Pe măsură ce ne apropiem de finalul sezonului, echipele se concentrează din ce în ce mai mult pe dezvoltarea noului monopost pentru 2014, mai ales că regulamentul tehnic va suferi modificări radicale prin introducerea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri.
Pat Fry, directorul tehnic al Scuderiei Ferrari, susţine că principalele modificări vizuale ale monoposturilor vor fi observate în zona sistemului de evacuare.
"Din punct de vedere aerodinamic vor fi schimbări vizuale relativ mici. Aripa faţă va fi un pic mai îngustă, aripa spate joasă va dispărea, dar bănuiesc că cel mai mare efect va fi la forma generală, pentru că poziţia sistemului de evacuare se va schimba. Aceste trei lucruri vor avea un impact major pentru performanţa aerodinamică, aşa că din punct de vedere al performanţei este o schimbare dramatică, dar din punct de vedere vizual va fi aproape la fel", a declarat britanicul.
Între timp, designerul şef Nikolas Tombazis a dezvăluit că Ferrari va introduce câteva update-uri aerodinamice în perspectiva Marelui Premiu al Coreei de Sud, însă exclude un progres semnificativ.
"Aducem câteva mici update-uri aerodinamice, dar nu cred că ne putem pune mari speranţe că putem schimba rezultatul final, dar simţim că vor exista ceva îmbunătăţiri", a precizat el.
Fry şi Tombazis au făcut aceste declaraţii în cadrul unor interviuri acordate Scuderiei Ferrari care pot fi urmărite în clipul de mai jos:
Comentarii (0)