Ferrari construieşte un nou sediu pentru angajaţi la Maranello

de Daniel Popescu
Miercuri, 09.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a început construcţia unui nou sediu pentru manageri şi ingineri, situat în imediata apropiere a fabricii de la Maranello.

Ferrari a decis să îmbunătăţească condiţiile de lucru ale angajaţilor săi din toate departamentele, motiv pentru care a iniţiat construcţia unui nou sediu în care vor lucra atât persoanele angajate în structurile de conducere, cât şi inginerii constructorului italian.

Noua clădire este poziţionată în imediata apropiere a fabricii de la Maranello şi va fi construită pe un teren care până în prezent a fost utilizat pe post de parcare.

"Un proiect care are legătură cu viitorul pe termen lung al Scuderiei a început să se cristalizeze: un nou sediu. Primele excavaţii au început să lucreze la fundaţia clădirii care va găzdui birourile managerilor, inginerilor şi personalului administrativ alături de zonele de lucru ale echipei", precizează Ferrari într-un comunicat de presă.

Urmareste Automarket
Presa internaţională a speculat că Ferrari va lansa noul monopost pentru sezonul 2013 în 2 februarie, însă echipa s-a limitat să anunţe că evenimentul este programat la începutul lunii februarie.
Cert este că prezentarea va avea loc la Maranello, la fel ca şi în ultimii ani.

"În primele zile ale lunii februarie, noul monopost va fi dezvăluit oficial la Maranello înaintea debutului pe circuitul de la Jerez", a adăugat Ferrari, referindu-se la prima sesiune de teste din această iarnă, care va avea loc în perioada 5-8 februarie.

Nu în ultimul rând, Ferrari a confirmat că în perioada 14-18 ianuarie va avea loc ediţia din acest an a tradiţionalului eveniment Wrooom din staţiunea montană Madonna di Campiglio, acolo unde reprezentanţii presei vor avea ocaiza să discute cu Fernando Alonso, Felipe Massa şi şefii echipei de Formula 1.

Via Ferrari

Comentarii (6)

  • Cum isi permite Ferrari asa multe, sa foloseasca 2 tuneluri de vanturi, sa construiasca cladiri, sa lucreze simultan la 2 masini (2013 si 2014). Cu ce bani? :) De ce nu posteaza si ei la bursa sa vedem cine fura cu adevarat.
    3 19
  • Nenorocitii astia de capitalisti cum fura ei de la poporul obidit. Of,of,mai,mai!
    4 7
  • @ 213. Ferrari este o marca foarte profitabila. In plus are in spate grupul FIAT care este una dintre entitatile puternice economic in industria auto.
    10 1
  • @213 Dezvoltarea monopostului pt 2014 nu are nicio legatura cu dezvoltarea monopostului pt 2013, din punct de vedere al capitalului maxim acceptat de regulamentul FIA pt un sezon de F1. Nu folosesc 2 tuneluri de vant (app asta e varianta corecta... nu bazaconia care ai scris-o tu acolo) folosesc doar un singur tunel, cel al constructorului Toyota, de la Koln. Cel de la Maranello abia in septembrie va fi reparat.
    Iar construitul noului sediu pt ingineri... din punct de vedere economic, nu vad nicio legatura cu competitia Formula 1. In uzina poti investi nelimitat din cate stiu eu, singura limita economica impusa e cea asupra monopostului. Crezi ca intereseaza pe FIA daca ei isi mai ridica 2 toalete pt uzina?
    Si ca sa inchei... cum a zis si Firestarter... ferrari este o marca profitabila, avand in spate si uzinele FIAT, pe mine personal, ma face sa cred ca e cea mai bogata echipa din F1. Din cate stiu, tot Ferrari isi trage si cei mai multi bani din drepturile de televizare.
    4 1
  • Hai lasati-ne cu cheltuielile ca sint mascate tot timpul la Ferrari.Astia n-e mint tot timpul cu seninatate.Hotul striga ,,hotii" !
    3 3
  • @213, dupa cum ai citit la @madslayer si @Firestarter, Ferrari e o echipa cu bani. De ce crezi ca de ceva ani FIA le impune echipelor un cost redus in privinta dezvoltarii monoposturilor? R: pentru ca Ferrari impreuna cu Mercedes si Renault, singurele echipe pure, ar fi dominat campionatele iar echipele mici n-ar fi avut nici o sansa. Dar, asa cum a spus @madslayer, sa nu crezi ca noul sediu are vreo legatura cu F1.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru