Ferrari: "F1, o platforma puternica pentru sponsori"

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 18.02.2009
Luca di Montezemolo considera ca Formula 1 reprezinta o platforma puternica pentru sponsori, desi mai multe companii si-au anuntat retragerea din Marele Circ.

Banca olandeza ING a anuntat luni ca se retrage din toate activitatile comerciale ale Formulei 1, ca urmare a agravarii crizei economice.

Vestea a venit dupa ce banca elvetiana Credit Suisse a renuntat la contractul de sponsorizare cu BMW-Sauber si inaintea unui posibil anunt similar din partea celor de la Royal Bank of Scotland, sponsorul echipei Williams.

In ciuda faptul ca unii dintre cei mai mari sponsori din F1 au ales sa paraseasca competitia, Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari, indeamna echipele la calm si sustine ca F1 va reusi sa atraga alti sponsori.

"Sunt cativa sponsori care vor pleca si altii care vor veni. Este un moment dificil, dar cel mai important lucru este sa nu dramatizam lucrurile. Cred ca Formula 1, care are un caracter din ce in ce mai international si implica multi constructori si multe echipe, va ramane un loc important pentru sponsori", a declarat oficialul italian pentru publicatia Corriere dello Sport.

Taguri: Montezemolo

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru