Publicaţia italiană Autosprint a anunţat în această săptămână că Ferrari este pe punctul de a face o schimbare majoră în structura organizaţiei.
Principala mutare vehiculată era îndepărtarea şefului Maurizio Arrivabene cu actualul director tehnic James Allison, care la rândul său urma să fie înlocuit de Aldo Costa, actualul designer-sef al Mercedes care a lucrat pentru italieni până în 2010.
Cu toate acestea, publicaţia Motorsport a dezvăluit că informaţiile lansate de Autosprint nu sunt reale. Potrivit unor surse care şi-au păstrat anonimatul, Allison nu este interesat să preia o funcţie de conducere şi preferă să rămână în continuare directorul tehnic al echipei. La rândul său, Costa i-a asigurat pe cei de la Mercedes că vrea să-şi respecte contractul care expiră abia peste doi ani.
În plus, o schimbare radicală a departamentului tehnic în această perioadă ar fi ilogică în contextul în care regulamentul tehnic pentru 2017 se va modifica radical.
Pe de altă parte, sursa citată afirmă că Ferrari este totuşi interesată de serviciile lui James Key, directorul tehnic al Scuderiei Toro Rosso, ca urmare a monopostului performant realizat în acest sezon.Via Motorsport
Să faci acum o schimbare după ce în 2014, când i-ai îndepărtat pe Stefano Domenicali şi Marco Mattiacci ai risca sa dai cu piciorul întregului sezon 2016.
Acum să fim serioşi, este greu de crezut că Mercedes o să-l lase pe Aldo Costa să plece de la ei, plus că chiar şi Marchionne a declarat în Autosprint, la prezentarea noului Alfa Romeo, că doar neşansa a făcut ca Ferrari să nu fie acolo, în siajul celor de la Mercedes.
Daca îmi aduc aminte aşa au procedat şi cu Jean Todt în 1996, când presa italiană cerea capul acestuia, însă atunci, atât Montezemolo cât şi Schumacher au fost cei care l-au apărat iar rezultatele s-au văzut după aia.
În concluzie, nu e nici o problemă cu Maurizio Arrivabene, pur şi simplu pachetul Mercedes este mai bun la ora actuală, este adevărul pur.
Daca din 2017 nu reusesc sa faca ceva sau mai apare vreo masina impecabila, greu de batut, nu i nimic la bani incasati si declaratii nu ii intrece nimeni, locul intai este asigurat la ceva.
Ca au luptat cu Wiliams, Benneton, McLada, RBD sau mai nou cu Mercedes, ei au fost Ferrari.
Uiti cand in perioada 1996-2006 iti bagai unghia in gat si vedeai doar rosu in fata cu dublele pe care le tragea calutul cabrat?
Mai uite-te si tu prin tribune si sa vezi care este culoarea preponderenta care domina in fiecare an, iti spun eu, rosu ferrari, deci aia se numesc contribuabili, cotizanti sau sponsori, cum vrei tu sa-i numesti, insa tu vezi doar negru in fata ochilor cand auzi sau vezi Ferrari, ca atare opinia ta este una subiectiva si pur personala care nu are nici valoarea unui comm, de-al lui Mirciulica mc,lada. Sau cine stie, poate esti chiar el, "ascuns" sub un id de no name Misulica.
din coment se vede exact cine este frustrat, te sfatuiesc sa citesti si alte comenrtarii despre ferari scrise de mine.Nu contesta nimeni istoria si ce a facut Ferrari sau cati suporteri au, din contra.Este un comentariu strict la stire.
Este urat cum te adresezi unui om pe care nu il cunosti dar asta tine de crestere si simtiri si nu ma bag ca nu imi place.
Te rog sa imi respecti parerea spusa in limite de bun simt si pot fi de accord ca tu ai alta parere si asa este normal.Bineinteles l ca suntem subiectivi , este normal dar te rog putin bun simt.
numi-am bagat niciodata unghia in gat doar am savurat cu placere spectacolul chiar de nu au castigat favoritii.
Ca si concluzie la ce am comentat: poate ca au bani indiferent de situatie si se plafoneaza nu mai au aceeasi dorinta sau nu aloca resursele necesare.
Inteleg ca esti fan Ferrari si este OK.
dar in 1996 a fost Williams Renault (pilot Hill), In 1997 la fel, dar cu Villeneuve, in 1998 (McLaren cu Hakkinnen), 1999 (la fel ca 1998). De abia din 2000 incepe suprematia lui Schumacher care se termina in 2004. 2005 - 2006 - Renault, 2007 - ferrari, 2008 - McLaren la piloti cu Hamilton, dar Ferrari la team), 2009 - Brawn / Button), 2010 - 2013 - RBR Vettel....etc.
In 2005 au luat o victorie rusinoasa. Toate team-urile cu Michelin s-au retras de la GP USA. Asa auramas 6 masini (3 team-uri). Celelalte doua au fost Jordan si MInardi (no comment).
Sper ca mi-am amintit bine cronologia si pilotii.
Nu sunt fan Ferrari, dar doresc lupte stranse pe circuit pentru spectacol.
Cum se face ca acele comentarii cu jigniri raman?????
Mai sunt si alti , din cate am vazut, in aceasta situatie asa ca ramai te rog cu cei ce pana la urma te vor jigni si pe tine pt ca nu o sa maiaiba pe cine.
Cu regret La revede.
"Stoffel Vandoorne" adica asa este numele lui corect.