Ferrari, încântată de dorinţa FIA de a modifica regulamentul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Consiliul Mondial al FIA a decis miercuri să menţină amenda de 100.000 de dolari dictată împotriva Scuderiei Ferrari de comisarii de cursă de la Hockenheim, însă nu a aplicat nicio sancţiune suplimentară.
Echipa italiana este încântată de decizia Consiliului Mondial şi a salutat propunerea FIA de a modifica regulamentul ordinelor de echipă.
"Ferrari a luat la cunoştinţă decizia Consiliului Mondial al FIA referitoare la rezultatele Marelui Premiu al Germaniei din acest an şi doreşte să-şi exprime aprecierea pentru propunerea Consiliului de a revizui articolul 39.1 din Regulamentul Sportiv al Formulei 1, în lumina discuţiilor de astăzi (n.r - miercuri)", se precizează într-un comunicat de presă al Scuderiei Ferrari.
În urma deciziei FIA, italienii vor să închidă acest subiect şi să se concentreze exclusiv asupra Marelui Premiu al Italiei, care are o importanţă capitală pentru Ferrari în lupta pentru titlul mondial. "Acum, toate eforturile echipei se vor concentra pe următorul eveniment de pe circuit, când Marele Premiu al Italiei va avea loc la Monza în acest weekend", se mai arăta în comunicatul Scuderiei.
Via | Ferrari
Pregatiti-va pentru teatrul ce urmeaza
Un teatru prost cu doi actori.
Recomandare: lasati teatrul; mergeti la un film de calitate.
(ps: pentru cine nu s-a prins, actorii sunt FIA si Ferrari).
Declarau intr-un articol ca seful FIA, Jean Todt (un abuz de la bun inceput prin faptul ca acest om a candidat la functia suprema in F1, stiindu-se clar cine a fost,"tatuca Ferrari de atatia ani de zile"), nu va prezida intrunirea de la Paris de pe 8 Septembrie, lasandu-se de inteles ca el nu va influenta sub nici o forma verdictul....Pai si sa cred asa o baliverna, cand omul asta influenta verdictele FIA de pe vremea cand conducea Ferrari (se stie de stransa prietenie dintre el si Mosley, precum si dintre el si probabil alti membri Consiliului FIA de la Paris, dar si de rivalitatea, in sensul rau al cuvantului, intre Max Mosley si Ron Dennis, actualul sef McLaren Automotive Limited si fost sef McLaren F1.
Ideea e ca ele oricum exista. Si atunci de ce sa nu fie legale?
"De ce sa nu fie legale ?"
Glumesti ?
Pentru ca asta nu mai e sport. N-au decat sa faca cum vor. Pana la urma e afacerea lor. Daca vor sa o transforme intr-o hazna .... Daca vor sa se declare invinsi in fata faradelegilor ... Dar nu o sa ader vreodata la o asemenea politica.
(ps: exista unul care poate sa-si spuna parerea fara sa o ia pe aratura cu atacuri la persoana ? Apreciez asta syktasy)
La inceputuri , o stim cu totii , pilotul era vioara intii , si prin “faima ” pilotului cistiga si motoristul . Acum rolurile s-au inversat ; mai ales din perspectiva ca un pilot sa poata concura singur nu poate fi vorba . Acum , motoristul vine cu brandul sau si isi alege pilotii in asa fel incit sa culega maximum de eficienta in plan mediatic .
Am postat si aici pererea mea :)
Ti se pare corect ca Button sa mearga mai incet si sa-i tina in spate pe ceilalti, iar Hamilton sa cumuleze secunde avans? (e parerea mea despre cursa trecuta) Nu e corect dar este facut spre binele echipei, au adunat puncte. Daca nu intra Vettel in Button, luau si mai multe puncte si strategia functiona perfect. Dar asa Hamilton a avut un avans suficient incat sa poata sa-si permita si o iesire de pe traseu.
Ideea este ca se fac multe lucruri la care noi asistam ca la un film si nu ni se par corecte, dar acolo primul loc e pe bani multi si pana la urma daca ai avea un partener intr-o echipa si el avea o sansa la titlu, tu nu ai incerca sa-l ajuti?
Toti cei care contesta ar trebui sa se gandeasca ca pe primul loc este echipa si apoi individul, ca in orice sport dealtfel.
