Ferrari a obţinut locurile cinci şi şapte în Marele Premiu al Australiei, care ulterior s-au transformat în patru şi şase după excluderea lui Daniel Ricciardo din clasament.
Şeful Stefano Domenicali este mulţumit de fiabilitatea noului monopost, însă a admis că diferenţa care separă echipa de Mercedes este una mare care trebuie recuperată.
"Prima cursă a campionatului a oferit o imagine clară a ierarhiei la startul sezonului. În plus, a arătat ce echipe au făcut cea mai bună treabă în privinţa gestionarii noului regulament. Ne-am atins obiectivul în termeni de fiabilitate, dar diferenţa pe care trebuie să o recuperăm, în special faţă de Mercedes, a fost clară", a precizat italianul.
Domenicali a făcut aceste declaraţii în cadrul unui amplu interviu acordat propriei sale echipe, în care vorbeşte despre prestaţiile înregistrate de Fernando Alonso şi Kimi Raikkonen, dar şi despre modul în care Ferrari poate recupera terenul pierdut:
Baafta ferrari dar din pacate si anul acesta ai o diferenta de 2 sec de recuperat care practic e imposibil, esti cam a 5 echipa
Cei mai buni sa castige.
Bravo mercedes
P.S.tare imi e teama ca anii trecuti vor fi priviti ca ani buni,in comparatie cu ce va venii !!!!
cred ca tu de joci pe PS cand cu Hamilton cand cu Rosberg ...asa iti da datele astea sau nu stiu ce joc te joci .... in fine..... sunt neinvinsi
Cat despre Domenicali... trebuia concediat din 2010. Cred ca Montezemolo il mai tine pentru ca spera la Horner, Newey, Vettel. Tare mi-e ca iar o sa si-o ia Montezemolo in barba si cu aia, la fel cum si-o ia si cu astia. Mai traim si mai vedem.
Inseamna ca n-am vazut cursa aia :D.
Cred ca. Anul acesta v.a castiga monopostul mai fiabil.....cel putin !a constructori...adik ferari.....daca ar avea si un om pe la boxe intreg la minte....ar aveamai multe sanse
A fost o cursa in care tragetul Ferrari a fost sa ajunga la finalul cursei cu ambele monposturi. Asta au reusit.
In prina cursa s-a confirmat ca monoposturile motorizare de Ferrari sint fiabile cu exceptia lui Perez care a avut probeleme cu ERS (nu insa cu motorul). Ce au dorit s-a realizat.
Nu uitati ca nu se pot modifica treptele la cutia de viteze decit o data pe sezon. Aici o sa pacatuiasca Williams care are trepte prea scurte pentru liniile drepte mai lungi (s-a vazut in Australia).
Este clar ca nu sint primii insa nu sint convins ca au dat tot ce se putea. Nu au avut de ce, nu aveau de cistigat pozitii importante.
Eu cred ca monopostul Ferrari poate fi cel putin al doilea dupa merc. Potential are. Daca au calibrat bine rezultatele din teste vor avea ce sa dezvolte. Nu e cazul sa intre in panica fanii calutului.
o fi de la zabrelele de la geam?
adica ... "Cu Hamilton stim cum a fost, l-a batut clar pe Alonso" ...
Serios? ia uita-te tu cum a fost cand erau pe acelasi monopost si spaniolul era defavorizat de echipa:
2 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 109
3 Fernando Alonso Spanish McLaren-Mercedes 109
Rezultate din 2007
http://www.formula1.com/results/driver/2007/
Ahhhhh ... da. Ham l-a batut pe Alo de i-a sunat apa in cap!
Asta s-a intimplat doar in capsorul tau. In realitate ... vezi declaratiile lui Lewis din ultimii doi ani despre Alo. Greu cu creierasul la frig!
Pentru capsorul tau: Ham si Alo sint in elita pilotilor din F1. Ambii sint piloti foarte buni. Dar sa afirmi ca Ham e net peste Alo ... e lipsa de ... cunostinta in materie de F1. Alo e expert in a gestiona un monopost inferior altora. Ham e expert in a fi extrem de rapid intr-un monopost bun. E o diferenta! O sesizezi?
dobitocul nu realizeaza ce dezastru e in jurul lui ... imi pare rau de Alonso si de Kimi ...
daca Alonso ar fi nimerit cu un Ross Brawn la Ferrari deja ar fi castigat macar un campionat ...
Demisia Domenicali!!! Demisia!!!!!
1979 - Jody Scheckter
Apoi au fost in echipe diferite cu masini diferite nu neaparat ferrari mai proasta!! Acum se pare ca are masina. Sa te vedem ce explicatii mai gasesti. Palmele alea ti le-as recomanda sa ti le dai, dar probabil ca tot de la asa ceva ti se trage gandirea asta obiectiva