Ferrari i-ar putea recruta pe directorul de design Red Bull şi fostul director tehnic Mercedes

de Daniel Popescu
Luni, 08.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari este pregătită să recruteze alţi doi ingineri de la echipele rivale: Rob Marshall, designerul şef al echipei Red Bull Racing, şi Bob Bell, fostul director tehnic al celor de la Mercedes.

Esential 2 este numarul inginerilor de la echipele rivale pe care i-ar putea recruta Ferrari
Ferrari este pe punctul de a obţine alţi doi ingineri de top de la echipele rivale, potrivit unor multiple surse din presa internaţională.

Publicaţia italiană Omnicorse susţine ca una dintre ţintele Scuderiei este Rob Marshall, care în prezent îndeplineşte rolul de designer-sef al echipei Red Bull Racing. Britanicul are astfel un rol important în cadrul cvadruplei campioane mondiale, însă nu a ieşit prea mult în evidenţă în contextul în care Adrian Newey este creditat cu o mare parte a succesului înregistrat de echipă.

Aparent, Marshall ar putea părăsi echipa în urma controversei din Abu Dhabi, când cele două monoposturi au fost excluse din calificări din cauza flexibilităţii aripilor fata.

Pe de altă parte, Gazzetta dello Sport susţine că Ferrari a obţinut deja semnătura lui Bob Bell. Unul dintre artizanii celor două titluri obţinute de Fernando Alonso cu Renault, Bell a lucrat până la sfârşitul acestui sezon ca director tehnic pentru Mercedes.

Potrivit sursei citate, el va începe colaborarea cu Ferrari în luna martie, odată cu startul noului sezon competiţional.

Nu în ultimul rând, tot Gazzetta dello Sport susţine că Ferrari se va despărţi în perioada următoare de două persoane: designerul Nikolas Tombazis şi directorul tehnic Pat Fry.

Via Motorsport

Comentarii (9)

  • bun..dar mai bun e newey.. pe el nu l aduceti? dati-i cati bani vrea..[sau nu e vb de bani]..
    4 3
  • .c..a sa fie campion iar cu vettel..
    4 5
  • Newey a declarat in mai multe randuri ca nu vrea sa se mute in italia, plus ca in conditiile actuale ale regulamentulii restrictiv nu prea mai are nicio motivatie
    7 0
  • Offf.. de ce m-am temut, vad ca nu scap. Se vor intari daca ii iau pe astia doi. Ambii sunt doi ingineri de valoare.
    8 7
  • mircea nu te ingrijora, nu ei au fost cei maibuni ci echipa construita in jurul lor, vezi si mclada ce a progresat in ultimele curse cand Peter Prodromou a ajuns in ograda , o sa vedem ce pot face cei 60 de ingineri de la ferrari, o sa-i puna inca o roata la tractor, poate asa se conduce mai bine
    6 5
  • @VJohann

    Zici sa nu ma ingrijorez? Dar mi se pare ca Rob Marshall stie la fel de multe despre designul si aerodinamica celor de la Red Bull exact ca Prodromou al nostru. Bob Bell cred ca este inferior lui Marshall ca designer, doar ca poate veni cu ceva secrete despre itnegrarea sasiu-motor de la Mercedes, in epoca Ros Brawn el fiind cel care a coordonat W04 in faza intiala.

    Referitor la cei 60 de angajati de Ferrari, zici ca nu vor face treaba? Aici s-ar putea sa ai dreptate. Daca au luat atat de multi intr-o perioada atat de scurta, cu siguranta nu sunt acele super creiere de care echipele anterioare sa tzina mortis sa ii tzina 6 luni in garden leaving. Acolo cred ca este o entitate neglijabila, dar iti zic ca de Marshall ma tem. Il pun la egalitate cu Prodromou.
    4 5
  • Conform lui Leo Turrini, Mclaren l-a recrutat pe Luca Furbatto, fostul designer sef de la Torro Rosso, pentru care Alonso a insistat anul trecut sa fie angajat de Ferrari, dar Domenicalli a spus "pas".
    El a mai fost la Mclaren pana in 2011, dar revenirea lui este legata cred de dorinta lui Alonso.
    6 4
  • Saracul fan McLaren_Mircea, nopti intregi de cosmaruri, dupa ce a vazut cum merge noul motor Honda, citeste stirile de mai sus si... alte nopti pline de cosmaruri. Va dati seama ce luni pline de cosmaruri o sa fie dupa testele din Februarie? Cred ca va umple xxx pagini cu ideile lui despre ce vor face cei de la McLaren, chiar daca aceste idei nu se vor regasi in cursul lui 2015 sau 2016... sau 2017...

    Nici nu vreau sa-mi inchipui ce cosmaruri va avea daca cei de la Ferrari o sa fie mult in fata celor de la McLaren atat in teste cat si in clasament.

    2015 se anunta de pe acum ca un an in care postarile si frustrarile lui cred ca vor exploda, dar deh... pe Alonso nu-l mai poate jigni lol :P
    7 4
  • De la plecarea lui Todt italienilor nu le-a lipsit oamenii cu creier, că au avut destui în ogradă, ci un om cu creier care să-i conducă pe toți cei cu creier. Și se pare că nici acum n-au învățat asta. Nu trebuie să fii un bun lider, ci trebuie să ai cunoștințe și despre F1, câțiva ani petrecuți prin garaj cu băieții, cu mașinile, să fii motivat. Arrivabene clar nu are aceasta experiență și e motivat doar de bani. Nici motivația însăși nu e suficientă, că așa poți să iei un fan și să-l faci șeful Scuderiei.
    Apoi mai e problema lui Raikkonen, lipsit de orice motivație. Problema lui Vettel, care a clacat psihic după eșecul din 2014. Doar mutul crede că Vettel mai e același ca pilotul din 2011 sau 2013. E deja alt om - are copil, nevasta și a fost umilit de coechipier. Enzo Ferrari nu-l aducea. Germanul va avea nevoie de un sezon cu rezultate bune ca să-și refacă psihicul. Dacă Ferrari se vor zbate la coada top 10, Vettel n-are un viitor strălucitor. Comparația lui Vettel cu Schumacher acum se dovedește cea mai amuzantă chestia din F1 a ultimului deceniu.

    Mai pe scurt, Ferrari n-are coloană vertebrală, oameni cheie care să dirijeze întregul progres. Toți sunt puși ca niște petice la un sac spart. Poate peste vreo 3 ani se vor schimba lucrurile, dar în 2015 e imposibil.
    11 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru