea familiei lui John Surtees, odihneasca-se in pace!
Prin toamna McLaren se va lupta pentru podiumuri...pfff....mai rau de atata nu puteau ajunge.... motorul ala sufera din cauza impachetarii , ca s au batut atata timp cu pumnul in piept cu SIZE ZERO ca efectiv se incinde tot in ragalia aia.
asta a fost diferenta dintre Hamilton si Vettel in Q3 la Melbourne in 2016. Daca tot iti place sa urmaresti site-uri de specialitate, fa un efort si cauta rezultatele de anul trecut. :)
Nu cred ca am gresit. Hamilton a castigat in 2008 cu McLaren.
Dar la constructori a castigat Ferrari.
In 2009 BrawnGP, apoi 4 ani RB si 3 ani Mercedes.
Gresesc?
1. kimi
2. bottas
3. ricciardo
Absolut deloc. A fost greseala mea :)
de ce oare? Pe cine au suparat cei trei? Sa fie ala de la mclaren?
O sa fie Hamilton, Bottas si Vettel:)
e la fel de buna ca aia cu 'monopostul NET inferior'
si as paria ca vine de la acelasi mare ganditor LOL
daca ne luam dupa ce zice acum, e in regula, IT'S TIME!!!
de fapt se intampla asta de ceva timp
si Alonso STIE foarte bine ca nu se reduce totul la trase, franari tarzii si accelerari rapide ci la 'carry speed through the corner' iar aici nu este o reteta general valabila de a obtine asta
Sunt campioni care franeaza tarziu sau devreme, care au intrari rapide in viraj, altii au viteze bune in apex altii sunt buni pe iesire samd si daca ar fi sa-l ascultam pe Scumacher el le are pe toate in-apex-out
Alonso cu astfel de declaratii doar se bate cu caramida in chept ca teoretic si in viziunea mnealui face treaba mai buna decat ceilalti si zau ca ar avea nevoie de o smotoceala gen 2007 dar e smecher si se fereste
Doresc sa rog redactia Automarket, de a trece comentariile pe un sistem de logare. Si asa aceste comentarii sunt pline de injurii plus marea majoritate a celor care posteaza sunt oricum semi-analfabeti, nu-i nici o pierdere daca curatam pagina de diferitele "frunze uscate". Incepe un nou sezon saptamana viitoare, poate se poate lucra la acest aspect, va rog?
sunt total de acord cu AndreF1!!!!
va rog sa nu ami permiteti postarea fara logare!
Multumesc
P.S.
eu nu am mai scris un comment de foarte mult timp, exact din motivele mai sus amintite!
Nu o sa vedem asta...
ai dreptate, tu nu ai mai scris un comment de pe contul tau tocmai pentru ca este permis si ca anonim, deci ai scris doar ca anonim LOL
cica singura problema a lui McLaren este Honda
Ironia este ca Alonso este la McLaren tocmai pentru ca asa vrea Honda
deci da, s-ar putea sa aibe dreptate :))))))))
ps: banii de salar vin tot de la Honda
asa le trebuie, avea romanu o vorba
si 'batuti' si cu banii luati
Daca regreta ceva e ca a pierdut sprijinul Ferrari ca el sa fie pilot nr 1
Coechipier cu un Vettel si fara ca dezvoltarea sa mearga 100% catre Alonso nu ar fi fost prea placut
Masina pe care o are acum Ferrari nu este pentru Alonso
Si eu imi doresc asta dar nu cred ca se va rezolva.
https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2017/3/force-india-unveil-startling-new-pink-livery-for-2017.html
... dupa ce o vedeti toti in alta parte :)