Ferrari confirmă revenirea lui Rory Byrne ca mentor pentru designerul şef al echipei

de Daniel Popescu
Luni, 23.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a dezvăluit că reputatul designer Rory Byrne are rolul de mentor pentru deisgnerul şef Simone Resta în dezvoltarea monopostului pentru sezonul 2015.

Byrne lucrează cu Resta, este un mentor pentru Resta datorită experienţei sale.

Maurizio Arrivabene
Sef Ferrari
Rory Byrne, unul dintre cei mai apreciaţi designeri din istoria Formulei 1, a revenit recent la Ferrari pentru a ajuta echipa să depăşească perioada dificilă pe care o traversează.

Sud-africanul în vârstă de 71 de ani a fost recrutat ca mentor pentru designerul şef Simone Resta, ca urmare a numeroaselor schimbări prin care a trecut departamentul tehnic al echipei în ultimul an.

"Byrne lucrează cu Resta, este un mentor pentru Resta datorită experienţei sale şi lucrează la unele detalii ale monopostului. Mulţi oameni consideră că Byrne face parte din istorie, dar eu nu cred asta. Vorbim despre cle mai bun designer al tuturor timpurilor, iar Byrne nu este unul dintre cei care nu au câştig, ci unul dintre cei care au câştigat foarte mult", a declarat Maurizio Arrivabene, şeful Scuderiei Ferrari.

Byrne revenise la Ferrari şi la începutul sezonului 2013, atunci când principalul său rol era legat de dezvoltarea maşinilor de serie ale constructorului italian, însă ulterior s-a retras în Thailanda.

Arrivabene susţine că a fost foarte uşor să-l convingă pe Byrne să revină la Ferrari pentru a se implica în designul noului monopost cu care echipa va aborda sezonul 2015.

"Am vorbit cu Byrne pentru că ne ştim de foarte mult timp. L-am întrebat dacă vrea să lucreze cu noi, dacă vrea ca în viitor să fie implicat mai mult, fără să-l privăm de ceva pe Resta, care este designerul şef", a adăugat el.

Byrne a contribuit decisiv la designul tuturor celor şapte monoposturi cu care Michael Schumacher a devenit septuplu campion mondial al Formulei 1: două pentru Benetton (1994-1995) şi cinci pentru Ferrari (2000-2004).

Via ESPNF1

Comentarii (1)

  • Stirea asta face cat toate celelalte vehiculate in 2014! De omul asta avea nevoie Ferrari.
    14 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru