Presa internaţională a speculat pe parcursul anului trecut că este interesată să-l recruteze pe Sebastian Vettel în 2014 pentru a face pereche cu Fernando Alonso.
Informaţiile au fost infirmate ulterior de Luca di Montezemolo, iar şeful Stefano Domenicali a precizat miercuri că o astfel de "echipă de vis" ar putea genera probleme, având în vedere că ambii piloţi luptă constant pentru titlul mondial.
"Întotdeauna am spus că o echipă de vis este ceva extraordinar dacă este gestionată corect şi dacă lucrurile decurg bine. Pentru moment, nu cred că acesta este obiectivul nostru. Trebuie să maximizăm performanţa echipei şi să fim foarte atenţi. Dacă pui toţi piloţii numărul 1 în jurul mesei pot exista mai multe dezavantaje decât beneficii. Aşa că pentru moment nu acesta este obiectivul nostru", a declarat italianul.
Pe de altă parte, Domenicali a dezvăluit că una dintre principalele modificări ale noului monopost care va fi lansat în 1 februarie va fi legată de sistemul de evacuare."Este evident că, în condiţiile continuităţii regulamentului, nu poţi face schimbări radicale din punct de vedere estetic.
Ne vom concentra atenţia pe maximizarea efectului evacuărilor în limitele regulamentului, pentru că în acest fel poţi obţine performanţă suplimentară", a adăugat el.
Fernando Alonso si-a format echipa in jurul lui la Ferrari asa si cum Vettel a facut-o la RedBull si nu cred ca unul dintre ei ar vrea sa aiba coechipier de acelasi calibru. Insa un cuplu de acest gen ar contribui la cresterea spectacolului Formulei 1 si totodata la audienta.
Apropos,o fi finalizat blestemul anti Hamilton?
Dupa ce principii ? Alonso poate obtine rezultate bune cu un monopost slabut iar Vettel doar daca are cel mai bun monopost. Uitati-va la rezultatele sezonului 2012. Pana la cursele asiatice RBR schiopata iar Vettel nu se afla printre contracandidatii la titlul polotilor.
Webber s-a descurcat mult mai bine decit Vettel cu un RBR mai putin competitiv si asta nu din vina abandonurilor lui Seb!
In plus ca sa poti forma o echipa cu cei doi piloti prima conditie este ca cei doi sa poata comunica. Nu cred ca e cazul celor doi.
Pot fi formate mai multe "echipe ideale". De ce nu Kimi vs Vettel sau Button vs Maldonado? Echipa ideala din punctul meu de vedere ar fi Alonso vs Hamilton. Prieteni buni, de valori apropiate la aceeasi echipa (cu un tratament egal penttru ambii piloti) ar face legea in F1 cu un monopost bun (nici nu ar trebui sa fie cel mai bun).
Eu nu l-as lua niciodata pe Vettel la Ferrari. Nu are ce cauta la o echipa cu traditie.
Dar e pacat sa spui ca Alonso a luat 2 titluri datorita ghinioanelor unor piloti... Asa se poate spune si despre Vettel - a luat 3 titluri datorita ghinionului lui Alonso si Hamilton. Hahaha, si aici se poate spune pe buna dreptate, mai ales cand castigi titlul la o diferenta de 1 punct. 1 punct, tine minte.
Alonso a castigat titlurile asa cum le-a castigat si Schumacher - Cu cea mai buna masina de pe circuit. De ce nu recunosti? Asta e! Ferrari au fost slabi in 2005 si 2006, mizand totul pe o strategie gresita. S-au culcat pe o ureche visand la viata de apoi si si-au luat-o in freza foarte tare. Stiu ca e frustrant sa fii batut de Alonso cu peste 30 de puncte, intr-un sistem in care victoriile erau rasplatite cu 10 puncte, nu cu 25 ca in prezent. Practic Alonso ii daduse lui Schumacher vreo 3 victorii in plus, practic Alonso putea sa stea acasa vreo 3 curse.
Si? Ce conteaza? Si Vettel are cea mai buna masina. Si Schumacher a avut-o. Si Hamilton probabil o va avea. Si Alonso probabil va avea una.
Marea competitie in F1 ramanea aceea de a avea cea mai buna masina, nu neaparat cel mai bun pilot - nu uita de Massa in 2008 care putea castiga titlul, si nu era cel mai bun pilot(ah, si o sa-mi spui ca atunci nu era Vettel. Si cui ii pasa?)
http://www.formula1.com/results/driver/2006/
Si e adevarat ca Alonso a avut mare bafta in 2006 cu pneurile alea. Schumacher a facut prea multe puncte cu jalea aia de Bridgestone atunci. Alonso a avut noroc chior cu o masina prea buna relativ la concurenta. Nu s-a vazut destul asta pentru ca el nu a fost capabil sa domine clar cum au facut-o Mansell, Schumacher, Hakinen, Button cand au avut masina.