Directorul de inginerie Pat Fry va părăsi echipa după ce în ultima perioadă rolul său a fost minimalizat ca urmare a faptului că multe dintre atribuţiile sale au fost preluate de directorul tehnic James Allison, în timp ce designerul şef Nikolas Tombazis este văzut drept unul dintre vinovaţii de performanţele aerodinamice modeste ale monoposturilor din ultimii ani.
Allison îşi păstrează rolul de director tehnic, însă se va ocupa provizoriu şi de activităţile de inginerie de la circuite şi va avea în subordine doi ingineri italieni promovaţi de Ferrari: Simone Resta a preluat rolul de designer şef, în timp ce Mattia Binotto a devenit directorul diviziei pentru unitatea de propulsie. Activităţile de rutină ale Scuderiei vor fi gestionate de Massimo Rivola, în timp ce Luca Baldisserri va continua să conducă Academia de Piloţi Ferrari.
Numeroasele schimbări anunţate de Ferrari sunt rezultatul sosirii la echipă a noului şef Maurizio Arrivabene, care l-a înlocuit recent pe Marco Mattiacci.
Pat Fry şi-a petrecut o mare parte din carieră la McLaren înainte de a se alătura Scuderiei Ferrari în 2010, iar iniţial rolul său era unul dintre cele mai importante.
Treptat, el a fost numit director tehnic de şasiuri în 2011, iar după sosirea lui Allison a devenit director de inginerie. La rândul său, Tombazis a lucrat pentru Ferrari în cea mai mare parte a carierei (1994-2004 şi 2006-2014), însă şi-a început cariera la Benetton în 1992 şi a petrecut doi ani şi la rivalii de la McLaren.Via Ferrari
Ferrari i-a ..
Ferrari si-a ...
etc.
Ferrari a avut de-a lungul acestor ani probleme de tractiune, aerodinamica, motor, dar niciodata cu pneurile.