Eu imi doresc ca pana in ultima cursa sa se joace titlurile.
Sunt fan Ferrari dar mi-ar place sa castige Weber titlul impreuna cu Red Bull. Anul asta o merita, macar echipa.
As fi vrut McLaren dar m-au dezamagit ca nu au reusit sa gaseasca solutii pentru aripa fata. A fost nevoie de modificarea regulamentului ca sa opreasca avansul celor de la Red Bull fata de celelalte echipe. Ferrari desi detin solutia mai au alte probleme de rezolvat.
Cam asa vad eu lucrurile. Poate ma insel... ca nimeni nu e perfect :)
da, exista echipe, exista un titlu separat pentru echipa si unul pentru pilot. Numai ca, de, cascavalul cel mare se mananca in cazul titlului pilotului ...
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Nu condamn izolat cum a procedat Ferrari ci sunt in general impotriva ordinelor de echipa. Daca alta echipa calca stramb voi interveni si voi fi contrat de alti fani ... Numai ca, acum, prin Jean Todt Ferrari e vioara intai.
In sfarsit, este nedrept pana la urma fata de Massa. Acesta are un palmares propriu, care conteaza si in care nu o sa scrie ca a castigat la Hockenheim in 2010. Nu-i nimic, o sa scrie ca a castigat in China 2008 ..... si nu o sa scrie ca a castigat in Singapore 2008 .... s.a.m.d. Asta-i haos. Daca vreti sa fie asociat haosul cu F1...
Daca pilotul e un biet angajat, dati cu banul la inceput de campionat sa aflati pe cine sprijiniti, cine sa fie pilotul nr.1, pentru binele echipei, bineinteles.
Dar stai, acolo da cu banu' doar Alonso .... si pe ambele fete scrie Santander ...
La inceputuri ....
hai sa-ti spun o poveste.
La inceputul F1, in 1956, era o ... echipa. Cu un boss - Enzo si cativa piloti - Fangio, Collins, ...
"' Situatia din campionatul mondial al anului 1956 era de asa natura, incat titlul putea sa-i revina atat lui Fangio cat si lui Collins. Ferrari (Enzo) marturiseste ca intr-o zi l-au chemat pe pilotul englez si i-au spus: "Asculta-ma Peter, nu vreau sa te conving sa te lasi intrecut de Fangio; nu pot cere nimanui un astfel de sacrificiu, pentru ca am fost si eu alergator si stiu ce inseamna aceasta. M-ar interesa insa sa stiu care este parerea ta in legatura cu problema in discutie." Cu un cavalerism demn de admirat, Collins a raspuns: "Nu mi-am imaginat niciodata ca unul ca mine, care nu are decat 25 de ani, trebuie sa devina neaparat campion al lumii. Eu mai am destul timp pentru aceasta. Sa-l lasam pe fangio sa castige titlul pentru ca merita. Il voi ajuta ori de cate ori va fi nevoie, cedandu-i masina mea".
Si intr-adevar, tanarul pilot englez si-a tinut promisiunea. Numai ca, din nenorocire, el n-a mai avut timpul sa devina campion: peste doi ani si-a incheiat in mod tragic viata in cursa de pe Nurburgring"'
" Enzo Ferrari n-a replicat imediat la aceste acuzatii, ci abia peste cinci ani, cand si-a publicat si el prima dintre cartile de memorii. N-ar fi probabil prea interesant sa mentionam toate raspunsurile pe care reputatul constructor le-a dat invinuirilor ce i s-au adus. Merita amintit doar faptul ca gesturile lui Luigi Musso (ps: asta aduce cu Massa) si Peter Collins din 1956, cand acestia i-au cedat masinile lor lui Fangio la Buenos Aires, Monaco si Monza, au fost inspirate de Enzo Ferrari"
- citate din Cavalerii riscului de Dumitru Lazar.
ps: masina a fost cedata de Collins lui Fangio .... in timpul cursei. Fangio a inceput cursa cu o masina si a terminat-o cu alta. Fangio a reintrat in cursa si a obtinut locul doi, dupa Stirling Moss, suficient pentru a castiga titlul in acel an. Manevra aceasta l-a costat titlul pe Moss, stii tu, 'cel mai bun pilot care nu a castigat titlul ...'. Vezi de ce ?
Aceasta este istorie acum. Putini insa isi amintesc insa cum se scrie de fapt istoria.