Ferrari a decis să îmbunătăţească condiţiile de lucru ale angajaţilor săi din toate departamentele, motiv pentru care a iniţiat construcţia unui nou sediu în care vor lucra atât persoanele angajate în structurile de conducere, cât şi inginerii constructorului italian.
Noua clădire este poziţionată în imediata apropiere a fabricii de la Maranello şi va fi construită pe un teren care până în prezent a fost utilizat pe post de parcare.
"Un proiect care are legătură cu viitorul pe termen lung al Scuderiei a început să se cristalizeze: un nou sediu. Primele excavaţii au început să lucreze la fundaţia clădirii care va găzdui birourile managerilor, inginerilor şi personalului administrativ alături de zonele de lucru ale echipei", precizează Ferrari într-un comunicat de presă.
Presa internaţională a speculat că Ferrari va lansa noul monopost pentru sezonul 2013 în 2 februarie, însă echipa s-a limitat să anunţe că evenimentul este programat la începutul lunii februarie. Cert este că prezentarea va avea loc la Maranello, la fel ca şi în ultimii ani."În primele zile ale lunii februarie, noul monopost va fi dezvăluit oficial la Maranello înaintea debutului pe circuitul de la Jerez", a adăugat Ferrari, referindu-se la prima sesiune de teste din această iarnă, care va avea loc în perioada 5-8 februarie.
Nu în ultimul rând, Ferrari a confirmat că în perioada 14-18 ianuarie va avea loc ediţia din acest an a tradiţionalului eveniment Wrooom din staţiunea montană Madonna di Campiglio, acolo unde reprezentanţii presei vor avea ocaiza să discute cu Fernando Alonso, Felipe Massa şi şefii echipei de Formula 1.
Via Ferrari
Iar construitul noului sediu pt ingineri... din punct de vedere economic, nu vad nicio legatura cu competitia Formula 1. In uzina poti investi nelimitat din cate stiu eu, singura limita economica impusa e cea asupra monopostului. Crezi ca intereseaza pe FIA daca ei isi mai ridica 2 toalete pt uzina?
Si ca sa inchei... cum a zis si Firestarter... ferrari este o marca profitabila, avand in spate si uzinele FIAT, pe mine personal, ma face sa cred ca e cea mai bogata echipa din F1. Din cate stiu, tot Ferrari isi trage si cei mai multi bani din drepturile de televizare.